Syrena 104LE (laminat) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Olo 2 miesiące temu znalazło się białego laminata, a tydzień temu kolejnego podaj mi adres twojej skrzynki to ci prześle te zdjęcia
  
 
Co do Syreny Laminat to tylko 4 egzemplarze wyprodukowano w FSO a resztę zrobiono prywatnie chyba w latach 80 tych bo ktoś kupił oprzrządowanie do produkcji nadwozia.W okolicach Stalowej to laminatu nie ma ale w Warszawie jeden gośću ma 2 laminaty jeden orginał a drugi podróbkę z silnikiem Passata
  
 
Wiem ze w stalowej woli nie ma zadnego laminatu ale ja prowadze o nich strone:
www.syrenalaminat.republika.pl
O podanych przez ciebie syrenach juz wiem i nalezż do Grzegorza Jedraszczaka ktory ma nie 2 ale 4 laminaty
  
 
Ja mam pytanko: - na stronie głównej jest fotka deski rozdz. Czy to jest oryginalna deska od "Laminatu"? Bo jakoś dziwnie do poldkowej podobna.
  
 
Cytat:
2004-05-28 12:00:35, Grzech pisze:
Ja mam pytanko: - na stronie głównej jest fotka deski rozdz. Czy to jest oryginalna deska od "Laminatu"? Bo jakoś dziwnie do poldkowej podobna.


tan laminat o ktorym mówisz Grzechu to o ile sie nie myle jest z silnikim VW , deske ma faktycznie podobną do Poldkowej a zegary chyba sa wkomponowane z DF-a
  
 
To jest samorobka z silnikiem 1,6 VW. Jak to bywało w "rzemieślniczych laminatach" właściciele samemu decydowali co w nich się znajdzie i dlatego wkładali do samochodu co popadnie czyli deske od fiata 125 z pierwszej produkcji zderzaki od zastawy silniki VW ramy od wartburgów itd.
  
 
Cytat:
2004-05-27 20:32:50, Dawids pisze:
Olo 2 miesiące temu znalazło się białego laminata, a tydzień temu kolejnego podaj mi adres twojej skrzynki to ci prześle te zdjęcia


dubrawa@wp.pl
Nie wiem czy już ze sobą nie korespondujemy

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
juz do ciebie napisałem
  
 
oki

[ wiadomość edytowana przez: Dawids dnia 2004-06-26 16:53:14 ]
  
 
Dawids jak wiesz tak wszystko
To na forum FSO Motoklub popełniłeś błąd .
Polonezów Coupe powstało około 50
bzdury z 7 egzemplerzami podała jakaś cienka gazeta,a takim się nie wierzy .
A Warsów 3 egzemplarze:żółty,czerwony,błękitny.

Więc wciąż nie wiesz wszystkiego
  
 
o 7 sztukach wspominał dyrektor muzeum techniki na spotnaniu w norblinie (jakiś czas temu)

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Ale losy już więcej niż 7 są znane.
A 8 pisało w "Kurierze Daewoo"
  
 
Yoshi nigdy nie uważałem się za najlepszego znawcę aut z FSO. Tworze strone o laminatach i tam kieruje swoj cały wisiłek, a że dowiaduje sie o innych autkach jak np. Peugeot 104 "sawa" to jest to juz inna historia. Informacje o polonezach coupe wziałem z tej strony i tego Forum( dla nierozumnych www.fsoautoklub.pl) Dziwie sie ze wchodzisz na forum motoklubu choc jeszcze bardziej dziwne jest to ze tam nic nie piszesz. Prosze otworz wlasna strone i zdobywaj samemu informacje do strony. Po raz kolejny popełniłem bład (czesto popełniany także przez innych) piszac nie potwierdzone informacje wygrzebane z internetu. Na koniec powiem ze do mojej strony o laminatach nie zbierałem informacji z trefnych źródeł, lecz zawartych z archiwów FSO. Jednym z powodów dlaczego otowrzyłem strone o laminatach jest chocby to ze internet opanowany jest szeregiem bzdur i kłamst, które teraz trzeba poprostowac.

[ wiadomość edytowana przez: Dawids dnia 2004-06-03 19:25:42 ]
  
 
Ja o Warsach,Coupetach i Peugocie 104 wiem od Adamusa,który jest pewnym zrodłem wiedzy o historii FSO .
Na Motoklub jest artykuł o Warsie,i tam jest też zdaje się o 3 egzemplarzach.
A na FSO AK nieługo trafi moja puiblikacja o Analogach,ten kto chce pocyztać zaprszam do dziąłu publikacje,niełuo będzie tam wiele nwoych artykułów .
  
 
hm

[ wiadomość edytowana przez: Dawids dnia 2004-07-28 11:43:15 ]
  
 
Yoshi zdaje sie ze w artykule Motoklubu nic nie pisze o 3 egzemplarzach jesli sie myle to zacytuj ten tekst gdzie pisze ze sa 3
  
 
Ja wierzę w Adamusa najbardziej .
Zresztą był on na waszym spocie Motoklubowym Lanosem.
A dziedziny FSO mam jeszcza małe archiwum i znjomy antykwariat,gdzie ejst trochę starej prasy.
Sam prowadze jedno śledztwo.
  
 
Wiesz nie chce mi sie prowadzic tej durnej wymiany zdan. Ja Adamusa nie znam i wierze jedynie redaktorom Motoru:
Zbigniewowi Skoczkowi- m.in odnalazł warszawe 210
Zdzisławowi Podbielskiemu- wieloletni redaktor, znawca Polskiej Motoryzacji
a także : Paweł Kasprzycki, Jerzy Dyszy, Andrzej Dąbrowski, Aleksander Żyzny oraz wielu innych
  
 
wybitni ludzie zgadzam się.
Pana Skoczka osobiscie nie znam,ale jego zasługi są wielkie to fakt .
Pan Podbielski am duży staż[mam jego książkę o busach i cięzarówkazh z lat 80].
A Pan Kasprzycki niestety nie żyje,zginął tragicznie .
Teraz Motor nie to pismo,co kiedyś
Kieydś był rewelacyjny,teraz jest na poziomie AUTO ŚWIATA


[ wiadomość edytowana przez: Yoshi81 dnia 2004-06-03 19:52:16 ]
  
 
Moze Motor to nie to samo co wczesniej, ale te osoby w dalszym ciagu pisza nowe artykuly i chwała im za to