Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2006-12-25 15:51:04 Witam.
No to jest już COŚ?! W takim razie czekamy. |
Meteeusz Tychy | 2006-12-30 14:33:24 Witam. Chcialbym dowiedziec sie czegos o instalacjach FORGAS (wlochy), IV gen. Zostala mi taka zaproponowana przez gazownika, podobno kozysta z oryginalnego ECU silnika (czyli map zaplonow), czy to prawda?
E.w. Jaka instalacje polecicie do BMW E30 318iS 16V na Motroniku 1.3 (ma TPS, przeplywke, czujnik spalania stukowego, czujnik polozenia walka, czyjnik walu korbowego i oczywiscie sonde lambda). Jesli jest ktos kto zaklada gaz to prosze takze o cene za zalozenie IV gen. do tego auta. Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi. |
gregorio1970 Kłaj | 2007-01-04 00:10:32 Ja mam pytanko do croma1
Mam Mitsubishi Space Star 1.3 i zamierzam założyć w nim instalacje gazowa , troche myślałem o V generacji . Ile teraz to kosztuje i czy to się u mnie sprawdzi |
grafi88 Rypin | 2007-01-14 09:57:31 Ja natomiast chcę założyć instalkę do Hondy Civic 1,6 z 2005 r. (silnik D16V1) z tego co się już dowiedziałem, to muszą być b. szybkie wtryskiwacze gazu i lubryfikacja zaworów. Jaką instalację sekwencyjną możesz mi polecić ? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-01-15 15:58:14 Witam.
Praktycznie każda ale osobiście polecałbym. VSI PRINS Landi-Renzo OMEGAS KME DIEGO STAG 300 kolejność jest przypadkowa. Warunkiem jest zrobić to w doświadczonym warsztacie.
|
RadaRes Łódź | 2007-01-16 13:38:02 Witam. Pytanie do cromy
Zamierzam kupić Chryslera Voyagera z silnikiem 2,4 16V. Są to podobno udane silniczki. Czy montowałeś do takiego motoru instalacje? Jeśli tak to prosiłbym o kilka słów jak się autko sprawowało (w miarę możliwości oczywiście). Spotkałem opinie że do tego motoru musi być sekwencja. Czy to prawda, czy może być II lub III generacja? A jeśli sekwencja to może lepiej ciekły wtrysk? Pozdrawiam, Radek. |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-01-17 08:18:47 Witam.
Generalnie jeśli są silniki z OBD lub inaczej produkowane od 2000 roku to tylko sekwencja. ale nie polecam konkretnie ciekłego wtrysku do tego silnika. bedzie dobrze pracował na kazdej sekwencji.
|
RadaRes Łódź | 2007-01-22 14:32:39 Auto będzie na pewno sprzed 2000 roku, model 1996-1999. Czy w takim razie może być druga generacja? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-01-25 07:58:50 Witam.
Nie było mnie tu przez kilkam dni to odpowiadam teraz jeśli zapytanie jest jeszcze aktualne. Generalnie mozna zamontować druga generacje ale pozostaje pytanie czy warto . cena tej instalacji byłaby dość wysoka to czy nie lepiej czwarta generacja? mniej problemów z obsługą , spalaniem,moca silnika. |
Marcin2M Ford Escort MK7 Bole ... Kraków | 2007-01-28 20:58:58 A co powiecie na temat Stag'a 300 lub Vector'a do Escorta 1.6 16v Zetec (2000r)?
Nikt nic nie wie o Vectorze PEGAZ, ciekawe?! A to chyba Stag tylko pod inną nazwą. A może się mylę? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-01-29 14:57:38 Witam.
Stag 300 sprawdzona i dobra instalacja. Ważne ,żeby była dobrze zamontowana i zaprogramowana.
|
RadaRes Łódź | 2007-01-30 22:03:55
Ja też nie często. Mówisz że różnica nieduża. Czyli ile ma kosztować 4ta a ile 2ga generacja do silnika 2.4 16v Chryslera? |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-01-31 08:19:18 Witam.
RadaRes . pytanie było do silnika 4 cylindrowego. to tam różnica jest niewielka. ale przy 6 cylindrowym jest już znaczna. |
Crewmen Wrocław | 2007-02-17 17:54:56 Witam.
Pytanko do croma1. Chodzi o samochód Opel Sintra silnik 3,0V6 ten sam co w Omedze. Mam propozycje instalki IV generacji gazu STAG 200 + coś KM i chyba wtryski Valteka(mogłem coś pomieszać z tym KM i Valtekiem) Co o tym myślisz, jak to będzie się sprawowało ewentualnie jeszcze inne twoje propozycje co do innych instalacji. A może V generacja i ile by kosztowała. [ wiadomość edytowana przez: Crewmen dnia 2007-02-17 18:08:42 ] [ wiadomość edytowana przez: Crewmen dnia 2007-02-17 18:10:26 ] |
Slig Lublin | 2007-02-18 20:26:55 Witam wszystkich, jestem nowy, założyłem właśnie instalację i chciałbym się podzielić pierwszym wrażeniem z ludźmi, którzy szukają czegoś dla siebie.
Samochód to Opel Corsa 1.2 16V (X12XE), instalacja D. T. gas system, Gas Tech 600S (IV generacja). Chłopaki założyli w 7 godzin, za 1000km zapraszają na kolejną regulację (darmową). Jak na świeżą instalację to chodzi to bardzo dobrze jak na razie. Ustawili przełączanie na 40st. i zastanawiam się czy nie poprosić ich o zmniejszenie tego trochę, bo muszę przejechać jakieś 3-4 km po mieście żeby zaskoczył gaz. Do tego jeszcze trzeba będzie zmienić poziom automatycznego przełączania na benzynę bo przełącza przy 2 kreskach poziomu gazu na centralce (zdaje mi się że to jakieś 8 litrów gazu w zbiorniku). Oprócz tego wszystko jak na razie chodzi idealnie, wóz nie stracił mocy, pracuje tylko trochę głośniej na gazie, ale to chyba szum od reduktora a nie silnika. Wtryskiwacze są luzem, nie na szynie i nie przykręcone do karoserii więc ich w ogóle nie słychać. Przełączanie benzyna<->gaz na ciepłym silniku jest zupełnie nieodczuwalne i praktycznie natychmiastowe (jedynie słychać piknięcie centralki, bez tego nie wiedział bym kiedy przełącza). Po uruchomieniu na ciepłym silniku przełączenie na gaz zajmuje tylko tyle czasu ile potrzeba żeby silnik wszedł na 2000rpm. Pierwsze przełączenie (po nocy) natomiast troszkę czuć jakby wydmuchiwał najpierw powietrze z przewodów... No i co dla mnie najważniejsze - samochód zachowuje się na gazie identycznie jak na benzynie. Jak jest juz ciepły to nie byłbym w stanie odróżnić bez patrzenia na centralkę czy jadę na benzynie czy na gazie. Wszystkie reakcje na moje polecenia są identycze z tymi na benzynie, a znam wóz już trochę bo jeździłem nim na benzynie 2 lata. Nawet obrotomierz zachowuje sie tak samo (na luzie) bez względu na rodzaj zasilania, nie ma pływania obrotów ani nic z tych rzeczy. Muszę przyznać że bardzo się denerwowałem co mi z samochodu zostanie, ale mile sie zaskoczyłem, jeszcze jak się okaże że nie pali za wiele to będę bardzo zadowolony. Nie wiem jak innym ale mi się ta instalacja wydaje godna polecenia, zakładałem w Lublinie na ul. Lubartowskiej. [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-02-18 20:36:06 ] [ wiadomość edytowana przez: Slig dnia 2007-02-18 22:34:04 ] |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-02-25 10:40:56 Witam. Dwa tygodnie nie bylem na necie to dopiero teraz Ci odpisuje. Jeśli masz propozycję STAGA to wybierz STAGA 300 wtryski moga być Valtek ale żółte i reduktor KME albo ZAVOLI.
|
Crewmen Wrocław | 2007-02-25 22:27:37 Witam
Dzięki za odpowiedź croma1. Teraz już wiem dokładniej, że będzie to STAG 300, reduktor KM Silver i wtryski Valtek tyle że czerwone. O co chodzi z tymi kolorami, jak można po krótce o małe wyjaśnienie no i dlaczego żółte a nie czerwone, żebym co nie co wiedział jak zapyta czemu chce zółte. A tak na marginesie to do ilu jest ten reduktor KM Silver bo słyszałem już różnie, u mnie jest 201KM. Z góry dzięki |
croma1 (S) Gas Tuner FORD FOCUS C-MAX, SA ... jastrzębie zdrój | 2007-02-26 07:15:35 witaj crewmen.
dlatego żółte bo pracuja na krótszych czasach wtrysku a w Twoim samochodzie jest to konieczne. i reduktor kme ale GOLD do silników o dużej mocy. proponowałem staga 300 bo ma w programie obsługę wtryskiwaczy pracujacych na krótkich czasach wtrysku co nie obsługuje stag 200. w zasadzie we wszystkich nowych samochodach czas wtrysku benzyny jest grubo poniżej 3 msek. z doświadczenia silwer nadaje sie tak okolo do 160 KM. |
belgrano Łada 2107 Kraków | 2007-03-08 12:31:00 Witam.
A co polecasz do Corolla 04 1,4 vvti? Czy warto montować? Jaka cena za instalację i co polecasz? Czy w IV generacji aby poprawnie ustawić gaz potrzebna jest hamownia i czy jest to wymogiem? Czy do instalacji wtryskiwaczy gazowych trzeba demontować kolektor do nawiercania? (chyba tak bo opiłki?). Jak sie mają instalki Omegas, Sequent i Elisa? |