Generacje LPG - Strona 22

  
 Sortuj posty wg daty: 
rosnąco malejąco
 >> wyświetlony od najstarszych postów <<
«1 2 3 ... 21 22 23
 
 
»
 Autor 
 2010-04-28 22:04:19

Witaj, no właśnie, było tak jak piszesz przy dłuższym zjeździe z dużej y po wcisniecgóry przełączał się na benzyne, nie byłby to kłopot gdyby po wcisnieciu przycisku znów przełączył sie na gaz a tu nic, musiałem zgasic silnik i odpalic jeszcze raz zeby wszystko dzialalo jak nalezy. Wielozawor oczywiscie jest z tylu prawej strony. tyle ze znajomi tez maa instalacje i w gorach nigdy czegos takiego nie zaobserwowali.dzięki za sugestie pozdrawiam
2011-07-28 13:40
  
 
 2010-05-01 16:33:41

Witam.
Spraedx do jakiej wysokości zbiornika jest dobrany wielozawór. Na dole wielozaworu jest to oznaczenie i porównaj go z wysokoscią zbiornika.
2011-04-10 10:05
  
 
 2010-05-01 17:09:08

Witam, podejrzewasz że zbiornik jest za niski do wielozaworu?
postaram sie to sprawdzić, ale zbiornik jest najniższy z mozliwych w miejscu kola zapasowego.
2011-07-28 13:40
  
 
 2010-05-01 17:37:45

To co znalazłem w dokumentach od gazu to: wielozawór tomasetto nr E867R013018 a zbiornik IRENE TYP ZT H180, ale nie wiem czy to cos pomoze
pozdrawiam
2011-07-28 13:40
  
 
 2010-05-03 11:20:48

Witam.
Podejrzewałem ,że zbiornik jest wyższy od wielozaworu i smok wielozaworu jest wyżej od dna zbiornika . I w zasadzie tutaj szukałbym problemu. Moze np. być plasikowy smok(rurka) gdzies o coś zachaczona wewnątrz zbiornika o jakiś element wielozaworu lub wielozawór zamontowany może byc pod niewłaściwym kątem. Może to najpierw sprawdzić. Pytanie ile wchodzi gazu do zbiornika
2011-04-10 10:05
  
 
 2010-05-03 15:55:39

Witam, gazu wchodzi dość dużo - jakieś 37litrów. tyle że nie ustawili w zbiorniku tego zabezpieczenia (nie wiem jak to się nazywa) ale chodzi o to żeby za dużo gazu nie zatankować, tłumaczyli się ze to niekonieczne i ze jak to ustawią to mniej gazu będzie wchodziło. Więc może to przez to.
2011-07-28 13:40
  
 
 2010-06-08 20:58:36

croma1, czytając wiele stronic widzę że jesteś niemal bogiem w tej dziedzinie. Pytanie teraz do Ciebie odnośnie bmw motor m50b25 oczywiście z vanosem, lub m52b28 też z vanosem. Jaka instalkę tam założyć i jaki koszt tego bedzie. Nie zależy mi na tym, zeby zalożyć 200 czy 300 zlotych taniej, ale żeby autko pracowało i na gazie i na benzynie jak należy.
2010-06-24 15:03
  
 
 2010-09-02 10:03:34

Pytanie do znawców (specjalistów).
Toyota avalon z silnikiem 3.5 L 2GR-FE V6 (Dual VVT-i)
Czy nadaje się ten silniczek do zagazowania i co byście do niego sugerowali. Wybór pomiędzy IV i V generacją?
pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
2010-11-15 12:51
  
 
 2010-12-17 23:49:20

Witam
Kol.Croma1
Mam Omegę 2,6 v6 132KW
założyli mi instalkę na jakimś v-tec'u , mam reduktor KME chyba silver, wtryski czerwone chyba zavoli czy jest to w miarę możliwa instalacja? faktem jest żę pali dość dużo 14-22 trasa-miasto i brakuje mocy na 4 biegu przy wysokich obrotach powyżej 4500-5000rpm
Proszę o opinie
Pozdrawiam
2019-08-20 15:19
  
 
 2011-01-11 20:25:08

croma1, długo szukałem po internecie kogoś tak ogarniętego od LPG jak Ty!

Mam nadzieję, że będziesz również w stanie pomóc z moim problemem.

Samochód audi S4 2.7 biturbo seryjnie 265 koni, obecnie ponad 300 (podniesione cisnienie doładowania turbin), instalacja BRC:

komp BRC FLY
wtryski BRC zółte
reduktor 1szt BRC GENIUS MAX

Otóż problemów kilka, po pierwsze na gazie wyraźnie słychać strzelanie w wydechu z 1 lub 2 wtryskiwaczy.
Po 2 często padają mi wtryski ok 1szt/5tys km.

Auto żłopie i gaz i benzyne naraz

I ostatnia kwestia od 4800obr zaczyna szarpac i przy ok 5tys przełącza na benzyne...

Kalibrowany był, ale przy biturbo to lipa jest ta autoregulacja na postoju, wtedy turbiny nie ładują ciśnienia w układ jak podczas jazdy, dwa że auto musi sporo pojeździć na PB, żeby wogóle dało się skalibrować na LPG...


Okoliczni magicy od LPG nie potrafią nic poradzić
2011-06-03 14:47
  
 
 2011-01-12 16:29:16

Temat do ogarnięcia , niestety nie montuje BRC i nie bardzo jetem ci wstanie pomóc , ale jesli twierdzisz ze przy czterech tyś. szarpie a póżniej przełącza na PB to napewno brakuje gazu , moim zdaniem na jednym kolanie tester OBD na drugim laptop i w godzine sprawa załatwiona pod warunkiem że instalacja jest prawidłowo skompletowana i zamontowana
2011-04-10 10:05
  
 
 2011-01-18 23:49:29

witam croma1. mam pytanie odnośnie AG IV generacji czy będzie działać na innym parowniku jak orginał i jaki polecasz
2011-01-18 23:49
  
 
 2011-02-02 15:32:33

witam.mam pytanko do croma1 ,jaki gaz do twingo rok 2000 poj 1149 cc śilnik D7F B7.PIOTR
2011-02-03 17:50
  
 
 2011-02-18 15:09:51

Powinno być okej

[ wiadomość edytowana przez: maniek66 dnia 2011-02-18 15:10:35 ]
2011-02-18 15:08
  
 
 2011-02-18 15:10:52

Powinno być okej
2011-02-18 15:08
  
 
 2011-04-13 23:16:26

Witam, mam kilka pytan:

1) czy ktoś jeszcze robi III gen?
2) jaki byłby przybliżony koszt modernizacji I gen do III gen
3) czy trzeba wymieniać reduktor który mam w I gen czy też może on zostać w III gen

Od razu piszę że w moim aucie sekwencja nie wchodzi w grę

-----------------
Były
Łada 2105 r.1983
Łada 2101 r.1986
Łada Samara 2109 r.1990
Jest
Wrak Łada 2105 r. 1986
2020-08-05 23:33
  
 
 2011-05-07 16:51:49

witam mam pytanie do croma1 widze ze mniejszy ruch na forum niz kiedys ale mam nadzieje ze croma1 zdoła mi odpowiedziec na pytanie dotyczace oczywiscie zagazowania auta a wiec chce nabyc mercedesa w 203 sport cupe c 180 lub ten sam model tylko c 200 parametrow dokladnych jesli chodzi o moc nie moge podac poniewaz sa rozne ale wachaja sie miedzy 130km a 160km oczywiscie kompresor prosilbym o odp jaki najlpeszy gaz zamontowac do tego typu aut jestem tez zainteresowany przerobka wlasnie w panskim zakladzie z gory dziekuje pozdrawiam
2011-05-23 12:13
  
 
 2015-03-04 23:40:09

A mam pytanko do was. Jak to jest z tym odpalaniem na lpg? Podobno można tylko odpalać 5 razy w miesiącu. To takie awaryjne wspomaganie, tz. jak nie mamy wachy to możemy użyć gazu. Lecz jest jeden problem ponieważ jest wbudowany ogranicznik do 5 razy. To prawda?
2015-03-18 18:11
  
 
 2015-03-07 17:28:34

Cytat:
2004-05-30 23:09:45, thaniel pisze:
I - instalacja z mikserem na dolocie bez komputera. II - instalacja z mikserem na dolocie z komputerem podlaczanym pod sonde lambde, TPS. III - instalka wtrysku w fazie gazowej, jednopunktowa i wielopunktowa. IV - instalka wtrysku w fazie gazowej - sekwencja. V - instalka wtrysku gazu w fazie cieklej, wielopunktowo. pozdr



Zapominałeś dodać info o VI generacji
2015-04-01 10:16
  
 
 2015-04-01 10:29:56

Tu coś macie o VI

http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/lpg/317681,Instalacja-wtrysku-gazu-w-fazie-cieklej-zalety-wady-i-cena.html
http://gazeo.pl/lpg/technika-lpg/systemy-lpg/Vialle-LPdi-VI-generacja,artykul,785.html

To z lpg-forum ale takie bardziej " zrób sobie sam 6 generację . . . "

http://lpg-forum.pl/6-generacja-wlasnymi-rekami-lpg-tsi-tfsi-t40637.html

A tu forum mazdy
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewforum.php?f=511

A tu macie coś od montażysty
http://www.egp.pl/cieklywtrysk-prins-direct-liqui-max.htm

Moim zdaniem to coś bardzo przyszłościowego. Kłopotem może okazać się brak integralności ze starszymi silnikami.
http://egp.pl/listaprins.pdf
Przez co jest to instalacja tylko dla nowych samochodów, co może oznacza małe ilości zamontowanej takiej instalacji. Większość osób wybierze 5 i 4 generacje. Ponieważ bardzo mało warsztatów montuję taką instalację. A jeszcze mniej wie jak ją założyć. I w tym może być poważny problem naszych mechaników. Powinni się dokształcać, a większość proponuje proste rozwiązania. Mi kiedyś mechanik polecił instalację 2 generacji. Popierając to słowami, że samochód będzie jeździł w większości na benzynie. . .
2015-04-01 10:16