POLECAM/NIE POLECAM - czyli nasze warsztaty, sklepy, szroty. - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Już trzeci raz korzystałem z usług Ifamexu.

Przebieg przeglądu 45kkm praktycznie bez zastrzeżeń.
Jak zwykle deklarowana telefonicznie kwota okazała się zawyżona i do zapłacenia była mniejsza suma.

Obsługa dość miła, mechanik rzeczowy i raczej z odpowiednim podejściem do samochodu Przy okazji jak zwykle dało się trochę całkiem sympatycznie pogadać.
Jak zwykle również mogłem liczyć na rabat (o ile się nie mylę 10% na części i 5% na robociznę, albo odwrotnie - tylko przed przeglądem trzeba się upomnieć).

Ostatecznie cena - 540 zł.
Byłoby mniej, ale doszła wymiana filtra powietrza, która przy tym przebiegu nie jest konieczna, jednak był na tyle zanieczyszczony, że sam zadeklarowałem chęć wymiany.

Materiały eksploatacyjne wysokiej jakości (olej Mobil 1, świece NGK, płyn chłodniczy Shell), ale to chyba standard w ASO Hyu.

Ogólna konkluzja - serwis zadowalający, krótkie terminy (umawianie na ten sam lub następny dzień), dobre podejście do cen, nie naciąganie na niepotrzebne wydatki (to konkluzja z wszystkich trzech przeglądów). Wszystko zrobione jak należy - niby przy takim przeglądzie trudno żeby było inaczej, jednak polski mechanik potrafi, wszyscy wiemy jak to bywa

Ifamex oceniam pozytywnie i polecam na przeglądy gwarancyjne.
(czyt. jeśli już musisz jechać do ASO to raczej bez obaw możesz udać się tutaj)
  
 
Przyłączam się do opinii na temat Motortestu-OSZUŚCI.Obsługa zawsze nie miła,ceny z kosmosu,ogólne wrażenia negatywne.
Za to polecam serwis
Master Service - Z. Rączka
ul. Sadowa 7
05-090 Raszyn-Sękocin Nowy k/Warszawy
tel. (0-22) 720 21 99, 797 40 60, 715 70 37
fax (0-22) 720 21 99
Bardzo miła obsługa,także szef jest sympatyczny.Wymieniałem u nich uszczelkę pod pokrywą zaworów i w sumie zapłaciłem 80zł z robocizną a jeszcze dostałem rabat 10zł.Uszczelka była zupełnie inna niż ta, którą kupiłem wcześniej w Motorteście przy Hynka,sylikonowa,miękka.Ta z Motortestu wyglądała jak zamiennik tylko była w torebce hyundai'a i kosztowała 4 razy tyle.
  
 
Nie polecam:
ASO Hyu w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r.
(Dziwne podejście, mam troszke krzywo ster kierownicy od samego początku - oczywiście zgłaszałem, zwodzili, zwodzili, obiecali że zrobią przy przeglądzie po 15 kkm i co??? Chcieli żebym zapłacił 80 parę zł. za zbieżność i kilkadziesiąt za pokręcenie końcówkami....CHAMÓWA na maxa

Polecam:
Narazie nie znam takiego w moim mieście...
  
 
Polecam:
Hyundaj Sklep - Serwis Busk Zdroj polecam ich goraco jezdze do nich od 9lat i jestem b.zadowolony!!!!!

Nie polecam:
Folwarka Hyundai Kielce ucza sie roboty na samochodach klientow i jeszcze wymieniaja niepotrzebnie dobre czesci!
  
 
Polecam:
Ifamex - Warszawa ul. Wawelska 3 - ASO Hyundai - przegląd 15kkm - jestem zadowolony

Potwierdzam opinię wystawioną przez MacTB. Długie godziny otwarcia, szybkie terminy. Ludzie sympatyczni. Można było zapytać, porozmawiać, poradzić się. Sensowne podejście do tematu, nie nastawione na jak najdroższe rozwiązanie (chociażby 3,5l oleju na nie 4l).

Można dostać kartę stałego klienta ze zniżkami:
robocizna - 10%
materiały - 5%

Oczywiście nie było problemu abym oglądał samochód podczas przeglądu.

Na następny przegląd najprawdopodobniej pojadę do nich.
  
 
Ifamex - Warszawa ul. Wawelska 3 -przeglad na 45 tys. Wszystko jak najbardziej gdyby nie czas przegladu!!! 13:15 moj przyjazd a wyjechalem o 16.
Pan robiacy przeglad miał strasznie powolne ruchy i to nawet bardzo! A no i nie podobalo mi sie samochwalstwo!
Zapytal gdzie wymienialem klocki hamulcowe ja na to ze nie u nich. On na to, ze widac bo nawet sruby nie sa posmarowane i teraz nie mozna ich odkrecic. Tylko ze problem w tym ze hamulce wymienialem przed 30 tys wiec mialem juz jeden przeglad a pan przegladajacy to byl własnie ich pracownik wiec on nie posmarowal. I po co sie chwalic!!! Ale mimo wszystko polecam.

PS wlasnie przypomniala mi sie matematyka pana z Infamexu cytat "dostanie pan 15% na robocine i 5% na czesci czyli razem 20%" hmmmmm ciekawe jak to ten pan policzyl. A dostalem wyzszy rabat niz koledzy wczesniej bo byla podobno jakas promocja.

[ wiadomość edytowana przez: kogut69 dnia 2005-11-25 10:11:03 ]
  
 
ja serwisuję swojego Atosa w Renocar w Warszawie, ul. Olkuska. Polecam, miła obsługa, wszystko na czas, ceny "możliwe" o ile można tak powiedzieć w ogóle o kosztach serwisowania samochodu
Ale można też kupić części w sklepie i wtedy taniej oczywiście - płacę tylko za montaż/wymianę. POLECAM
  
 
ja polecam Warsztat Blacharsko lakierniczy na Warszawskim Ursynowie www.boguslaw.prv.pl

pozdrawiam
  
 
Jeśli ktoś ma problemy z klimatyzacją to ja polecam Pamis w Podjuchach, są naprawde solidni wszystko ci sprawdzą i przede wszystkim za naprawde nie duzą kasę. Sam skorzystalem z ich uslug i jestem bardzo zadowolony
  
 
ASO Hyundaia w Lublinie
SABAT
Budowlana 24
Nie polecam. Jeździłem do nich mase razy z Checkim. Kasowali tylko bład i inkasowali za podpiecie do kompa 80zł. Za przegląd po 60kkm zaśpiewali sobie coś ok 1600zł. Nie zrobiłem u nich bo po co przepłacać?? Kiedyś byłem u nich na przeglądzie technicznym i była jeszcze gwarancja wiec zgłaszałem wycie łożyska. Byli tak wspaniałomyślni że powiedzieli że to opony zimowe tak wyją !!! Po niedługim czasie jakieś 4 tygodnie zglośiłem sie do nich z checkiem. Był już po gwarancji. Pan przejąl sie Chekiem i zacząl szukać. Poprosił żeby się z nim przejechać to sprawdzi hi scanem jak auto zachowuje sie podczas jazdy i co z tym checkiem się dzieje. Jedziemy coś tam sprawdza i nagle mowi mi że łożyska mi wyją!!! Ameryke mi odkrył jak zgłaszałem 4 tygodnie wcześniej ale na gwarancji nie usuneli tej usterki. Musiałem zapłacić bo było już po gwarancji. jedno u nich zmieniłem ale drugiego już nie. Znajomy rodziców ma warsztat i wymienił mi z robocizną i częścią za 50% ceny samego łożyska w Sabacie.


Szczerze nie polecam tego serwisu.

Omijajcie go szerokim łukiem!!!

  
 
Hmmm a ja mieszkaniec Śląska nie polecam serwisu Witpol w Studziennicach koło Pszczyny kupowałem tam autko to wszyscy latali koło mnie jak na sranie a jak przyszło co do jakiejś usterki choćby z głupim siłownikiem w drzwiach to ściemniali ze on nie jest na gwarancji
Ogólnie to kaszaniarze niema co tam jeżdzić na naprawe alternatora czekałem przeszło miesiąć(oczywiście autem nie mogłem jeżdzić bo strzelił regulator i co kawałekj akum siadał-nie było ładowania)A usterkę tą usunieto mi w ASO Szymański z Dąbrowy Górniczej od ręki.Słyszałem wiele opinii negatywnych o Witpolu od moich znajomych , koledze wymieniali przewody hamulcowe w rocznym atosie i tak założylki nowy ,ze wachacz go przygniótł i zacisnał nie było hamulca na jedno koło
  
 
Ja osobiscie polecam warsztat p.Edwarda Wieczorek
(LIDER SERWIS)w Rokitach kolo Pyrzyc z jego usług korzystamy ja, moj ojciec i brat od kilku lat. Wszystko na czas, sprawnie szybko i fachowo. Ceny OK!! na wszystkie naprawy daje gwarancje ale jeszcze sie nie zdarzylo zeby byla ona potrzebna nie naciaga klienta na dodatkowe koszty, zawsze informuje o stwierdzeniu dodatkowych usterek. Ewentualna naprawe, lub wymiane konsultuje z klientem!!
WZOROWO!!

[ wiadomość edytowana przez: marcing4cp dnia 2006-04-16 18:26:58 ]
  
 
A ja polecam "AUTOTEST" w Strzeszowie ul. Ozorowicka - dla ludzi z okolic Wrocławia/ Trzebnicy. Chłopak ma super sprzęt, robi solidnie i mało bierze. Mi za kasowanie błędów wziął 0PLN W ASO pewnie by ze 100zł krzyknęli:/ Poza tym znalazł mi błąd ktorego ASO przez 2 lata nie widziało i teraz autko zaczyna śmigać...tylko wymiana aparatu zapłonowego i będzie git
  
 
Kupiłem Poniaczka i chciałem sprawdzic zawieszenie. Kompletny test w Poznaniu w ASO przy ul. Dmowskiego - ok. 150zł (nawet nie pytałem czy brutto czy netto). 200 metrów obok, przy ul. Knapowskiego jest solidny warsztacik p.Mielcarka, który za kompletny test zawieszenia z wydrukami chce: 48zł brutto
  
 
Witam!
jestem po wizycie w "ASO" Hyundai we Wrocku - uczucia mieszane , a byłem na przeglądzie promocyjnym, a przy okazji chciałem co by mi "małego przemyconego koreańczyka" który stuka pod tapicerką wyciągnęłli. Niestety -przegląd - być może wykonany, druga część pozostaje do następnej wizyty. Zobaczymy.
  
 
WITPOL - Studziennice koło Pszczyny

Bardzo mocno odradzam, wprawdzie tam właśnie kupiłem samochód, ale to była jedyna miła wizyta w tym salonie, wszystkie kolejne były spowodowane nierzetelnością i niedbalstwem pracowników serwisu tego właśnie salonu. Ot chociażby kilka przykładów "fuszerki" radio zamontowane na "szkocie", po montażu alarmu nie włączono syreny, siłownik w drzwiach po montażu alarmu zamontowany na odwrót, etc.

FAJKIS - Rybnik

Po rozczarowaniach z powyższym serwisem u Fajkisa całkowita odmiana, podejście do klienta z otwartymi rękami, sprawdzili wszystkie problemy. Zawsze otwarci i chętni do pomocy!!! Gorąco polecam!
  
 
LUBLIN

Q-Serwis Kraśnicka - tych panów zupełnie nie polecam chociaż zakład sprawia wrażenie profesjonalnego.
W Renowce po ich wymianie odkręciła mi się maglownica.
Sonatą byłem tam na rozrządzie i mieli zajrzeć do rozrusznika bo czasami nie łączył. Rozrząd i uszczelnienie przodu zrobili ...cieknie po 5 tys Rozrusznika zafundowali mi generalkę za 350 zł . chociaż prosiłem o telefon gdyby koszty ustalone wcześniej mialy się zmienić. Telefonu nie było ,kosztorys wzrósł o 70 % i musiałem zrobić awanturę ,żeby ktoś łaskawie zechciał skończyć robotę w jeden dzień Chociaż 3 razy powtarzałem wcześniej ,że auto potrzebne mi nazajutrz panowie ogłosili fajrant i mieli zamiar iść do domu.
Przy odbiorze dowiedziałem się ,że napinacz klimy jest kiepski i długo nie pożyje - faktycznie pożył około 5 minut jazdy bo jakiś kretyn ponaciągał paski jak struny od fortepianu.
Wizyta u nich skończyła się awaryjnym szukaniem kanału ,żeby poluzować paski i zdjąć pasek od klimy ,bo rolka wyła tak ,że nie dało się wytrzymać.
W dodatku jakiś prawdziwek siadł mi tam kiedyś brudną dupą na kremowy welur więc przed oddaniem czekałem aż wyczyszczą co pobrudzili.
Byłem 3 razy i trzy razy wtopa !!


CITO Głęboka
Założyli tłumik końcowy , nie dość że krzywo to jeszcze dzwonił.
Reklamację uznano.
Wymiana linki ręcznego trwała 2 godziny . Mechanik 30 min jadł i palił i łaził a pozniej godzinę szarpał pancerz linki który był przykręcony pod dywanikiem. Nie wytrzymałem i pokazałem mu na nowej lince która leżała obok ,że jest tam jeszcze jedno mocowanie...dalej poszło gładko.
Młodzi mechanicy tam nie odróżniają smaru grafitowego od płynu hamulcowego i prawie wymieniono mi "cieknący" cylinderek. Dobrze ,że zajrzałem na warsztat.



Zakład mechaniki w Łuszczowie >> ten pan podobno pracował wiele lat w autoryzowanym serwisie Hyundaia ...mam wrażenie ,że nauczył się tam tylko kosztorysować ;/
  
 
NIE POLECAM
Warsztat elektromechaniki samochodowej - "IMAREX" ul. Głuszców 16b Katowice - Piotrowice
Zostawiłem tam samochód wczoraj o godz. 10 a odebrałem dziś o 13
Gość miał naprawić wiązke przewodów (poruszajać ją samochód gaśnie) dziś gdy odbierałem samochód od niego stwierdził że wina jest po stronie instalacji gazowej (a przewody są w porządku) i że samochód nadaje się na złom chyba że wymontuje się instalacje gazową pożniej stwierdził że to może cewka a tak w ogóle to on samochodów z instalacją LPG nie rusza (tylko jak mu przywiozłem samochód to jakoś nic takiego nie mówił) za taką gadkę nawet nie zapłaciłem później dowiedziałem się od kolegi że jego znajomy też był u niego i nie mógł odebrać samochodu przed 16 (do tej godziny gość pracuje) a że właściciel warsztatu w tym dniu wyjeżdżał na wakacje to zostawił mu auto (BMW) przed warsztatem otwarte z kluczykami w środku
Po prostu facet nie nadaje się do tego fachu na elektryce w samochodzie to on się zna jak małpa na komputerze
TAK WIEC NIE POLECAM
"IMAREX" Katowice - Piotrowice ul.Głuszców 16b
  
 
Potwierdze slowa o wymienionych juz warsztatach, poniewaz dobre miejsca trzeba chwalic a na zle marudzic zeby inni sie nie wsadzili.

Bylem na Chynka zrobic "przeglad komisowy" myslalem ze w ASO bedzie najpewniej. Telefonicznie bardzo milo na miejscu rowniez, grzeczny Pan nawet spytal sie czy chce byc przy samochodzie. Platnosc tak jak ustalona przez telefon, ale spece nawet nie zauwazyli usterek o ktorych powiedziala mi sama wlascicielka, jak np. ze nie dziala sterowanie prawa szyba, drobne slady korozji od spodu auta w okolicach chlodnicy. Samochod na wolnych obrotach wydawal dzwieki typowe dla paska klinowego. Churem ztwierdzili ze to albo pasek od wspomagania, albo sama pompa i ze wymiana paska napewno pomoze. Po zdjeciu paska objaw identyczny wiec znawcy niezli. Sprawdzenie ladowania i grubosci lakieru na specjalna prosbe a to podobno w standarcie na takim przegladzie jak mowil Pan telefonicznie. Obsluga mila i z profesjonalnym podejsciem do klienta ale sama jakosc uslug mnie zastanawia.


----------------------------------------------------------------------------

Teraz chcialbym goraco polecic serwis na Krasinskiego - Sitnik, kiedys mieli ASO, wiec reklama dobra
Lubia doradzac, nie naciagac to sie bardzo ceni. Syn wlasciciela (o ile sie nie myle) lubi pogadac i mozna duzo informacji zdobyc
  
 
Autoryzowana Stacja Obsługi HYUNDAI, Sękocin Nowy koło Warszawy. NIE POLECAM!!!!
Opowiem po krótce o co chodzi:
Oddałem swoje auto na naprawę następujących części:
-Wymiana błotników przednich + lakierowanie
-Załatanie dwóch dziurek w podłodze
-Wymiana tylko jednych drzwi od pasażera (przód) + lakierowanie
-Reklamacja tylnych nadkoli i bagażnika (sprawa z roku 2005)
-Wymiana szyby przedniej + lakierowanie blach wokół tej szyby
-Wymiana zbiornika paliwa + czujnika paliwa
-Wymiana szczęk hamulcowych + regulacja hamulca ręcznego.

Po odbiorze samochodu okazało się, że:
- w samochodzie BRAKUJE HAMULCÓW!!! (zapowietrzony układ hamulcowy oraz całkowity brak płynu hamulcowego w zbiorniku)
- panowie wymienili mi cylinderek hamulcowy mimo iż był według mnie sprawny i nieciekł
- zamiast zdjąc tylko jedne drzwi (które miały być wymienione) panowie zdjęli mi wszystkie drzwi. Do tego celu zamiast rozłączyć kostkę centralnego zamka postanowili przeciąć całą wiązkę przewodów kombinerkami. Tylne drzwi miały za lekko przykręcone zawiasy co spowodowało ich opuszczenie w czasie jazdy powrotnej do domu.
- naprawa hamulca ręcznego miała polegać na usunięciu efektu blokowania jednego z kół po odpuszczeniu hamulca. (blokowanie było delikatne) Po odbiorze okazało się, że ręczny nie istnieje w jednym kole.
- Elementy plastikowe zostały spryskane lakierem (na biało) a w bagażniku dywaniki, butla oraz klapa bagażnika zostały popryskane jakimś innym świństwem trudnym do usunięcia. Dodam, że lakier nie daje się usunąć z części plastikowych.
- Podsufitka wymazana czarnym paluchem. Sprawa nie do usunięcia bez widocznych plam i odbarwień.

Z hamulcem ręcznym rozprawiłem się sam. Zdjąłem bęben i moim oczom ukazały się szczęki hamulcowe na siłę wsadzone w nie w te otwory co trzeba przez co w ogóle się nie ruszały. Jak im się to udało tego nie wiem. Oczywiście ci ludzie upierali się, że stanęła mi linka w pancerzu i trzeba kupić nową linkę.

Dwa dni od rana do wieczora zajęła mi naprawa podstawowych elementów zniszczonych przez tych ludzi.
Z tego co widzę to marżę na części też mają niezłą. Ponad 100% na niektóre części.

To jest skandaliczne i niedopuszczalne uchybienie tej firmy i tych pseudo-mechaników.

Dodam, że byłem tam rok temu w celu naprawy rozrusznika. Owszem rozrusznik działał przez 6 miesięcy. Potem zaczęły się znowu dziać cyrki. Oczywiście montaż zasługiwał rónież na naganę. Wiszący sobie luzem wspornik kolektora ssącego, który obijał się w jwedną i drugą stronę. Koszt naprawy 800 zł.

Pozdrawiam Was, Andrzej.

--------------------------------------------------------------
Po kilku dniach od odbioru samochodu (co prawda po interwencji w Hyundai Motor Poland) zostałem poproszony do serwisu w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Zostałem przeproszony przez ASO Hyundai w Sękocinie oraz zaoferowano mi pewne warunki ugodowe w ramach zadość uczynienia.

Poczułem się zobligoweany do tego żeby dopisać tę informację do wątku.

Pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: akurnik dnia 2006-11-24 15:38:32 ]