Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
michalek1 Polonez 1.5+LPG kłodzko | 2003-08-31 22:59:51 witam wszystkich chodzi mi dokładnie o to o ile trzeba obciąć spręzyny zeby efekt był taki zeby była totalna gleba aczkolwiek zeby mi spręzyna na zakrecie nie wyskoczyła .Wiem ze OLO u siebie obcinał i teraz pytanie jak on to robił bez zdejmowania zpręzyn????????? [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-07-01 11:52:33 ] [ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ] |
johny53 Polski Fiat 125p Rybnik | 2003-09-01 00:23:03 ja też by obniżył ale o 3 cm, pytanie ile trzeba obciąć fedre?????????aby nie przesadzić!!miałem malucha tak z obniżonym zwziasem że po pól roku zaczeło mnie to wkór....trzeba się dobrze zastanowić...blacha też zaczeła trzeszczeć.... |
michalek1 Polonez 1.5+LPG kłodzko | 2003-09-01 00:35:44 mi chodzi o to by sie przednie koło tyci schowałow nadkolu nie wiem czy tak da rade z utwardzeniem dam rade i sobie utwardze tak wedle potrzeby tylko ile je ciachnąć??????? |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-09-01 12:16:26 Fiata obniza sie identycznie, jak Poldasa. Tematow jest na ten temat mnostwo!!! Spajk ma w 100% racje!
OLO ma ciapniete o 1 zwoj. Jak to zrobic?? To proste - bierzesz diaxa i tniesz o 1 zwoj, potem mlotkiem prze srubstak wybijasz ten uciety kawalek. Jesli chcesz to zrobic z truckami, to tniesz o 2 zwoje. |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-09-01 12:30:23 Dokladnie! Zgadzam sie z Toba. 1 zwoj przy serii, a 2 przy trucku to optimum. |
SPAjK Miłośnik FSO Wziuut 2 ... | 2003-09-01 12:39:34 obniz wiecej kolego michalek1 to na skreconych kolach i lekkim wyboju nadkole zrobi takie fajne krach! |
adamus Miłośnik FSO 1.3 - 2.0 Gdynia, Elbląg | 2003-09-01 13:04:51 Jak gokartem to Polonezem nie bedziesz jezdzil nigdy, ale chyba wieksza na tym przeszkoda jest beznadziejnie nieprecyzyjny uklad kierowniczy.
Troche pomaga zalozenie mniejszej kierownicy (polecam przy wspomaganiu), ale dalej to za malo. Jak ktos wymysli polepszyc kierowanie, to bedzie wielki Pozdrawiam Adamus |
Mokry Miłośnik FSO Poldzo/VW Gragów | 2003-09-01 13:22:01 I pamietaj o tym że zarówno DF jak i PN mają nisko połozoną miskę olejową co mozna zaobserwować po porysowanych płozach, nie wspomnę już o wydechu w przedniej części w szczególnosci portki i ta długa rura |
WhitePower warszawa | 2003-09-01 14:02:08
|
johny53 Polski Fiat 125p Rybnik | 2003-09-01 22:11:58 A ja powiem Wam kolegom tak!
Zastamówcie się PORZĄDNIE czy te obniżanie i utwardzanie nie spowoduje że blachy w tych leciwych bądź co bądź autkach zaczną się poprostu rozłazić???? a za nimi zwrotnice, cała reszta zawieszenia itd itp ja coś o tym wie!!! niekiedy w tak obniżonym i utwardzonym autku niedaje się zamknąć drzwi kiedy stoi jedną parą kół na chodniku!!!! no i jeszcze jedno fiat czy polonez to limuzyny(nadwozie typu kareta) i nieda się zrobić cudów! może tak ale na jak długo??? ale wybór należy do WŁAŚCICIELA, ja osobiście nigdy więcej nie odważe się ingerować domowym sposobem w jakiejś konkretne elementy auta! od tego są specjaliści i nikt mi nie powie ale co tam ja też umię....brzeszczot....młotek...troche drutu....tak ale w epoce kamienia łupanego znajomy GABEL SPORT GARAGE ucina fedry...............ręcznie aby nie .......przegrzać ich! ale wolnoc Tomku w swoim domku!!!! pozdro |
bodziot Miłośnik FSO "Misia" czyli Fiat P ... Kraków | 2003-09-02 09:26:23
i to własnie w nim tak lubie |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2003-09-02 12:06:15 Rajdowe Poldki z OBRu miały obniżone zawiszenie poprzez właśnie obcięcie sprężyn z przodu oraz skrócenie tylnego wspornika resoru do jakichś 2/5 wysokości.
[ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2007-01-19 18:47:34 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-09-03 12:00:50 Poprawa kierowania? - założyć 15" i mniejszą kierownice.
Przy modyfikacjach zawiasu najwięcej dają w kolejności" koła, amorki, sprężyny, stabilizator, resory. 13" a nawet 14" calowe koła to loteria - czy w lewo, czy w prawo, czy zarzuci czy nie... Waga - jak zrobić w poldku "krótkie przełożenie"? W malcu to sie da zrobić, poldek ma inny układ kierowniczy. Taki układ jest dobry na tory szutrowe. Na asfalt - samobójstwo... ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Ireq ford capri Mk2 ford ... kraków | 2003-09-03 13:39:46 ..hehe ..Podaje najlepszy sposób na niski przód-na seryjne zawieche wrzucić silnik 2.0..tył- resory Kombi+ króciutkie wsporniki + skracane amortyzatory..mam tak u siebie, nie narzekam.. |
Crazy-FSO Polonez 1.5GLE Łódź | 2003-09-14 22:55:03 Czy jest ktoś z Łodzi kto zna jakiegoś kowala który mógłby pomóc w dogięciu uciętej sprężyny?? Czy wystarczy tylko ją zeszlifować ?? |
ZieMa espero 1,5 glx/ omeg ... Restarzew Cmentarny | 2003-09-14 23:38:07 Krótka dygresja na temat obniżania zawieszenia (nie licząc walorów wizualnych)..."obniżenie zawieszenia powoduje ustawienie się kół względem nawierzchni pod innym kątem. Jeżeli zwiększony negatyw nie zostanie potem skorygowany, pogorszy sie przyczepność podczas hamowania i możliwe, że również na zakrętach....." (Tuning i sportowe modyfikacje samochodu) - ale za to jak będzie wyglądał |
KiLeR Miłośnik FSO CC VK/E-36 318p Kozie Boby Zdrój ;) | 2003-09-15 10:48:57 Z tego co mi wiadomo, to lekki negatyw nie pogarsza prowadzenia auta w zakretach, tylko je poprawia. Za to na prostej auto staje sie bardzej nerwowe i lubi "myszkowac" po drodze. |
Crazy-FSO Polonez 1.5GLE Łódź | 2003-09-15 14:35:32 Po obniżeniu zawieszenia można przecież zrobić geometrię i dołozyć podkładki aby ustawienie koła było pionowe. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2003-09-15 18:06:35
Wystarczy zeszlifować. Testowane w 3 samochodach... Tak samo jak cięcie bez wyjmowania ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |