Wylewasz olej ze swojej instalacji?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
na ciepłym i nie trzeba zakręcać zaworu zbiornika. tylko na wyłączonym zapłonie.
  
 
czy to moze mieć wpływ na spalanie gazu? wymienilem ostatnio swiece i filtr powietrza, filtr gazu niedlugo wymienie, a on mi pali za duzo zdecydowanie.. za 20zł robiłem 150km a teraz z ledwością 100..

moze to zabrzmi śmiesznie.. ale ja nie moge znaleść tej śruby


[ wiadomość edytowana przez: doogas dnia 2004-01-22 20:04:11 ]
  
 
doogas jakiej firmy masz reduktor?
  
 
Cytat:

czy to moze mieć wpływ na spalanie gazu? wymienilem ostatnio swiece i filtr powietrza, filtr gazu niedlugo wymienie, a on mi pali za duzo zdecydowanie.. za 20zł robiłem 150km a teraz z


Wymien jeszcze ten filterek gazowy bo moze masz zbyt uboga mieszanke.
  
 
no wiec znalazlem wyciag ze swiadectwa hmologiacji i tak:

Reduktor: TOMASETTO
Zawór gazowy: TOMASETTO
Wielozawór (?): POLGAZ
Zawór tankowania: POLGAZ
Przełącznik/Centralka: 101 AUTRONIC

montowane w Legionowie, ul. Spokojna 5

..silnik 1.6 16v z komputerem, a zalozyli tylko emulator
masakra.. musze podjkechac gdzies moze mozliwa jest modernizacja tej instalki
  
 
szkoda wymieniać membrany . lepiej cały reduktor.
  
 
Ja u znajomego w reduktorze Elpigaz nie znalazłem korka spustowego.
  
 
a czemu miałbyum wymieniac membrany > ? i co z tym korkiem spustowym...
  
 
witam
no faktycznie bez kompa gazowego to instalka do niego jest niekompletna. to i spalanie masz nie regulowane.
  
 
spalanie mniej lub bardziej da sie jakoś przeżyć dzieki tym śrubkom do regulacji.. ale mimo wszystko.. instalka powinna chbya być inna. a co z tym reduktorem? zły jest? ile moze kosztować nowy?
  
 
witam.
reduktor jest w porządku . sam je montuje do niektórych samochodów. no i jest tani. będę miał wieczorem trochę wiecej czasu to ci zrobię regulację na forum.
  
 
dzieki
  
 
witam doogas.
z tego co przeczytałem to podstawowe rzeczy do prawidłowego spalania wymieniłeś.
odkręć śrubę regulacji mieszanki na przewodzie do mixera tak do połowy przekroju tej śruby. wyreguluj wolne obroty na reduktorze następująco-- tą górną śrubę masz mieć wkręconą to jest od obejścia komory wysokiego i niskiego ciśnienia, a regulaję rób tą położoną niżej . kiedy będziesz miał obroty właściwe daj auto na 3000 obrotów wkręcaj śrubę regulacji na przewodzie aż wyrźnie odczujesz przyduszenie silnika i popuść ją do jego prawidłowego klanku. zejdź na obroty wolne i ponownie ustaw je na śrubie regulacyjnej . powtórz ponownie w ten sam sposób regulację na wysokich i wolnuch obrotach. kiedy sie już nie będą zmieniać to można przystąpić do właściwej regulacji reduktora. odkręć śrubę która była zakręcona do momentu aż obroty spadną o około 100 do 150 a następnie wkręć śrubę regulacyjną właściwą do uzyskania obrotów właściwych. tą położoną poniżej.
  
 
troche to dla mnie zagmatwane.. ale moze sie uda.. dzieki
  
 
Przecież to proste...
  
 
ja poki co krecilem tylko śrubą na przewodzie do miksera.. bardziej 'zaawansowanej' regulacji sie obawiałem.. i nadal sie obawiam
  
 
No pain, no gain
  
 
Witam.
Moze i ta regulacja jest prosta, gdyby ją widzieć na własne oczy , być przy tym obecnym. Ale tylko czytając ( sorki Croma ) to fachowy bełkot.
  
 
ja tego nie ruszam boje sie ze cos spitole..
  
 
pobawilem sie dzis tym. to znacyz.. u mnei na reduktorze ja widze jedna srubke tylko do regulacji ..z tego co zrozumialem.. jesli skrece zawor na reduktorze to powinno sie zmniejszyc spalanie tak? odkrecilem troche na przewodzie zeby obrtoty byly wyzsze.. i przykrecilem na reduktorze.. jestem ciekaw wynikow.. co o tym wy myslicie?