Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-02 20:56:54 Masz może jakieś fotki tych przerobionych wsporników? |
Dimmu PN 2,0/PN 1,4 Kraków | 2005-10-03 05:24:31 Do rozkręcania są tylko cztery śruby z kazdej strony mocujące amortyzatory, które trzeba wyciągnąć. Później potrzeba ściągacza. Chyba kazdy będzie Ci odradzał samodzielne wymontowanie sprężyny nawet z jego pomocą.
Nie całe 2 tyg temu zmieniałem sprężyny w "Karosażu", na prokocimiu, obok stacji orlenu. Cena 100zł za obie(robocizna), nigdzie taniej nie znalazłem, a ich mogę polecić. |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2005-10-03 11:45:07 tak mam fotki tego wspornika i zawieszwnia tylnego,ale nie bardzo wiem gdzie je wrzucic aby kazdy z waz mogl je obejzec na tym forum. |
Koval_stm Miłośnik FSO Fiat 125p ; Fiat 126 ... Warszawa | 2005-10-03 13:56:47 Swieta racja Tiomaszu !! Przy okazji trzeba odpowietrzyc lusterka |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-03 14:44:54 Tak będzie lepiej:
Czy dobrze rozumiem, że jak ustawimy wspornik "do góry nogami" to: - obciąłeś górę, w bokach zrobiłeś otwory i w nie zostało wspawane miejsce na silentblock? [ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-10-03 15:06:54 ] [ wiadomość edytowana przez: Grzech dnia 2005-10-03 15:17:00 ] |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2005-10-03 18:24:53 dokladnie tak . do tego zostaly skrocone o jakies 3 cm amortyzatory a dokladniej tloczysko. a na pierwszej fotce widac stabilizator od rekorda. |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-10-03 21:16:54 Widzę, ze stabilizator jest przytwierdzony do mostu, ale zachiny nie wynila z tej foty, że jest umocowany gdzieś do karoserii. Wyprostuj moje myslenie, ale na razie jet to sztuka, dla sztuki. Chyba, że czegoś nie zauważyłem. |
Atek W202 Ostrów wlkp | 2005-10-03 21:35:17 jest przymocowany do drazkow reakcyjnych a nie do mostu opel rekord ma identycznie |
vazyl Miłośnik FSO Fiat 125 Super 1600 Przemyśl | 2005-10-03 21:45:06 No tak.... - genialne rozwiązanie! |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-03 21:57:12 Podobnie rozwiązany stabilizator ma Ford Capri. Tam starsze wersje mają dwa drążki reakcyjne jak w moście FSO, a nowsze tylko stabilizator zamiast nich. Korzysta on z tych samych mocowań co drążki. Nie wiem czy jasno to opisałem? [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-01-19 18:58:13 ] |
qbus125rally FSO 125p 1.5 C poznań | 2005-10-04 22:38:19 witam.mam prośbe szukam pomysłu lub spradzonej recepty na zawieszenie przednie i tylne do 125p.a także dotyczce modyfikacji wydechu-moze ktoś ma fotki opisy rysunki wydechów w rajdowych cudeńkach fso-sport?
nawiąze kontakt z ludzmi startującymi fiatami 125p i polonezami w rajdach typu kjs. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2005-10-06 21:16:42 Sprawdzoną receptę masz właśnie tutaj. Obcinanie wsporników to patent z OBRu.
Ja mam pytanie do kolegów: czy wsporniki od 125p i Poloneza różnią się jakoś zasadniczo? Bo mam w garażu dwa wolne od 125p i mógłbym je sobie spokojnie oddać do przycięcia, a potem tylko podmienić. |
Zuczek fso dwa zero Kraków | 2005-10-07 00:45:28
nie napisalem ze z tyłu mi sie ugina bo jak wspominalem juz kilkakrotnie z tyłu mam tak jak chcialem! natomiast z przodu sie strasznie gnie! w sumie niejest miekki bo ugiąć go niejest łatwo tylko ma starszny skok zawiesznia i sie wygina na zakrętach! ale chyba tak pozostanie bo niemoge sobie pozwolic na obnizenie auta! a amortyzatory z przodu mam dobre i nowe ale dzialaja tylko n arozciąganie! wciskaja sie łatwo! zato rozciągnąć je to sztuka! |
pinifarina Miłośnik FSO Polonez 1,5 kraków-olkusz | 2005-10-07 16:39:56
Witam! A jak wygląda taki ściągacz do sprężyn?? Może ma ktoś jakieś foto?? Dzieki! |