LPG a 2 gaźniki podwójne Weber/Del Orto :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś widział rozwiązanie praktyczne? A jeśli nie, to czy może jakieś rozważania?

Ten topic można potraktować jako pole doświadczalne.
  
 
czy początek dyskusji "silnik 2.0 132 i 2 gaźniki" coś pomoże?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
To też. Główny problem polega na tym, że Del Orto, tak jak i Weber DCOE nie mają puszkowych filtrów powietrza a siatkowe, na wykładniczych dolotach. Gdziesik zapodziałem fotkę.
  
 


Jush wymyśliłem. Rozdzielacz na 4 przewody i wwiertki w gardziele Tylko muszę to wszystko policzyć.
  
 
Przy okazi gaznikow, moze wiecie gdzie taki dostac do mojej malutkiej.

[ wiadomość edytowana przez: gagapuk dnia 2004-01-14 12:46:15 ]
  
 
Gaźniki są powiedzmy zunifikowane, różnią się tylko przelotami i dyszami. A gdzie dostać... Na stronie Webera są, ale te ceny (300Ł). Jednak, kto szuka
  
 
Uuu, tu bedzie potrzebny dosc wydajny parownik. Aha Wilku, co chcesz liczyc?
  
 
Cytat:
2004-01-15 00:58:49, toradek pisze:
Uuu, tu bedzie potrzebny dosc wydajny parownik. Aha Wilku, co chcesz liczyc?



Dolot i zwężki na mikserach np.
  
 
I co dalej??? Jestem b.b.b. zainteresowany. A najlepiej sposobem , który oszczędzałby korpusy gaźników ( szkoda niszczyć wierceniem) Czy Włosi nie wymyślili już tego dawno temu? Moze nie ma co wyważać otwartych drzwi , tylko dobrze poszukać??? Przecież LPG jest b. popularne w Italii i na pewno dużo Włochów miało przerobione te paliwożerne alfy z podwójnymi gaźnikami .