Jak otworzyć BMW z padniętym aku???? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, wg mnie wszystko w porządku, jak ktoś zostawi samochód na swiatłach i mu się rozładuje akumulator to warunek o włączonych światłach pozycyjnych jest spełniony, gdyż pozostawiony włącznik świateł ten obwód zamknął.

PZDR
ASO BMW
  
 
a co jak ktoś wyłączył wszystko tylko ma poprostu akumulec padaczkę, albo wyładował mu sią akumulator bo mu coś robi zwarcie? prawda jest taka że nie spotkałem auta, którego nie można otworzyć kluczykiem. niezależnie czy auto ma centralny zamek czy nie, drzwi od kierowcy otwierają się zawsze przy pomocy kluczyka, chyba że ktoś sobie zaspawał klamki i zamki, co ostatnio jest modne u ludzi bez wyobraźni.
pozdrawiam
  
 
spawanie wyszlo z mody-teraz zaklada sie tylne klamki na przod
pozdro
  
 
a jak się to robi w autach 2 i 3 drzwiowych, albo kiedy zamek nie jest razem z klamką np. bmw e-28?
pozdrawiam

[ wiadomość edytowana przez: MARCIN_RADOM dnia 2004-07-25 07:00:31 ]
  
 
no w 3 drzwiowych bierze sie kupuje tylne z 4 drzwioego i tez pasuja.co do starszych modeli to tylko migomat i goldcar zostaje...
pzdr!
  
 
no właśnie, ten migomat. ja i tak uważam że taniej i lepiej jest kupić akumulator, tym bardziej że on nie zużywa się z dnia na dzień tylko jego słabniecie daje się zauważyć bardzo dokładnie. pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-07-24 21:12:57, MARCIN_RADOM pisze:
prawda jest taka że nie spotkałem auta, którego nie można otworzyć kluczykiem. niezależnie czy auto ma centralny zamek czy nie, drzwi od kierowcy otwierają się zawsze przy pomocy kluczyka, chyba że ktoś sobie zaspawał klamki i zamki, co ostatnio jest modne u ludzi bez wyobraźni.
pozdrawiam



w moim e-34 nie można otworzyć drzwi kierowcy z kluczyka, od pasażera owszem...nie wiem czy taka modyfikacja czy co, kupiłem od żyda 2 tyg. temu
  
 
u mnie również jesli padnie aku nie ma możliwości otwarcia jakichkolwiek drzwi jesli włacze tą blokade oprócz bagażnika. Jest to dodatkowa blokada przeciwwłamaniowa. Jeśli mozesz bez akumulatora otworzyc drzwi od strony pasażera to znaczy ,że albo masz coś uszkodzone albo nieoryginalny siłownik.Takie zabezpieczenie stosuje od niedawna również VW w passatach oraz niektórych octaviach i superb. Przekonałem sie ostatnio o tym jak wyciągłem akumulator do ładowania dobrze ze zostawiłem otwartą maskę (włożyłem sobie aku i otwarłem drzwi)

[ wiadomość edytowana przez: toptuning dnia 2004-09-13 22:35:45 ]
  
 
Cytat:
rob_cox pisze:
Witam, wg mnie wszystko w porządku, jak ktoś zostawi samochód na swiatłach i mu się rozładuje akumulator to warunek o włączonych światłach pozycyjnych jest spełniony, gdyż pozostawiony włącznik świateł ten obwód zamknął.


wg mnie można podłączyć sie od dołu poprzez wyjścia alternatora i też się zasili prądem. i nie ma problemu ze światłami.
  
 
nie spotkałem się jeszcze z taką blokada o której tu piszecie. a sporo betek oglądałem. nawet w lagunach które otwiera się kartą jest opcjonalnie kluczyk którym otwiera się drzwi w przypadku padnietego akumulatora.
toptuning jak dostałbyś się do auta w przypadku kiedy akumulator odmówiłby posłuszeństwa?
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-09-14 14:20:57, MARCIN_RADOM pisze:
toptuning jak dostałbyś się do auta w przypadku kiedy akumulator odmówiłby posłuszeństwa?
pozdrawiam


no nawet ni chce myślec jak... ale mówie ci na 100% ,że tak jest . Jeśli zamknę zamek na 2 razy (dwie prace siłownika,dwa razy w prawo to bez aku sie nie otworze) no chyba,że jest jakis sposób na to ale ja go nie znam
  
 
Cytat:
Jeśli zamknę zamek na 2 razy (dwie prace siłownika,dwa razy w prawo to bez aku sie nie otworze) no chyba,że jest jakis sposób na to ale ja go nie znam


pewnie że jest i to prosty. trzeba jechac do fachowca który naprawia zamki, pewnie ci i twój nareperuje
u mnie nie ma takich problemów, ale moja becia ma 21 lat. zreszta u znajomych w e-34 też nic takiego nie występuje.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-09-14 23:23:33, MARCIN_RADOM pisze:
Cytat:
Jeśli zamknę zamek na 2 razy (dwie prace siłownika,dwa razy w prawo to bez aku sie nie otworze) no chyba,że jest jakis sposób na to ale ja go nie znam


pewnie że jest i to prosty. trzeba jechac do fachowca który naprawia zamki, pewnie ci i twój nareperuje
u mnie nie ma takich problemów, ale moja becia ma 21 lat. zreszta u znajomych w e-34 też nic takiego nie występuje.
pozdrawiam


tu sie Marcin nie zgodzę mówie ci że jest taki system ide nawet o zakład zapytaj kogoś kto ma nowego passata lub superb, malo kto mówi o tym bo rzadko kiedy komuś pada aku. Jak już mówiłem jeśli zamkniesz drzwi na pierwszy poziom zamka to wszystko jest OK nawet jak padnie aku ale jeśli na drugi poziom(zamek jest dwu stopniowy) to nie ma mowy o otwarciu kluczykiem, pytałem znajomego mechanika z serwisu VW.Pomyśl skąd naraz tyle osób na forum mówi o tym??? coś w tym jest chyba wszystki nie padły zamki

[ wiadomość edytowana przez: toptuning dnia 2004-09-14 23:37:34 ]
  
 
to forum dotyczy vw czy bmw? autor watku pytał o e-34. szczerze powiedziawszy nie spotkałem jeszcze tego typu zabezpieczenia, bo jest własciwie bez sensu. ale naprawdę mi padł akumulator i rano bez problemów otworzyłem drzwi kierowcy. ale to e-28. jednak kolega kupił e-34 z 90 roku i też padł mu akumulator, po całej nocy na pozycyjnych i także otworzył kluczykiem drzwi kierowcy. a jeśli chodzi o tą blokadę to co ona miała by dawać? jeśli włoży łamak do zamka to i pięć blokad może być, i tak je wyłamie. a nowego passata obiecuje sprawdzić, mam taka możliwość. prawda jest taka że codzień stykam sie z kilkoma betkami, z reguły e-34 i nie słyszałem o czyms takim. tu po raz pierwszy cos takiego przeczytałem.
pozdrawiam
  
 
Cytat:
2004-09-15 01:25:03, MARCIN_RADOM pisze:
to forum dotyczy vw czy bmw?


mówiąc o VW chciałem tylko podać przykład ,że również inne marki maja taką blokadę
  
 
Sprawdzałem u siebie w aucie, jest tak że rzeczywiście po drugim przekręceniu kluczyka w pozycję "zamknij" blokuje się możliwość otwarcia zamka od wewnątrz. Jest jednak małe ale, mianowicie zamek otwiera się bez problemu (od strony kierowcy) kluczykiem (po podniesieniu klamki otwieramy kluczykiem zamek). Czyli nie ma problemu z blokadą zamka przy padniętym akumulatorze.
  
 
a nie mówiłem, że kluczykiem zawsze można otworzyć auto, nawet bez akumulatora.
  
 
Witam
Nie wiem jak jest w waszych samochodach, ale w E-32 nie ma możliwości otworzenia zamka kluczykiem przy podniesieniu klamki.
Może zna ktoś jakiś inny sposób. Wczoraj wyciągnąłem akumulator, żeby go troszkę podładować, schodzę dziś do autka i AMBA. I tak zostałem z zamkniętym samochodem i akumulatorem w ręce. Nie mam żadnego drugiego kluczyka. Mogę otworzyć jedynie bagażnik, ale co z tego jak tam nie ma dojścia do środka. Proszę pomóżcie
z góry dzięki
  
 
sam w swoim bmw z 88' sprawdzałem. Da się otworzyć bez akumulatora. Podnosimy klamkę do góry i otwieramy kluczykiem drzwi (te od kierowcy). Kluczyk obraca się z pewnym oporem ale zamek sie otwiera.
  
 
juz po zabiegu
tak jak mówiłem wcześniej e-32 nie można otworzyć kluczykiem przy podniesionej klamce ani od strony kierowcy ani od strony pasażera (tak jest przynajmniej u mnie. nie wiem jak tam aldik u ciebie bo miałeś sprawdziś i nie odpisałeś) Ale jest na to sposób i powinien poskutkować w każdej bumie. Otwierał mi to kolega z E-34. Należy otworzyć maskę i podpiąć nowe aku do plusa (wypuszczona końcówka z nakrętką pod plastikową zatyczką) i do masy. Wydaje mi się że jest to podłączenie do mostkowania akumulatorów. Maskę można otworzyć dłuższym śrubokrętem między grilem a maską z prawej strony samochodu.