Generacje LPG - Strona 20

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pytanie do Croma1
Jaką instalację poleciłbyś do Hondy Civic 1.4i 75KM z 1997r. Silniczek na pełnym wtrysku. Wiem że Honda jest powiedzmy innowacyjna i jej silniki są ponoć czułe.
Z góry dzięki za odpowiedz.
Pozdrawiam
  
 
badbug. cena za montaz jest OK. zestaw także OK. u mnie tez tak samo by to kosztowalo. radze zebrac wszystkie uwagi i pojechać na ponowna kalibrację po przejechaniu minimum 200 kilometrów a takze ustawić próg przełaczania na 35 stopni .
  
 
Witam.
Pojedzie na kazdej instalacji IV generacji. dolozyć lubryfikacje zaworów ale polecam nowość z podawaniem elektronicznym lubryfikatora gdzie w zalęznosci od obrotow jest on podawany do kolektora ssącego na zawory i gniazda. w wersji podstawowej jest on podawany dopuki jest podcisnienie w kolektorze ssącym czyli na wolnych obrotach.na wysokich już nie. a wiadomo HONDA lubi wysokie obroty. do tego po montazu po przejechaniu ok 10 tys. kilometrów zrobić regulacje zaworów a później co 30 tyś. kilometrów. bo nawet na benzynie jest zalecane a w Niemczech obowiazkowo w serwisach robic regulacje co 40 tyś. kilometrów.

Cytat:
2009-07-13 10:14:04, tom_ple pisze:
Pytanie do Croma1 Jaką instalację poleciłbyś do Hondy Civic 1.4i 75KM z 1997r. Silniczek na pełnym wtrysku. Wiem że Honda jest powiedzmy innowacyjna i jej silniki są ponoć czułe. Z góry dzięki za odpowiedz. Pozdrawiam

  
 
Cytat:
2009-07-14 07:15:59, croma1 pisze:
Witam. Pojedzie na kazdej instalacji IV generacji. dolozyć lubryfikacje zaworów ale polecam nowość z podawaniem elektronicznym lubryfikatora gdzie w zalęznosci od obrotow jest on podawany do kolektora ssącego na zawory i gniazda. w wersji podstawowej jest on podawany dopuki jest podcisnienie w kolektorze ssącym czyli na wolnych obrotach.na wysokich już nie. a wiadomo HONDA lubi wysokie obroty. do tego po montazu po przejechaniu ok 10 tys. kilometrów zrobić regulacje zaworów a później co 30 tyś. kilometrów. bo nawet na benzynie jest zalecane a w Niemczech obowiazkowo w serwisach robic regulacje co 40 tyś. kilometrów.



dzięki za poradę, bardzo ważna sprawa z tym lubryfikatorem a raczej z ich rodzajem.
Dzięki za info.
POZDRAWIAM
  
 
Może mi ktoś podpowiedzieć czy konieczna jest lubryfikacja do NISSANA TIIDA 1,8 (nowa ALMERA).
Słyszałem różne opinie: że to pic na wode jak magnetyzer, inni że konieczne w HONDACH i FORDACH, jeszcze inni że ogólnie we wszystkich samochodach, a kolejna grupa "specjalistów" że należy zakładać przede wszystkim do japońskich bo są delikatne.
Ten mój to ja nie wiem czy jeszcze japoński czy już RENAULT. Lubryfikator to około 250 zł i potem dolewanie płynu. Jeśli na zasadzie nie wiadomo czy pomaga, ale nie zaszkodzi to wolałbym nie wywalać pieniędzy bez sensu - przecież po to założyłem gaz by oszczędzać a nie dodatkowo wydawać. Dzięki za pomoc.
  
 
Pytanko do croma1

Zamierzam kupić volvo v40 t4, jaką instalkę polecasz i czy możesz oszacować koszty ?

pozdrawiam
  
 
Witam.
mam dodfatkowe pytanie czy jest T4 z silnikiem 1,9 czy 2 litry bo wyjdzie dość znaczna róznica w doborze elementów instalacji

Cytat:
2009-08-11 22:00:51, anyzs pisze:
Pytanko do croma1 Zamierzam kupić volvo v40 t4, jaką instalkę polecasz i czy możesz oszacować koszty ? pozdrawiam

  
 
Wydaje mi się, że z silnikiem 1,9. Bedzie to moje pierwsze auto i chciałbym zrobić instalację "jak należy".

Który bedzie lepszy (mniej awarii) silnik ?

Cytat:
2009-08-14 09:50:23, croma1 pisze:
Witam. mam dodfatkowe pytanie czy jest T4 z silnikiem 1,9 czy 2 litry bo wyjdzie dość znaczna róznica w doborze elementów instalacji

  
 
Ten 1,9 ma dużą turbinę i 200 KM. a ten 2 litry 160 KM. czyli mniej wyeksploatowany i lepszy do zagazowania. proponuję przed zakupem auta stracić trochę kaski i czasu i zrobić pomiar mocy i momentu obrotowego na hamownii podwoziowej żeby sprawdzic stan silnika.

Cytat:
2009-08-16 09:15:32, anyzs pisze:
Wydaje mi się, że z silnikiem 1,9. Bedzie to moje pierwsze auto i chciałbym zrobić instalację "jak należy". Który bedzie lepszy (mniej awarii) silnik ?

  
 
Witam .
pytanie do Croma1
Posiadam Suzuki Grand Vitara 1.6VVT z instalacją Stargas Polaris ,samochód przywieziony z Niemiec.
Czy w waszej firmie można dokonać kompleksowej regulacji,zestrojenia takiej instalacji ?.

Pozdrowienia
  
 
Witam.
Niestety nie mamy programu do tej instalacji. jest dość popularna w Niemczech ale nie u nas.

Cytat:
2009-08-17 16:32:49, Butryn pisze:
Witam . pytanie do Croma1 Posiadam Suzuki Grand Vitara 1.6VVT z instalacją Stargas Polaris ,samochód przywieziony z Niemiec. Czy w waszej firmie można dokonać kompleksowej regulacji,zestrojenia takiej instalacji ?. Pozdrowienia

  
 
Witam,

Również pytanie do Croma 1 , jesli można skorzystać z Twojej uprzyjmości. Jaką poleciłbyś instalację gazową do Renault Thalia 1,4 ; 75 km ? Rozmawiam z "gazownikami" , bo słyszałem, że z francuskimi autami różnie bywa, ale ciężko od nich wyciągnąć więcej szczegółów , np. : "jaki będzie parownik" ? odp : "włoski" . Na podstawie tego co wyczytałem w necie skłaniam się ku Landi Renzo, ale tak naprawdę to się na tym nie znam. Jedni mają wyższą cenę, bo twierdzą, że wiedzą jak zrobić to dobrze w thalii, ale raczej wszyscy mówią, że będzie to "stag" i włoski parownik i nie wiem już czy zasadniczo wszyscy montują to samo tylko inaczej sie cenią ? Byłbym wdzięczny jakbyś mógł coś doradzić.
zapomniałem, rocznik 2004.

[ wiadomość edytowana przez: dom72 dnia 2009-09-17 08:28:55 ]
  
 
Witam.

Z racji tego, że lubię się wyróżniać to zadaję pytanie do...Croma1

W najbliższym czasie będę przerabiał instalację II generacji na IV w Felicii 1.6 AEE (elektronika LPG padła), ale nie o to chciałem pytać.

Ostatnio z kolegami mieliśmy debatę na temat pompy LPG.

Czy takowa występuje w autach IV (lotny wtrysk LPG) instalacji czy tylko w V (wtrysku LPG w stanie ciekłym)

ps. dzięki
  
 
Witam.
Z powodów niwzależnych ode mnie niestety co jakiś czas mam przerwę w dostepie do netu.
Natomiast do odnosnego pytania to silnik w Thali jest jak najbarzdziej podatnym na zagazowanie i tylko doswiadczenie mwarsztatu moze tu jakakolwiek odgrywac rolę. i zarówno STAG i Landi -Renzo beda adekwatne do tego silnika. Niemniej Landi-Renzo ma wytrzymalsze wtryskiwacze.

pozdr. a.cebula eko-car

Cytat:
2009-09-17 08:04:33, dom72 pisze:
Witam, Również pytanie do Croma 1 , jesli można skorzystać z Twojej uprzyjmości. Jaką poleciłbyś instalację gazową do Renault Thalia 1,4 ; 75 km ? Rozmawiam z "gazownikami" , bo słyszałem, że z francuskimi autami różnie bywa, ale ciężko od nich wyciągnąć więcej szczegółów , np. : "jaki będzie parownik" ? odp : "włoski" . Na podstawie tego co wyczytałem w necie skłaniam się ku Landi Renzo, ale tak naprawdę to się na tym nie znam. Jedni mają wyższą cenę, bo twierdzą, że wiedzą jak zrobić to dobrze w thalii, ale raczej wszyscy mówią, że będzie to "stag" i włoski parownik i nie wiem już czy zasadniczo wszyscy montują to samo tylko inaczej sie cenią ? Byłbym wdzięczny jakbyś mógł coś doradzić. zapomniałem, rocznik 2004. [ wiadomość edytowana przez: dom72 dnia 2009-09-17 08:28:55 ]

  
 
Pompa jest tylko w V generacji.


Cytat:
2009-09-21 19:20:41, kubi_sos pisze:
Witam. Z racji tego, że lubię się wyróżniać to zadaję pytanie do...Croma1 W najbliższym czasie będę przerabiał instalację II generacji na IV w Felicii 1.6 AEE (elektronika LPG padła), ale nie o to chciałem pytać. Ostatnio z kolegami mieliśmy debatę na temat pompy LPG. Czy takowa występuje w autach IV (lotny wtrysk LPG) instalacji czy tylko w V (wtrysku LPG w stanie ciekłym) ps. dzięki

  
 
Cytat:
2009-09-17 08:04:33, dom72 pisze:
Witam, Również pytanie do Croma 1 , jesli można skorzystać z Twojej uprzyjmości. Jaką poleciłbyś instalację gazową do Renault Thalia 1,4 ; 75 km ? Rozmawiam z "gazownikami" , bo słyszałem, że z francuskimi autami różnie bywa, ale ciężko od nich wyciągnąć więcej szczegółów , np. : "jaki będzie parownik" ? odp : "włoski" . Na podstawie tego co wyczytałem w necie skłaniam się ku Landi Renzo, ale tak naprawdę to się na tym nie znam. Jedni mają wyższą cenę, bo twierdzą, że wiedzą jak zrobić to dobrze w thalii, ale raczej wszyscy mówią, że będzie to "stag" i włoski parownik i nie wiem już czy zasadniczo wszyscy montują to samo tylko inaczej sie cenią ? Byłbym wdzięczny jakbyś mógł coś doradzić. zapomniałem, rocznik 2004. [ wiadomość edytowana przez: dom72 dnia 2009-09-17 08:28:55 ]




Polecam sequent 24,bez problemu ten silniczek chodzi na gazie.
  
 
Pytanie do Croma1,
Jaką instalację zamontować do Mitsubishi Lancer 1,6 z 2005 roku?
  
 
Witam.
może być praktycznie każda sekwencja. może się zaświecić check engine ale nie ma to znaczenia na prace silnika.

Cytat:
2009-10-19 23:18:44, bendas pisze:
Pytanie do Croma1, Jaką instalację zamontować do Mitsubishi Lancer 1,6 z 2005 roku?

  
 
Ja też mam pytanie do Croma o wybór instalacji.
Auto R. Laguna 2.0 16v 140KM IDE (bezpośredni wtrysk) 2001r.
W necie wszędzie piszą, że się nie instaluje w tym silniku LPG, że są spore problemy etc.
Czy to prawda? Jeśli nie, to z czym jest największy problem?
Jaką instalkę polecasz i jaki mniej więcej koszt?

Pozdrwiam
kgrygi
  
 
Fakt byly takie silniki w Lagunach ale zaprzestano je montować w krotkim okresie czasu na rzecz tych samych silnikow ale z pośrednim wtryskiem 135KM.
I niestety do tego silnika 2,0 IDE nie montuje sie autogazu.

Cytat:
2009-10-29 11:03:13, kgrygi pisze:
Ja też mam pytanie do Croma o wybór instalacji. Auto R. Laguna 2.0 16v 140KM IDE (bezpośredni wtrysk) 2001r. W necie wszędzie piszą, że się nie instaluje w tym silniku LPG, że są spore problemy etc. Czy to prawda? Jeśli nie, to z czym jest największy problem? Jaką instalkę polecasz i jaki mniej więcej koszt? Pozdrwiam kgrygi