LPG a 2 gaźniki podwójne Weber/Del Orto :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś widział rozwiązanie praktyczne? A jeśli nie, to czy może jakieś rozważania?

Ten topic można potraktować jako pole doświadczalne.
  
 
czy początek dyskusji "silnik 2.0 132 i 2 gaźniki" coś pomoże?
  
 
To też. Główny problem polega na tym, że Del Orto, tak jak i Weber DCOE nie mają puszkowych filtrów powietrza a siatkowe, na wykładniczych dolotach. Gdziesik zapodziałem fotkę.
  
 


Jush wymyśliłem. Rozdzielacz na 4 przewody i wwiertki w gardziele Tylko muszę to wszystko policzyć.
  
 
Przy okazi gaznikow, moze wiecie gdzie taki dostac do mojej malutkiej.

[ wiadomość edytowana przez: gagapuk dnia 2004-01-14 12:46:15 ]
  
 
Gaźniki są powiedzmy zunifikowane, różnią się tylko przelotami i dyszami. A gdzie dostać... Na stronie Webera są, ale te ceny (300Ł). Jednak, kto szuka
  
 
Uuu, tu bedzie potrzebny dosc wydajny parownik. Aha Wilku, co chcesz liczyc?
  
 
Cytat:
2004-01-15 00:58:49, toradek pisze:
Uuu, tu bedzie potrzebny dosc wydajny parownik. Aha Wilku, co chcesz liczyc?



Dolot i zwężki na mikserach np.
  
 
I co dalej??? Jestem b.b.b. zainteresowany. A najlepiej sposobem , który oszczędzałby korpusy gaźników ( szkoda niszczyć wierceniem) Czy Włosi nie wymyślili już tego dawno temu? Moze nie ma co wyważać otwartych drzwi , tylko dobrze poszukać??? Przecież LPG jest b. popularne w Italii i na pewno dużo Włochów miało przerobione te paliwożerne alfy z podwójnymi gaźnikami .