Skoda Felicia - wolne obroty

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Ostatnio pojawiły się dziwne objawy w mojej instalacji (Landi Renzo). Przy zimnym silniku wszystko jest w porzadku. Natomiast po rozgrzaniu silnika przy wyrzuceniu na luz - obroty spadaja do 400-500 i powoli dochodza do prawidlowego poziomu (ok 850). Objawy pojawiaja sie tez w przypadku gdy auto stoi w miejscu (po przygazowaniu). Co moze byc przyczyna takiego zachowania?

Dzieki za info
Pozdrawiam
Jacek


[ wiadomość edytowana przez: yazzie dnia 2004-01-23 15:48:59 ]
  
 
sprawdź czy nie ma takich samych objawów na benzynce. daj odpowiedź. czekam.
  
 
Witam

Na benzynie jest wszystko w najlepszym porządku. Natomiast po odkręceniu korka na parowniku (wyleciało ok. 60-70 ml) poprawiło się o tyle, że nie na luzie dostaje mniejszego doła (ok 600-700) czyli prawie normalnie, ale nie jest tak samo jak kiedyś.
A tak wogóle to kiedyś miałem tak ustawione, że obroty szybko spadały do 1200 a następnie powoli dochodziły do 850. Wtedy nie było szans aby złapała instalka doła.

Pozdrawiam
Jacek
  
 
A ile przebiegu ma rzeczona instalka? Bo może już regeneracja potrzebna?
  
 
witam.
też uważam ,że regeneracja. twarda membrana 2 stopnia.
  
 
No proszę, coś mądrego udało mi się wreszcie powiedzieć
  
 
Witam

W sierpniu 2003 r. była robiona regeneracja. Przebieg po regeneracji 8000 km.

Pozdrawiam
Jacek
  
 
Jaka to fela? Na wielopunkcie?
  
 
Witam

Skoda Felicia 1.3 MPI.

Jacek
  
 
Ja bym zajrzał do tej membrany II stopnia. Może się zasyfiła i po nagrzaniu się zacina...
  
 
troche mało tą felą masz przejechane kilometrów, moźe nie wszystkie membrany zostały wymienione. sprawdź jeszcze czy nie masz zasyfiałej przeustnicy. bo tak się często w skodówkach robi. czyszczenie jedyne lekarstwo . lubi się zacinać ,lub nie całkiem domykać.
  
 
Witam

Zatankowałem nowy gaz z innej stacji, podregulowalem srubeczke na parowniku i jak reka odjal. Jest juz wszystko OK.
Podejrzewam, ze w parowniku bylo duzo syfu (wczesniej spuscilem przez korek) ktory blokowal membrane. Troche membrana musiala popracowac aby sie odblokowac, i to chyba moglo byc przyczyna usterki. Moze rowniez dodatkowo gaz byl lekko trefny.

Pozdrawiam
Jacek