WYMIANA AKUMULATORA

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jutro będę wymieniał akumulator w 1.8D (po 12 latach nadszedł czas, tak, tak 12 lat !!). Kupiłem juz nowy i redukcje do klem z okrągłych na płaskie, tylko mam jedna wątpliwość. Jak podłączyć tą skrzyneczkę która jest podłączona blachą do plusa ?
  
 
nie bedzie dobrze i tyle.
zamien akku na plaskoklemowy.
  
 
CKsrv czemu dołujesz chłopaka ,szmichal mała rzeźba i będzie dobrze .Lekko podegnij trochę podetnij i będzie dobrze
  
 
Cytat:
2008-10-24 22:01:26, CKsrv pisze:
nie bedzie dobrze i tyle. zamien akku na plaskoklemowy.


skąd ten pesymizm ? próbowałeś ?
  
 
mialem tak jak kupilem
  
 
ja dodalem tam blaszke (ocynk 1mm), ktora sobie powyginalem i podpialem ta skrzyneczke. od 3 lat zero problemu.
  
 
Ja też kupiłem z okrągłymi zaciskami na klemy (na szybko, nie sprawdzałem jakie są zaciski).
Fakt, że trzeba troszkę pokombinować ale odciąłem kawałek blaszki przy bezpiecznikach i jakoś się trzyma.
  
 
Cytat:
2008-10-24 22:21:48, retrospect pisze:
ja dodalem tam blaszke (ocynk 1mm), ktora sobie powyginalem i podpialem ta skrzyneczke. od 3 lat zero problemu.


taki też był mój pomysł. Drugi to krótki odcinek linki z dwoma zaciśniętymi oczkami. Ale blacha chyba lepsza.
  
 
ale widze ze koledzy ktorzy chwala swoj patent to raczej benzyniakami jezdza.
  
 
Ja u siebie mam na okraglych klemach, nie wiem w cvzym problerm, latwiej diostac, taniej.
A skrzyneczka ma odgiety ten rant z dziura i do klemy przykrecony.
  
 
A więc najłatwiej było odgiąć w dół tę blaszkę która była odgięta do góry, teraz leży na klemie akumulatora ale jest dobrze.
Przy okazji jak długo wytrzymały wasze akumulatory ? Bo mój 12,5 roku (62Ah Motorcraft), co prawda ostatnia zima to juz tak na słowo honoru.