Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Unknovn Peugeot 405 X | 2004-02-13 20:12:51 Po co jest ta cała zwężka na dolocie? Co by sie dzialo jakby dolot odetkac? W ogole by nie jezdzil, gasl by na wolnych opbrotach, czy moze by obroty 'falowaly'? |
Smirnoff MAZDA 626 2.5V6 Lublin | 2004-02-18 23:00:25 Ogólnie mówiąc, zwęzka w dolocie jest stosowana w instalacjach tzw podcisnieniowych (I i II gen) po to, zeby silnik mógł zassać gaz za sprawą wytworzonego przez zwęzkę podcisnienia. Brak zwęzki (jakiegokolwiek miksera) uniemozliwia praktycznie zassanie LGP, ze o pracy na wolnych obrotach to juz w ogóle nie wspominając. Co prawda raz czytałem art. n/t Almery GTi, gdzie bodajże Grabowski prawie wyeliminował zwęzkę celem odzyska nia mocy, lecz nie napisali, jak poradzili sobie z wolnymi obrotami.
Pozdro Smirnoff |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2004-02-19 19:25:43 Bylo cos wspomniane o wolnych obrotach a mianowicie kiepska kultura pracy.Obroty jalowego musialy chyba wzrosnac zeby zwiekszyc podcisnienie i rownomiernosc obrotow. |