Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ambrozy Niunia E Warszawa | 2003-01-15 21:56:39 Hmmm ...generalnie złych opinie nie słyszy sie o LPG..ale ... własnie ale ..jezeli Twoj znajomy zakładał po niskiej cenie w jakims warsztacie to moze poprostu instalacja jest nieudana(niedokładna,badziewna)...Tak samo gaz mozna tak podregolowac zeby nie tracił na mocy ...niestety czesto kosztem sypania sie jakis czesci |
KrzyH80 Vectra B 1.6 16V Kraków | 2003-02-13 20:39:30 Trzeba dostosowac instalacje do silnika i tyle. Jak jest gaznikowy, to mozna wsadzic instalacje "na srube", do monowtrysku mieszalnikowa z kompem, a do wielopunktowego wtrysku paliwa wypadaloby zalozyc wtrysk gazu (4000PLN), ale podstawa to dobry fachowiec |
benezis Kiła Sportage 2.0 MR ... Żyrardów | 2003-03-03 17:17:48 W zależności jaki masz silnik.
Zakładasz instalkę II generacji albo bezpośredni wtrysk gazu. Wtrysk gazu przy plastikowym kolektorze dolotowym. Jeśli masz kolektor dolotowy aluminiowy śmiało możesz zakładać LPG II generacji tylko z kompem LPG oraz emulatorem wtrysków. Jeśli chodzi o emulator sondy lambda to prawie każdy komp LPG posiada go w sobie. Noi jeszczejedno sprawdzona stacja montująca LPG. Jak dużo jeździsz to śmiało zakładaj. |
Haszek Hyundai Sonata Warszawa | 2003-08-06 00:42:26 Popierwsze nie ma czegoś takiego jak bezpośredni wtrysk gazu - domyślam się że chodzi tu o sekwencyjny wtrysk gazu- a to już duża różnica. Po drugie jeśli chodzi o turbo jest to możliwe- montuje się wtedy najprostszą instalacje- "spręzyna" i pare dodatkowych emulatorów. Z doświadczenia wiem że udało się człowiekowi z Łorsoł założyć gaz do Supry biturbo i całkiem nieżle to działa. I trzeba koniecznie pamiętać żeby złożycz zawór zwrotny przy takiej instalacji bo może być bum. |
Ramzes_II Lancia Kappa Dębica | 2003-12-07 09:12:18
Są specjalne reduktory z pętlą kompensacji, mogące pracować w nadcisnieniu jakie robi turbina. Instalacje są dostępne, ale bardzo dużą uwagę należy zwracać na szczelność węży połączeniowych - bo jak wiadomo - każda nieszczelność w wypadku instalacji LPG do Turbo kończy sie sporym wypływem LPG, a co z tym idzie .. wiecie .. LOT-em bliżej Jak wróce do domku po wykładach to naklepie cos wiecej. Pewnie wieczorkiem sie przysiąde do konkretnego opisu instalacji LPG dla silnika doładowanego. |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-12-07 20:31:40 Chyba bezpieczniej jest zmienic jub zalozyc wtrysk sekwencyjny do silniczka z turbinka,bedzie bezpieczniej.Jednak na instalkach II generacji tez jezdza,tylko trzeba znalesc goscia ktory umie to dobrze ozenic. |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-12-08 22:12:12 nie moge ustawic instalacji gazowej. jesli ustawie wszystko na diegnostyce(CO i td) to podczas jazdy powyzej 80 silnik gasnie. a do tego caly czas sie przestawia. nie utrzymuje zadnych wartosci. co moze byc powodem??
ach mam silnik z gaznikiem |
GRZALA sej, volvo 850, CIECHANÓW | 2003-12-09 11:11:59 A ja mam pytanko, czy ktoś się orientuje czy reduktor powinien być zamontowany wzdłuż czy prostopadle do osi auta? Wg mnie wzdłuż ale gazownik powiedział mi że nie ma to większego znaczenia, może kiepski z niego fachowiec. |
DamianSz LPG User OPEL OMEGA B FL 2,5 ... Kędzierzyn - Koźle | 2003-12-09 11:15:27 Ja miałem instalke sekwencyjnego wtrytsku w fazie ciekłej w Audiku V8 i chodziło to super niemiałem problemu. |
Lewy_lowicz LPG User Łowicz | 2003-12-09 18:47:58 GRZALA widziałem i tak i tak, choć raczej częściej wzdłuż. |
DamianSz LPG User OPEL OMEGA B FL 2,5 ... Kędzierzyn - Koźle | 2003-12-09 20:30:36 To niema znaczenia poprostu montują go tam gdzie jest miejsce, albo na ścianie grodziowej albo na fartuchach. |
carinus LPG User Lexus IS 200+UAZ 469 lubuskie /Belgia | 2003-12-09 21:00:44 Niestety sposob zamontowania podgrzewacza ma duze znaczenie.Podczas jazdy na membrane dzialaja sily bezwladnosci i potrafia zmieniac sklad mieszanki w rytm zmiany sily odsrodkowej.Najlepiej ustawic podgrzewacz wzdluz osi i jak najblizej srodka samochodu.Jezeli bedzie odwrotnie to kazde gwaltowne przyspieszenie i skret bedzie wychylalo nam membrane w podgrzewaczu i zmienialo sklad mieszanki.
Niech ktos sobie to sprawdzi jadac na luzie gwaltownie skreci raz w prawo a potem w lewo.Obroty powinny sie zachwiac albo nawet silnik zgasnie bo bedzie zadlawiony gazem lub go nie dostanie. |
Maciek-Andrzej FSO Polonez Caro szczecin | 2003-12-09 21:57:17 juz to pisalem ale nie bylo zadnego odwetu... prosil bym o jakas pomoc!!!!!!
nie moge ustawic instalacji gazowej. jesli ustawie wszystko na diegnostyce(CO i td) to podczas jazdy powyzej 80 silnik gasnie. a do tego caly czas sie przestawia. nie utrzymuje zadnych wartosci. co moze byc powodem?? ach mam silnik z gaznikiem |
DamianSz LPG User OPEL OMEGA B FL 2,5 ... Kędzierzyn - Koźle | 2003-12-10 12:55:21 Carinus ja miałem możliwoś rozebrania reduktora firmy VIALLE TYPE D to o czym piszesz to jest w tym reduktorze niemożliwe, bo membrana dozującą naciska na iglice a ta na dźwignie zamykającą dopływ gazu, ale ta dźwignia miała bardzo silną sprężyne do naciśnięcia i ciężko było ją palcem wcisnąć poprzez tą iglice a co dopiero siły działające miały by zmienić tego położenie. |