Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 169

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jakie ustawienie pływaka w gaźniku z df'a - auto do sportu
  
 
5,5mm
  
 
dzięki pomogło
  
 
Patrzcie

http://olx.pl/oferta/fiat-125p-pf-wersja-specjal-eksportowa-finlandia-kolekcjonerski-CID5-IDfXNp3.html#255d8da6c1

... Bo aż mi nie da ...

Większego kretynizmu i debilizmu to nie widziałem jak żyję.
Albo kosmici ostali się na tym łez padole, albo komuś mózg przeszczepili od jaszczurki.

Pasuje chyba założyć jakiś osobny temat na takie coś.
Bo to warte szerszej publikacji.
Jak bym mieszkał bliżej to bym chłopa odwiedził.

[ wiadomość edytowana przez: Lukasz_Wais dnia 2016-06-10 08:36:40 ]
  
 
mam pytanko odnosnie tak zwanych " pedał boxow " jak to sie sprawdza w 126p bo widzialem ze ludzie takie rzeczy pchaja do maluszkow ,jak jest z pedalem gazu bo jest on na linke w jaki sposób to dziala
bo linki i ciegna gazu z malucha doprowadzaja mnie do szalu
  
 
czy wał ze 125p z silnikiem 1500 77r i, z późniejszego ze skrzynia 5 z poloneza są tej samej długości i różnią się tylko przednim elementem mocowanym do przegubu na skrzyni?? czy może przednia część jest inna?
  
 
w 125p z 77, przegub elastyczny jest przykręcany śrubami m10, w polonezie m12. do tego jeśli masz most jugol, to wał jest dłuższy niż do kwadrata.
  
 
A ja mam takie pytanie/zagwozdkę: czy obudowa stacyjki z fiata 125p jest zamienna z obudową stacyjki z borewicza/akwarium? Jak zmieniałem wyłącznik zespolony i rozbierałem swoją, to doszedłem do wniosku, że moja obudowa jest z Caro i na bank nie jest oryginalna. Poza tym ma połamane uchwyty do wkrętów i cała "chodzi".
  
 
Nie jest zamienna.
  
 
Cytat:
2016-07-20 22:35:52, jacekes pisze:
Nie jest zamienna.



Dzięki jacekes Znaczy, że muszę szukać starej obudowy do Borewicza...

A może wiesz, jak można wymontować spryskiwacze z podrzybia???
  
 
Jeśli podciągasz spryskiwacze na boki do góry i nie wychodzą to musisz zacisnąć je od spodu i wypchać ręką do góry.
  
 
Cytat:
2016-07-25 08:34:39, HEMIGTX pisze:
Jeśli podciągasz spryskiwacze na boki do góry i nie wychodzą to musisz zacisnąć je od spodu i wypchać ręką do góry.



problem jest taki, że podszybie jest z dwóch warstw blachy... od spodu podszybia jest druga warstwa blachy z niewiele większym otworem, na tyle że z malutkim zapasem mieści się wężyk. nie ma mowy żeby tam wsadzić cążki, kombinerki a tym bardziej paluchy:/
  
 
sprawdze jutro jak to jest w mojej c-klasie z 83r I tak muszę zdemontowac spryskiwacze to zobacze na swoim przykladzie jak wychodza
  
 
Cytat:
2016-07-25 23:12:51, HEMIGTX pisze:
sprawdze jutro jak to jest w mojej c-klasie z 83r I tak muszę zdemontowac spryskiwacze to zobacze na swoim przykladzie jak wychodza



I jak? Udało Ci się coś z tym zrobić?
  
 
A wiec siła x gwałt i spryskiwacze są w ręku.Niestety jeden lekko się uszkodził ale w rajdówce to nie robi znaczenia W każdym razie przekręć spryskiwacze kilka razy na boki i wyciągnij je mocno.
  
 
Cytat:
2016-07-28 22:42:38, HEMIGTX pisze:
A wiec siła x gwałt i spryskiwacze są w ręku.Niestety jeden lekko się uszkodził ale w rajdówce to nie robi znaczenia W każdym razie przekręć spryskiwacze kilka razy na boki i wyciągnij je mocno.



Próbowałem wcześniej tak robić z użyciem kombinerek, ale poległem... mam drugie spryskiwacze na podmianę, tylko te nie są fabryczne, a mają metalowe dysze regulowane w środku obudowy, powinny pasować.

Najwyżej uszkodzę oryginalne, zawsze mogę je jeszcze dokupić.
  
 
da rade założyć taki wydech do DFa ??

wydech
  
 
to jest komorowy tłumik końcowy - czyli zatyka wydech , w DFie masz przelot .
jak masz miga to wszystko się da
  
 
No to inaczej, jaki wydech zappdac do fiata z kolegktorem od gsi?
  
 
Seryjna średnica po kolektorze, czy coś zwiększasz?