Szybkie pytanie, szybka odpowiedź - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
opory tak ale spokojnie reka powinno dac sie to obrocic
  
 
Cytat:
2009-04-25 14:25:49, Piotrek42gv pisze:
WItam szybkie pytanie padł mi napęd pompy oleju w dohc )ten dłuższy) znalazłem w gratach taki sam tylko deko krótszy czy mogę go założyć czy będzie pasował czy coś sie stanie niedobrego?? [IMG=http://img151.imageshack.us/img151/2092/image00001d.jpg][/IMG] [ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2009-04-25 14:27:34 ]



jak masz dwulitrówkę to ten krotszy moze nie wytrzymać tak długu jak ten dłuższy, szybciej sie zużyje, mysle jednak ze na jakis czas mozesz załozyc ten
  
 
jeden łosiem mam ale co ma pojemność do ompy oleju ciśneinie ma być takie samo i tyle zresztą pompa w .8 i 2.0 taka sama jest a różnica wysokości bloku to chyba 2cm.
DOstałem taką podpowiedz że ponoć z łady pasuje ta część??


[ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2009-04-27 00:02:01 ]
  
 
Cytat:
2009-04-25 18:22:26, Hell pisze:
czy jak sie obroci kolem zamachowym to powinien sie chwile krecic


nie
  
 
nie pasuje z łady ,
można na klej wkleic chyba ?


poza tym tu masz nową za normalną kase...

[ wiadomość edytowana przez: Blady dnia 2009-04-27 07:28:45 ]
  
 
Gdzie w Warszawie zrobię bez problemów przegląd w 126p .
Nie mówie od razu o dawaniu w łapę , ale żeby by niebyło pieprzenia, że lewe koło hamuje mocniej o 0,000002 % ?
Maluch jest generalnie sprawny , ale jak zechcą to się doczepią
  
 
Cytat:
2009-04-27 00:01:10, Piotrek42gv pisze:
jeden łosiem mam ale co ma pojemność do ompy oleju ciśneinie ma być takie samo i tyle zresztą pompa w .8 i 2.0 taka sama jest a różnica wysokości bloku to chyba 2cm. DOstałem taką podpowiedz że ponoć z łady pasuje ta część?? [ wiadomość edytowana przez: Piotrek42gv dnia 2009-04-27 00:02:01 ]



sam sobie przeczysz mądralo, skoro masz układ o większej pojemności to chyba i opory przepływu i predkosc napełnienia magistrali nie beda takie same jak w silniku 1,8 czy 1,6
a co do pompy oleju to w dwulitrówce jest wyższa(czyt. wydajniejsza) niż w reszcie dohc, informacje masz śladowe a chcesz tu kształcic
  
 
nie kształcić a sie dowiedzieć całą pompa jest inna czy tylko smokiem się różni?? w 1.8 blok jest deko niższy 2cm ale czy dla tych 2cm jest zrobiona inna pompa oleju?? I czy micha olejowa nie jest taka sama jak w 2.0.
NO i k0lejne pytanie czeka mnie klepanie miski olejowej bo niestety brak profi osłony zrobił z nia swoje;/
  
 
Cytat:
2009-04-27 17:46:52, Piotrek42gv pisze:
czeka mnie klepanie miski olejowej bo niestety brak profi osłony zrobił z nia swoje;/



i tu masz swój problem ze smarowaniem pogrzebany smok nie ma jak pociągnąc oleju z michy bo siatka się opiera na spodzie miski i dupa w krzakach... a jak mówiłem, żebyś dokonał przeglądu silniora przed słopem??? To pewnie byś nie założył takliej zębatki, sprawdziłbyś pompę, wyczyścił sitko, zmienił uszczelki itepe...
Wogóle pompa oleju w 1.8 i 1.6 kwadracior jest taka sama w dwóji jest inna większa wydajność i chyba otwory w bloku są inne (choć tu nie jestem pewien).
Wogóle bloku 1.8 i 2.0 nie można porównywać - choćby z uwagi na to co pomarańcz napisał magistrala olejowa większe kanały przepływu oleju, wał korby (głupia zembatka napędu paska nierządu i sposób uszczelnienia przedniej części wału korbowego) itd. 1.8 i 1.6 kwadrat to jest tożsamy blok - różnica jedynie w wielkości tuleji cylindrycznych.
więc weź teraz popraw co trzeba i nie jojc
dohc to pamiętliwa ździra jest - błędów i druciarstwa nie wybacza i lepiej zawsze składać i wkładać go ucząc się na cudzuch błędach...
  
 
Jak zakłądałem pompę od 2.0 do 1.6 kwadrat musiałem wywiercić jeden otwór w bloku - do mocowania pompy. Stary zabrokowałem i wywierciłem obok.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Cytat:
2009-04-28 11:44:29, OLO pisze:
Jak zakłądałem pompę od 2.0 do 1.6 kwadrat musiałem wywiercić jeden otwór w bloku - do mocowania pompy. Stary zabrokowałem i wywierciłem obok.



jeszcze nie wiadomo jaki kwadrat 1608 czy 1592
  
 
Furiosus tys się czepił tego przeglądu silnika Mówiłem Ci ze było cacy wsio a miche to ja załatwiłem brakiem umiejętności latania bokiem teraz zrobię sobie profi osłonę i nie będzie z tym problemu Smok ciągnie olej bo ciśnienie miał i było cacy aż do feralnego odpalania gdy się jebło wszystko.
  
 
pozwolę sobie pojechać z małym OT: co to za zaznaczony element?



To jest bak Peugeota 206, generalnie wyciekało paliwo i po zdjęciu baku nie można dopasować żadnego wężyka do tego patentu zaznaczonego na zdjęciu, a to właśnie przez to wylewa się paliwo. Znalazłem odpływ i powrót paliwa, przy wlewie jest też odpowietrzenie. Czym jest więc ów element? Ewidentnie nachodzi tam jakiś wężyk, ale musiał gdzieś skutecznie sobie odpełznąć bo go nigdzie nie ma. Pomocy, pilna sprawa.
  
 
odpowietrzenie baku mi przychodzi na myśl poszukałbym reszty tego czegoś w okolicach wlewu paliwa czy tam coś nie odstaje
  
 
zaślep i już skoro masz przelewy , odpowietrzania itp
  
 
odpowietrzenie jest przy wlewie (wężyk z prawej strony baku). Ściągnąłem kilka manuali, ale w żadnym nie ma rysunku baku. Dziwna sprawa.
  
 
może tam przychodzi wężyk z pochłaniacza par paliwa?
  
 
pewnie tak, ale bez tego też da się jeździc , w corsie wywaliłem pochłaniacz bo za dużo ważył
  
 
W serwisie peugeota powiedzieli że to też jest odpowietrznik i że nie powinien wywalać paliwa i za 10 tys $ oni dadzą nowy

Wężyk z niego powinien iść w prawo i schodzić na dół pod bak.
  
 
Panowie szybkie pytanie do znawców Fiata. Jakie przełożenie główne ma skrzynia 6 z fiata punto I generacji ?