Chce zalozyc oryginalny dolot co zrobic by auto nie gaslo?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam instalacje chyba I generacji bez kompa , a silnik na pelnym wtrysku i reduktor LOVATO E4 czy cos takiego. O co chodzi z ta kompensacja?
  
 
Nikt nie wie
  
 
A o co chodzi z tym dolotem?Co masz zalozone zamiast tego oryginalnego dolotu?
  
 
Oryginalnie mialem zalozony taki dolocik co bral powietrze z przedniej czesci autakolo atrapy i z tamtad do puszki filtra,ale mi gasl przy dojazdach do krzyzowek itp wiec zalozylem go inaczej i ciagnie powietrze z pod samochodu i wydaje mi sie ,ze przy wyrzszych predkosciach brakuje mu wlasnie powietrza
  
 
Skoro to jest Esi z wtryskiem EFI to masz instalkę 2 generacji, z tym dolotem chodzi o to że gaz jest przez silnik wciągany, podciśnienie wytworzone przez silnik zasysa gaz który pod bardzo małym nadciśnieniem jest wypychny z parownika do mikser, jesli podczas jazdy pęd powietrza wpada w rurę dolotową to wytwarza się w niej duże nadciśnienie co powoduje że gaz jest spowrotem wpychany do parownika, dlatego zaleca się odwrócenie dolotu lub zasłonienie go.
  
 
Moze zrobilem niechcaco przewezenie na dolocie powietrza.Niepotrzebnie az tak mocno zmieniales dolot ,wystarczy dobrze oslonic przed bezposrednim nadmuchem albo zalozyc kolanko na wejsciu.W innych czesciach komory silnika tez mozesz miec rozne zawirowanie i zasysanie cieplego powietrza co moze dawac efekt spadku mocy.Dodatkowo mozesz pociagnac wezykiem kompensacje od puszki filtra powietrza do reduktora.
  
 
Albo załuż orginalny dolot i wsadź tam gąbke.
  
 
Cytat:
2004-02-16 21:44:32, carinus pisze:
Moze zrobilem niechcaco przewezenie na dolocie powietrza.Niepotrzebnie az tak mocno zmieniales dolot ,wystarczy dobrze oslonic przed bezposrednim nadmuchem albo zalozyc kolanko na wejsciu.W innych czesciach komory silnika tez mozesz miec rozne zawirowanie i zasysanie cieplego powietrza co moze dawac efekt spadku mocy.Dodatkowo mozesz pociagnac wezykiem kompensacje od puszki filtra powietrza do reduktora.



Ale gdzie ten wezyk do reduktora? mam Lovato e4 .
  
 
Nie wiem jak wyglada Twoj model reduktora. Na jednej ze scianek bocznych reduktora powinna byc rurka albo kolanko do odprezania komory i tam trzeba poprowadzic wezyk.