P O Z N A Ń - spoty - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jeśli kojarzysz ten przystanek o którym mówiłem to może umówmy się o 16:30-16:40 ? Może być?
W razie czegoś to jeszcze będe dryndał
  
 
Cytat:
2004-06-04 23:49:38, MAJCHAL pisze:
Jeśli kojarzysz ten przystanek o którym mówiłem to może umówmy się o 16:30-16:40 ? Może być?
W razie czegoś to jeszcze będe dryndał



Majakowskiego i chartowa ?? W okolicach dawnej stacji aral, obecnie BP ?? Kojarzę

Pozdro 600
Tony

-----------------
------------------------------------------------------------------
Chcesz napisać do mnie e-maila - wywal "XXX" z adresu.
  
 
No niezupelnie
Jedziesz od śródki ulica Majakowskiego, mijasz po lewej stronie Hotel PARK, potem po lewej masz Kopiec Kościuszki i dojeżdzasz do swiateł ( po lewej masz las Malta, a w prawo skręca się w Chartowo w kierunku do Stadoil, a dalej do Katowickiej). To jakbyś przez skrzyżowanie przejchał prosto, to zaraz za ( a właściwei na samym ) skrzyżowaniu jest przystanek autobusowy. Dalej jak pojedziesz to rzeczywiście jest stacja BP, ale mi chodzi o ten przystanek przy Majakowskiego i Chartowo obok drukarni św Wojciecha
  
 
Cytat:
2004-06-05 01:54:32, MAJCHAL pisze:
No niezupelnie
(ciach)
chodzi o ten przystanek przy Majakowskiego i Chartowo obok drukarni św Wojciecha



Kapcę, widzimy się tam w niedzielę. Wypatruj mojego szrota albo jasnozielonego DF-a

Pozdro 600
Tony

-----------------
------------------------------------------------------------------
Chcesz napisać do mnie e-maila - wywal "XXX" z adresu.
  
 
Cytat:
2004-06-05 01:59:40, Tony pisze:
Cytat:
2004-06-05 01:54:32, MAJCHAL pisze:
No niezupelnie
(ciach)
chodzi o ten przystanek przy Majakowskiego i Chartowo obok drukarni św Wojciecha



Kapcę, widzimy się tam w niedzielę. Wypatruj mojego szrota albo jasnozielonego DF-a

Pozdro 600
Tony


A ty wypatruj kolesia z torbami a'la Rumun z Bema
  
 
Cytat:
2004-06-05 15:15:15, MAJCHAL pisze:

A ty wypatruj kolesia z torbami a'la Rumun z Bema



Nic nowego Majchal, nic nowego

Ja będe troche po 17 bo mojemu kierowcy (MPK) inaczej nie będzie pasowało
  
 
No ja bede napewno, ale nie rusze żadnego alkocholu bo znowu byłem wczoraj na imprezce z okazji zdania matury i powiem wam szczerze ze sam mi sie alkochol cofał, a piwo juz w szczególności, najlepiej mi wchodził Smirnhoff Ice (chyba tak sie pisze).
  
 
Witam!

Akcesoria grillowe zakupione, niestety nie udało mi się zanabyć musztardy "piekielnej", więc jeśli ktoś wie gdzie można taką znaleźć, uprzejmie proszony o zanabycie takowej i dostarczenie w miejsce jedynie słuszne, o porze uprzednio ustalonej

Pozdrawiam
Tony

-----------------
------------------------------------------------------------------
Chcesz napisać do mnie e-maila - wywal "XXX" z adresu.
  
 
Jako ze dziś zdałem technika na ocenę dobrą i jestem od dzisiaj dyplomowanym technikiem ekonomistą o specjalizacji finanse i rachunkowość, to na jutro postaram się o relacje ze zlotu który odbył sie w minioną niedziele.
  
 
No dobra. Czas cos zaplanować. Proponuję niedzielę 4-07-2004 na parkingu przy Malcie. ZA? PRZECIW? Nie słyszę, dziękuję
  
 
Ja być ZA i to chyba narazie tyle z mojej strony
  
 
To tradycyjnie czekamy na resztę osób, szczególnie ten co griila wozi, ten co rozpala, no i może tym razem przyjedzie ten co umie gasić. No nie OLI????
Tym razem mam nadzieję że już żadna z córek nie wyląduje w szpitalu i przyjadę ( z zaległym winkiem rzecz jasna )
  
 
Rzecz jasna, że spotkanie należałoby zrobić... I przyjechać... Jednak czy dało by rade zrobić je w sobote, może po południu ? W niedziele będę w pracy a nie chciałbym ponownie opuścić spotkania... Zgadzacie się...????
  
 
Jeśli chodzi o mni to sobota może być. Co na to reszta??? To jak może zostać sobota 3-07-2004 ???
  
 
Ja nie wiem jak będe pracował ale 3 lipca to chyba lepszy termin bo 4 jaest finał Mistrzostw Europy

Ja póki co nie obiecuje że będe bo lipiec dla mnie to wielka niewiadoma
  
 
Kurcze faktycznie zapomniałem o finale.
A może w zwąiązku z tym umówlibyśmy się gdzieś w knajpie z tv jeśli będzie propozycja 4 lipca?
  
 
Jeśli bedzie to 4-go to niestety, nie bedzie mnie na spocie....
  
 
U mnie 4 lipca odpada totalnie. Ale lepiej przecież w lasku się spotkać jak w knajpie. Tak sądzę. Co prawda nie wiem czy mogę coś sugerować , bo jestem ciut obcy jeszce
  
 
Heloł!

Jeśli 3 lub 4 lipca nie będzie mnie niestety W ten weekend odbywają się conajmniej dwie wyjazdowe imprezy, na razie nie wiem nawet na którą pojechać, ale pewne jest że na jakąś pojadę na pewno. Jeśli chcecie grilla, nie ma problemu, niech ktoś się do mnie pofatyguje i go odbierze, utensylia grillowe też chyba jeszcze jakieś zostały.

Pozdro 600
Tony

-----------------
------------------------------------------------------------------
Chcesz napisać do mnie e-maila - wywal "XXX" z adresu.
  
 
No ja powiem szczerze że 3 lipca by mi pasował, ale potem bym musiał sie zmywać i na 21 lecieć na impreze na miasto, ale chyba to nie byłaby wielka przeszkoda i zarówno 3 jak i 4 lipca mi pasują.