Inst. sekwencyjna help!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Czy ktos z szanownych forumowiczow moglby mi pomoc w temacie...

Dopiero co zalozylam do silnika 3,0V624V inst.sek lavato najnowszej generacji, i wszystko byloby super gdyby nie gasl silnik a dzieje sie to zazwyczaj w momencie hamowania z wcisnietym sprzeglem i w przypadku gdy silnim przed wysprzeglaniem pracowal pow. 3 000 obrotów /czyli praktycznie zawsze/. W trakcie zzucania biegu obroty zlatuja ponizej 500 i d...silnik zdycha, czasem podczas spadku obrotow automatycznie przezuca sie na benzyne i wtedy nie gasnie!
Prosze pomozcie bo mam wrazenie ze moj fahowiec nie zabardzo wie jak do tego sie zabrac
Z gory dziekuje.

Pozdrawiam Pianka
  
 
Proponowałbym sprawdzić, czy na postoju też się tak zachowuje przy schodzeniu z obrotów, czy tylko podczas jazdy z większą prędkością. Jeśli dzieje się to podczas ruchu autka podejrzewam złą regulację wydajności reduktora. Ale to tylko domyślne podejrzenia.
  
 
Ewentualnie dolot powietrza skieruj gdzieś na bok
  
 
Heheh na 100% dolot powietrza do filtra jest skierowany w kierunku jazdy, tzn że im szybciej jedziesz tym szybciej dochodzi powietrze do silnika. Musisz po prostu coś zrobić aby powietrze nie wchodziło pod ciśnieniem spowodowanym jazdą. Najlepiej po prostu zmienić w jakiś sposób kierunek wlotu powietrza lub np lekko zaślepić np puszczką elektryczną (za3zl) tylko powycinać na bokach. Hmm ale namieszałem! Sorry po prostu niepotrafię tego zbytnio wytłumaczyć, bo brakuje mi słow a nie wiem jak Twój silnik wygląda. Odezwij się najlepiej na maila jan@silesianet.pl lub gg801150 i przypomnij o co chodzi.
Ja mialem ten sam problem!
  
 
Ale to świadczy o "klasie" montażystów. Przecież temat dławienia się auta na gazie jest znany od dawna.
  
 
ale przy sekwencji dmuchanie w dolot tez ma znaczenie ? przeciez tam gaz jest podawany pod cisnieniem :|
  
 
Tylko nawet wtedy jakoś musi się wymieszać, żeby stworzyć mieszankę.
  
 
Kolega napisal, ze wtrysk najnowszej generacji, wiec moze chodzi o wtrysk cieklego gazu?? Jezeli tak, to juz nie powinno to miec takiego znaczenia, bo paliwo zachowuje sie jak benzyna.
  
 
No prawie. Pamiętajmy, że rozprężający się gaz ma inną wartość kaloryczną. I po to stosuje się elektronikę, żeby zbliżyć parametry eksploatacyjne do spalania benzyny.
  
 
Tak czy inaczej,wlot powietrza mozna skierować na bok.Nie zaszkodzi a może pomóc.
  
 
Chodzi mi tylko o to, ze wtrysniety gaz jest pod wysokim cisnieniem zaraz przed faza spalania, a za pomoca elektroniki jest tylko wydluzany czas wtrysku. Poprzez to, ze wtrysniecie jest pod wysokim cisnieniem, a nastepnie tlok dokonuje kompresji, wiec zastanawia mnie tylko jak nagle zwiekszenie ilosci powietrza w dolocie moze doprowadzic do "zdmuchniecia plomienia". Ja rozumiem, instalacja I i II generacji oraz III to mozliwe. Ale reszta?
  
 
Za dużo powietrza może popsuć stechiometrię mieszanki. Tak mi się wydaje. A może rzeczywiście coś z wtryskami LPG?
  
 
Witam
NIe wiem jak to jest w sekwencji Lovato ale w LandiRenzo nie ma możliwości regulowania wydatku ilości gazu. Napisz może więcej jak zachowuje się auto na gazie. Jak przyspiesza, ile pali jakie ma spaliny. Jeśli nie ma tego samego co na benzynie to coś jest nie tak z instalką lub z zaprogramowaniem. Szkoda że to nie Landirenzo bo znam bardzo dobry warsztat w Siedlcach. Gazowali już kilka turbin może i V-ek. Wszyscy klienci są bardzo zadowoleni.
  
 
a wiec....
bylam ja sobie dzis u pana "psuji" co mi instalacje montowal i okazalo sie ze po 1. instalacja jest III generacji
po 2. kazalam mu pokabinowac z wlotem powietrza i.....poskutkowalo!!!!! teraz powietrze ciagnie z dolu a gora jest przyslonieta cienka gabka nie wiem czy to dobry pomysl ale... powietrze dochodzi i silniczek chodzi cacy

wielkie dzieki za wszystkie wskazowki!!!

pozdrawiam Pianka
  
 
ciekawe ile cię zakasował za tą niby sekwencyjną instalkę?cng@poczta.onet.pl
  
 
Cytat:
2004-01-12 20:42:48, Pianka pisze:
a wiec....
bylam ja sobie dzis u pana "psuji" co mi instalacje montowal i okazalo sie ze po 1. instalacja jest III generacji
po 2. kazalam mu pokabinowac z wlotem powietrza i.....poskutkowalo!!!!! teraz powietrze ciagnie z dolu a gora jest przyslonieta cienka gabka nie wiem czy to dobry pomysl ale... powietrze dochodzi i silniczek chodzi cacy

wielkie dzieki za wszystkie wskazowki!!!

pozdrawiam Pianka



  
 
witam:] A ja miałem identyczne objawy w gazie 2 generacji i okazało sie że woda dostała sie do emulatora ,robiły sie zwarcia i dlatego rozłączało gaz.Wymienili emulator na gwarancji i chula...
pozdrawiam...
  
 
To jest sekwencyjna instalka a zaplacilam za nia 4 200pln niestety nadal nie jest ok. ale beda mi wymieniac mikser bo podobno nie wydala dostarczac gazu?przed pierwsza regulacja spalil mi ponad 20l/100km a do tego benzyny bo za kazdym razem jak gasl to odpalenie z automatu jest na benzi, poprostu masakra!
Teraz jest znacznie lepiej ale nadal gasnie przy wrzucaniu na luz z wysokich obrotow, a przy wysokich obciazeniach automatycznie przerzuca sie na benzynke.
Instalke ogladali nawet spece z Lavato
Po wymianie napisze czy to cos dalo

pozdrawiam Pianka
  
 
witam.
pianka jeśli masz takie objawy to napewno nie masz instalki 3 generacji tylko 2 jeśli ci gaśnie po wyluzowaniu biegów. albo jacyś partacze spierpapier instalkę zabudowali.
  
 
Albo emulatorek na tzw. ruskie luty