[OGÓLNE] Coś dla RSiaków czyli... RS2000 - Manual :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Pewnie już macie, ale nic nie szkodzi jeszcze raz




















[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-30 18:39:30 ]
[ powód edycji: Dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
I jeszcze coś takiego. Pewnie Maksa zainteresuje...

Ford RS2000 2.0 16v (EECIV) Problem - Intermittent misfire/hesitation during acceleration.
Possible solution - Connect the EDIS module earth wire directly to battery earth.
1, Disconnect the battery earth cable. Note - this will remove information from the radio.
2, Remove the EDIS module earth screw, which is situated to the right of the EDIS module.
3, Connect a 1mm diameter wire from the EDIS module earth wire to the battery earth terminal.


Więcej tutaj

  
 
Wilku, pomoglo to cos na Twoje wyadajace zaplony, czy jeszcze nie testowales?
  
 
Jutro łobadam
  
 
Cytat:
2004-06-27 13:16:21, WilK pisze:
I jeszcze coś takiego. Pewnie Maksa zainteresuje...

Ford RS2000 2.0 16v (EECIV) Problem - Intermittent misfire/hesitation during acceleration.
Possible solution - Connect the EDIS module earth wire directly to battery earth.
1, Disconnect the battery earth cable. Note - this will remove information from the radio.
2, Remove the EDIS module earth screw, which is situated to the right of the EDIS module.
3, Connect a 1mm diameter wire from the EDIS module earth wire to the battery earth terminal.


Więcej tutaj





Kurczę, jak mogłem przegapić tego posta Będzie trzeba to sprawdzić...

Wilku, masz może jakiś obrazek, o którą dokładnie śrubkę na/obok EDIS-u chodzi?
  
 
Zobaczę na autku dzisiaj.
  
 
Cytat:
2004-07-01 05:15:13, WilK pisze:
Zobaczę na autku dzisiaj.




... ... i znów dobrał sie do Chomików
  
 
A w zeszłym roku szukałem jaką oporność powinien mieć czujnik położenia wału i teraz mam jeden w zapasie.
  
 
Cytat:
2004-07-01 19:52:26, Sinuspi pisze:

... ... i znów dobrał sie do Chomików



Tylko w celach edukacyjnych

Maks, ta masa to brązowy kabelek przykręcony do obudowy EEC.
  
 
Cytat:
2004-07-01 20:29:05, WilK pisze:

Tylko w celach edukacyjnych

Maks, ta masa to brązowy kabelek przykręcony do obudowy EEC.



Pewnie mnie teraz lajkonika wyśmiejesz... Czy EEC i EDIS to to samo? Bo przy EDIS-ie nie kojarzę żadnego brązowego kabelka, chyba że jest gdzieś przy tej blaszce na której jest EDIS...
  
 
Maks, EDIS (Electronic Distributorless Ignition System) to sterownik zapłonu - ten na nadkolu A EEC (Electronic Engine Control) to komputer, w prawej wnęce w środku To tyle

BTW, czy "Dla RSiaków part II" się przydało choć?
  
 
Cytat:
2004-07-01 22:16:12, WilK pisze:
Maks, EDIS (Electronic Distributorless Ignition System) to sterownik zapłonu - ten na nadkolu A EEC (Electronic Engine Control) to komputer, w prawej wnęce w środku To tyle

BTW, czy "Dla RSiaków part II" się przydało choć?




Znaczy nie jest ze mną tak źle Ostatnio z YaRQiem żonglowaliśmy EDIS-ami
Jedno mnie tylko zastanawia, w 2-gim poście (ten angielski cytat) jest coś o masie przy EDIS-ie. Czy to znaczy, że u nich jest pomyłka i mam szukać masy przy EEC?

Lepiej przyszykuj się na niedzielę, czuję, że jutro nie będę miał jak tego sprawdzić
  
 
Ups... to moja pomyłka Naturalnie chodzi o EDISa Brązowy, to masa Czysta, czyli przewód nr 31

P.S na niedzielę to juz zabieram narzędzia, manuale i siebie przy okazji