Rozdzielacz wtrysku

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam i mam pytanie czy w rozdzielaczu wtrysku jest srobka ktora reguluje sie ilosc wtryskiwanego paliwa?
wiem ze reguluje sie sklad mieszanki ale czy takze wysokosc wychylenia klapy?

  
 
Ta srubka wlasnie odpowiada za wyhylenie klapy spietszajacej.
  
 
Aż spojrzę
  
 
Wilku, na zlocie bedziesz mogl moj dolot ogladac do woli
  
 
no to wiem ze wychcyla ale wtedy rosnie mieszanka i czy to moze blokowac predkosc??
wilku co ty na to?
  
 
Hmm, przeczytaj swoj post i tam sie pytales, czy srubka odpowiada za wyhylenie klapy. Odpowiedz: tak. Czy odpowiada za sklad mieszanki? Odpowiedz: Tak. Jedz na analize spalin, bo jezeli masz zla to mozesz sie pozegnac z zaworami. Jesli chcesz zobaczyc jak dziala rodzielacz wtrysku, to niedawno na forum dawalem link do filmika.
  
 
TORADEK TO PODAJ LINK DO TEJ STRONY BO NIE MOGE JEJ ZNALEZSC.A CHYBA ZAWORY SIE UPALAJA JAK JEST SKLAD MIESZANKI ZA UBOGI?
  
 
Tu jest link do tego filmika. A zawory oczywiscie, ze sie upalaja przy zbyt ubogiej mieszance. Dlatego jedza na analize spalin.
  
 
mam jeszcz epytanie na ile macie ustawiony skald mieszanki bo w ksiazce wyczytalem ze 1,5
  
 
Cytat:
2004-03-13 09:24:23, gryzonxr3i pisze:
mam jeszcz epytanie na ile macie ustawiony skald mieszanki bo w ksiazce wyczytalem ze 1,5



Eeee, co 1,5??? Lambda, Hc, Co, Co2, Nx ????
  
 
1,5 co lambda zawsze powinna byc chyba 1 ale moze sie myle
  
 
Musze gdzies poszukac krzywej AFR. Tam jest wszystko pokazane.
  
 
To 1,5 to chyba zawartość CO...? Jeżeli pamiętam, to przy XR3i powinno być raczej 0,75-1,25%.

A co do lambdy - układ wtryskowo zapłonowy stara się uzyskać wartość 1. Ale niekoniecznie przecież musi się to mu udawać?

Aha, jeszcze jedno. Co ma płytka piętrząca do dynamiki na gazie? No chyba, żeby w ogóle się nie wychylała, ale wtedy na beznzynie załałoby silnik i po ptokach.
  
 
Cytat:
2004-03-15 17:45:30, WilK pisze:
Aha, jeszcze jedno. Co ma płytka piętrząca do dynamiki na gazie? No chyba, żeby w ogóle się nie wychylała, ale wtedy na beznzynie załałoby silnik i po ptokach.




Zaraz, to gryzoniowi chodzi o gasss? Bo juz zglupialem. Natomiast Wilku, ogolnie ta plytka nie ma zadnego wplywu na gazie - teoretycznie. Jednak po wyregulowaniu na benzynie tej plytki, a wiec i mieszanki w moim odczuciu poprawila sie rowniez dynamika na gazie. Nie wiem dlaczego, moze teraz ona sie troche bardziej wyhyla i jest wieksze podcisnienie - nie wiem, ten wtrysk i samochod jest bardzo dziwny. Jak ja bym chcial miec EFI.

A propos chces ktos czipa do seicetno dajcego + 3hp za 50 zl ???
  
 
Z podciśnieniem przy LPG się zgodzę. Ostatecznie reduktor pracuje stricte podciśnieniowo, a lżejsze wychylanie się płytki piętrzącej, to lepszy dolot.
  
 
no wic ustawilem co na 1,5
jeszcze nie wiem co i jak
ale jeszcze znalazlem ze mi sie przepustnica nie otwierala do konca wiec teraz juz jest to zrobione i tylko proba mam nadzieje ze w sobote do lubinia na gielde da radde
  
 
GryzonXR3i trzymam kciuki
  
 
A ja mam taki problem, ze przy pelnym otwarciu przepustnicy silnik sie dlawi. Kopa dostaje przy okolo 75% otwarcia.
  
 
Too rich mixture?
  
 
Ja coś mam z mieszanką i kurde nie wiem co... ciężko stwierdzić niby wtryskiwacze lały... i sie niedopalało.. ale coż nie wiem potem krzywka nie domykała komory i niby też coś ale w sumie mam zawsze ubogą... i mam przeciwieństwo Ciebie Toradek... Mam tak że np 5tys. na blatach i założmy 3.4 przepustnicy i w momencie wciśnięcia gazu wiadomo przepustnica aż się okręca prawie i w tym momencie jest aż szarpnięcie jak zrobie auto to pokaże wam filmik bo to strasznie dziwne jest taki nagle ryk stożka i escort takiego buta dostaje że masakra w biały dzień