Jak sprawdzic rzeczywisty przebieg w BMW???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich bejcomaniaków!!! Chcialbym sie dowiedziec czy jest mozlwosc sprawdzenia rzeczywistego przebiegu w BMW chodzi mi oczywiscie o elektroniczne liczniki. Ponoc ze po (przekreceniu) licznkia , czyli nałożenie nowej (fałszywej)wartosci na rzeczywisty przebieg można ponownie po zastosowaniu jakiejs kombinacji wyswietlic rzeczywisty przebieg!!!Wiem tylko tyle, ze jest to kombinacja pomiedzy kluczykiem a przyciskiem przy wyswietlaczu.Piszcie jak wiecie!!!!!!!!!!! Plisssssssssssssss!!!!!
  
 
no też o tym słyszałem , w moim, niestety to co wyświetla to numer sterownika , nic ponadto ....
  
 
A świstak...
  
 
Jedynym skutecznym sposobem sprawdzenia prawdziwego przebiegu to zakup auta w salonie - nowego inaczej z moich informacji nie da rady
  
 
Jeśli chodzi o tę kombinację to masz pewnie na myśli test zegarów. Tam jednak nie ma inforamcji o rzeczywistym przebiegu. Nigdzie jej nie ma.
Jedyne na co możesz zwrócić uwagę to powycierana gałka zmiany biegów, kierownica oraz fotele.
I to tyle
  
 
odświeżam, bo przymierzam się do kupna beemki e30 316i, może są jakies newralgiczne elementy które podlegają wymianie mniej więcej po jakimś przebiegu?
  
 
Jesli samochodem nie jezdził jakis burak w gumofilcach z PGR-u ( nie obrazając weteranow PRL-owskiej wsi ), to po przebiegu 100 tys. km., wnętrze powinno wyglądac jeszcze jak nowe. Uwazam, ze największą wadą uzywanych aut nie są ich przebiegi ale ich poprzedni właściciele, ktorzy o samochod nie dbali !
Jak napisał kolega wyzej, mozna przyjąc, ze przy ok. 200 tys km zaczyna wycierac sie kierownica, fotel kierowcy i gumy na pedałach. Warto zwrocic uwage na przednią szybe i krawędz maski i błotnikow z przodu, czy nie mają sladow po uderzeniu drobnych kamyczkow. Po tych sladach najszybciej zweryfikowac mozna przebieg.
Na szczęscie przebieg nie jest miarą wyeksploatowania auta i bardzo często się zdarza, ze samochod regularnie serwisowany i eksploatowany na długich trasach z przebiegiem np. 300 tys km. wygląda lepiej i dłuzej pojezdzi od samochodu np. warszawskiego kuriera z przebiegiem 100 tys. km.
  
 
Witam
Ja słyszałem taką wersje. Mianowicie Jeżeli było cos kombinowane z przebiegiem a zrobi się test zegarów (test nie pokazuje aktualnego przebiegu) to na końcu testu pojawi się oryginalny przebieg i się go już nie zmieni. np. mamy przebieg 110000km robimy test i już na stałe pojawi się oryginalny przebieg jeżeli po teście jest 110000km to znaczy że nie było nic kombinowane jeżeli jest więcej km np. 250000km to znaczy że poprzedni właściciel obniżył przebieg . I w tej sytuacji mamy na stałe pokazywany oryginalny przebieg 250000km . Sam test nie pokazuje oryginalnego przebiegu ale go przywróci.
Pozdrawiam
Adik75
  
 
Niema mozliwosci sprawdzenia ile beemeczka faktycznie ma przejechane. To oczym wy piszecie (jakies wciskanie przycisku od zerowania licznika + przekrecanie kluczyka) to jest tylko i wylacznie test zegarow..(owszem pojawiaja sie tam kilka roznych kombinacji z cyframi tzw: test 3, test 4, test 5 itp..) ale to niema nic wspolnego ze stanem licznika badz jego przekreceniem.. Wiem ze mozna sprawdzic ZECZYWISTY stan licznika w bmw e39 podlanczajac go w serwisie pod kompa. (sprawdzalem braciszkowi w ten sposob) W e36 to juz nie dziala..
  
 
heh... wiem ze chwiiille temu jak ktos chcial przekrecic licznik (szczegolnie e34 e36 e39) uszkadzal piksela na wyswietlaczu od kilometrow. Ale to bylo dosc dawno temu..jak jeszcze spece od przekrecania licznikow nie wiedzieli jak mozna cofnac licznik bez uszkodzenia piksli..
  
 
W autach od roku 1999 mozna wykonac w ASO skanowani kluczyka i porownac zawarte dane z danymi na liczniku miedzy innymi takze przebieg,natomiast od 2005 roku w niemczech wszelkie manipulowanie przy licznikach jest karalne nawet osoby prywatne musza sie liczyc z kara pozbawienia wolnosci na rok czasu i kare grzywny natomiast zarejestrowani handlarze samochodowi maja poprostu prze... jezeli przedmiotem sprzedazy bedzie auto z manipulowanym przebiegiem na liczniku.
  
 
Wciskasz cypek do kasowania kilometrów na wylaczonej stacyjce (kluczyk w pozycji 0) trzymasz go cały czas i przekrecasz kluczyk na pozycję 1. Pokaże ci wszystkie testy,, autentyczny przebieg " i cofniety przebieg. Zazwyczaj jest tak że po teście okazuje się że nie mamy tak jak się nam wyświetla np. Przebieg 180 tys tylko np. 290 tyś. Czary mary i na granicy znikło 110 tyś
  
 
A weryfikacja przebiegu w ASO? Moim zdaniem właśnie od tego powinieneś zacząć jeżeli chcesz mieć pewność co do faktycznego przebiegu danego modelu auta.