Do MARIO26DR

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam
Przy mechaniźmie otwierania przepustnicy za linką jest taka rurka rowkami . W tych rowkach jest blaszka - można ją regulować dalej lub bliżej linki . Moje pytanie to : na co ma wpływ zmiana położenia tej blaszki ? I po czym poznać że nie załącza sie DualRam ( jeżeli wogóle występuje takie zjawisko ) . Przepraszam za tak lamerskie pytania ,ale jestem młody a nie mam gdzie się tego wszystkiego dowiedzieć .
  
 
To o czym piszesz to regulacja linki przyspieszenia. Nie ma znaczenia.
Za to że auto nie śmiga Ci jak powinno odpowiedzialne jest masę rzeczy.Ja bym zaczła od tego przy czym było grzebane/naprawiane w twym motorze.
- sprawdż jak wychyla się przepustnica przy max wciśniętym pedale przyspieszenia,
- sprawdź czy wlot powietrza nie jest przysłonięty,
- rurki podciśnienia sterujące dual ramem - poprawnośc podłaczenia,
To tak na początek, no a potem to juz cśnienie na listwie paliwowej itp itd. tak sobie jeszcze myślę, auto pali na wszystkie gary?Kable są dobrze podłączone?Znasz kolejność zapłonu?

  
 
Tak,praktycznie Piter opisal wszystkie glowne mozliwe przyczyny, z wlasnego doswiadczenia wiem,ze na przyklad w 6 cylindrowce jest czasami ciezko wyczuc brak pracy jednego z 6 braci w glowicy.
W 4 cylindowkach,to rzuca,drga,sprawa jasna,tu praca mimo to jest bardziej plynna,inne katy sterowania wlakiem rozrzadu i nie ma takich wibracji,Jesli chodzi o Dual,to sprawa jasniejsza,rozchustaj sie plynnie do 3500 obrotow (tylko 2.6) i sprobuj poczuc odrzut,nawet bez jednego pracujacego gara.Tylko przyznam ci sie,nieznam przelozen automata,przy jakich obrotach nastepuje zmiana biegu.
  
 
Przepraszam to znowu ja . Gdzie znajdują się te rurki podciśnienia sterujące Dual Ramem ??
  
 
U mnie na podszybiu od strony maski jest czarna puszka. Steruje ona obiegiem wewnętrznym i właśnie tam dochodzą rurki. Dakladnie jak jest u Ciebie to nie wiem ale zakladam że podobnie .