Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 170

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Moja ulubiona konfiguracja w FSO to:
Kolektor z GSI, 1 tłumik z cato, 2 tlumik z caro, 3 tłumik ze 125p. Trzeba tylko dorobić sobie rurę nad mostem i można jeszcze powiększyć średnicę rury wylotowej w ostatnim tłumiku. Przydadzą się jeszcze oryginalne carowskie wieszaki do 1 i 2 tłumika.

Układ jest na 3 przelotowych tłumikach i cichy praktycznie jak seryjna fura. Jełsi siędorwie gwiżdżący ostatni tłumik to pełen miód.
  
 
Jaką średnicę mają w środku tłumiki końcowe od 132 ?
  
 
Cytat:
2016-09-25 09:17:39, bing17 pisze:
Jaką średnicę mają w środku tłumiki końcowe od 132 ?



Jeśli dobrze pamiętam to 4 cm
  
 
Witam

Czy ktoś się orientuje jaka powinna być długość półosi w swapie 126p na skrzyni od skody rapid ?
  
 
Jaka poduszka skrzyni pasuje bez przeróbek do 125p/Poloneza z dużą V od 132 ?
  
 
Cytat:
2016-10-16 10:48:41, bing17 pisze:
Jaka poduszka skrzyni pasuje bez przeróbek do 125p/Poloneza z dużą V od 132 ?



poduszka ze skrzyni 132 - reszta to rzeźba - ja mam na
przykład z polopiryny po przeróbkach
  
 
Ja też przerabiam - nic mi nie podpasowało
  
 
Cytat:
2016-10-17 21:28:38, Furiosus pisze:
poduszka ze skrzyni 132 - reszta to rzeźba - ja mam na przykład z polopiryny po przeróbkach


Właśnie głównie chodziło mi o to, żeby dowiedzieć się czy poduszka ze 132 pasuje bez przeróbek do 125p ze skrzynią od DOHC.
  
 
A dlaczegóż miałaby ie pasować
  
 
http://allegro.pl/guma-oslona-lewarka-skrzyni-biegow-fiat-125p-nowa-i5992487316.html

Będzie to pasować do 125p z szerokim tunelem i dużą piątką od DOHC ?
  
 
Cytat:
2016-10-30 15:20:57, bing17 pisze:
http://allegro.pl/guma-oslona-lewarka-skrzyni-biegow-fiat-125p-nowa-i5992487316.html Będzie to pasować do 125p z szerokim tunelem i dużą piątką od DOHC ?



taką właśnie wepchałem u siebie... idzie upchać bez większego stresu.
  
 
Jeżeli na przyszły sezon planuję starty zarówno na asfalcie, jak i na szutrach, to przód w 125 mam robić na sprężynie z trucka? Wartburgowa rozumiem że tylko na szutry. Amor B6.
  
 
Ale tu kurzem zarosło...

Potrzebuję złączkę / kostkę do wyłącznika wstrząsowego.
Takiego, jak poniżej na fotce.
W fordzie ma to podobno oznaczenie WPT-414.

  
 
Wpisz w google "wtyczki konektory" i szukaj po sklepach
http://konektory.pl/category.php?id_category=250
https://inelsc.pl/pl/c/Konektory%2C-koncowki-kablowe%2C-zlacza-samochodowe/255
https://www.e-connectors.pl/

A jak nie to sa takie wtyczki na ebayu
  
 
Dzięki.

Na ebayu wiem, za 37 $.
Ale okazało się, że prościej i taniej wyciąć wtyczkę razem z metrem przewodów z poloneza na złomie.


[ wiadomość edytowana przez: jacekes dnia 2017-05-10 22:48:45 ]
  
 
Panowie czy ktoś z was wie jakie są gwinty w tym ustrojstwie... na wlocie i wylocie z podstawki ??

  
 
już ogarnąłem

3/8 NPT dla potomności


Cytat:
2017-08-22 21:21:29, Junit pisze:
Panowie czy ktoś z was wie jakie są gwinty w tym ustrojstwie... na wlocie i wylocie z podstawki ??

  
 
Jaki zewnętrzny Filtr Oleju zamontować do Malca żeby nie wypluło uszczelki ??

dodam ze filtr z 1.5dci K9K zakończył żywot spektakularną fontanną
  
 
Witam, może ktoś leci laweta z gdyni w okolice krakowa bo miałbym do zabrania poloneza??
  
 
Ma ktoś pomysł na tłumik do Citroena C1 na ulicę? Ma pierdzieć jak mała rajdówka tylko nie tak głośno, wyglądać nie musi, a więc tuningowe świecidełka za worek pieniędzy odpadają. Myślałem o końcowym z Dużego Fiata jak w Sportingu, ale w C1 jest tylko jeden tłumik w całym układzie wydechowym i boje się, że będzie za głośno.



[ wiadomość edytowana przez: szymon1977 dnia 2018-01-21 16:08:51 ]