Fetyszyzacja poloneza - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ja bym jednak radził polać szybę olejem syntetycznym, gdyż jest mniej gęsty od mineralnego i będzie stawiał mniejsze opory, a dzięki temu w znaczny sposób poprawi się współczynnik oporu CX (teoretycznie powinien spaść do wartości 0.20).

Co do spryskiwaczy to ja tam wlałem Poloneza 40% . A w chłodnicy tak jak w ruskim czołgu podczas II Wojny Światowej mam spirytus.

ps. Naturalnie hamulce muszę być MOCNE.
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:42:12, Momik pisze:
hm, to co zrobić żeby przyspieszenie wzrosło do 2G?




To Ty jeszcze nie masz 2G ?

  
 
Cytat:
2004-07-01 14:45:17, -Wilu- pisze:
Cytat:
2004-07-01 14:42:12, Momik pisze:
hm, to co zrobić żeby przyspieszenie wzrosło do 2G?




To Ty jeszcze nie masz 2G ?




No to mnie również zdziwiło. To bardzo proste przecież trzeba trochę splanować grawitację i później ją odpowiednio wyważyć i bez problemów uzyskasz z 5G spokojnie, a może i więcej.
  
 
Tak się zastanawiam czy czasem zamiast tłoków nie założyc na korbowody jakichś zaworów od lokomotywy , wtedy przestanie mi sie gotować piwo w bagażniku
  
 
Ale pamiętajcie, że przy tylu G, hamulce muszą być naprawdę MOCNE
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:49:56, Lafaar pisze:
Ale pamiętajcie, że przy tylu G, hamulce muszą być naprawdę MOCNE


Spoko importuję od "obcych" naprawdę MOCNE co ma bezpośredni wpływ na hamulce.
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:49:56, Lafaar pisze:
Ale pamiętajcie, że przy tylu G, hamulce muszą być naprawdę MOCNE



Dlatego ja proponuję MOCNY FULL
i nie ma mocnych

[ wiadomość edytowana przez: eFeSOwiec dnia 2004-07-01 14:55:37 ]
  
 
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku
  
 
że już o tłoczkach w schowku nie wspomnę
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku




slusznie, mowimy przeciez o MOCNYM hamowaniu
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku




Ale bez odpowietrzonych lusterek dojdziesz góra do 1,8G
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
..... mogą się powyginac żarówki w bagażniku



A o żarnikach niepiszesz? Przecież to podstawa w MOCNYM hamowaniu

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Cytat:
2004-07-01 13:16:24, Mebig pisze:
A za czym ta kolejka


Kurde mieso na kartki sprzedają? Momik weź dla mnie kilo a o żarnikach do hamulcy nie zapomnij

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:59:06, korek pisze:
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku




Ale bez odpowietrzonych lusterek dojdziesz góra do 1,8G


No i tu jak to mówią leży pies w gałęziach trzeba koniecznie odpowietrzyć lusterka bo inaczej nam majtki spadną . Biały co do zarników , proponuję wyważyć zagłówki i po kłopocie
  
 
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku



No ja właśnie tak MOCNO hamowałem i powyginały mi się żarówki na desce rozdzielczej i w lampce wewnętrznej, dlatego trzeba uważać i to bardzo.
  
 
Ta kolejka jest za ostatnią paróweczką

Weźcie żarniki i dla mnie , moje się potłukły
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:02:01, Momik pisze:
Cytat:
2004-07-01 14:59:06, korek pisze:
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku




Ale bez odpowietrzonych lusterek dojdziesz góra do 1,8G


No i tu jak to mówią leży pies w gałęziach trzeba koniecznie odpowietrzyć lusterka bo inaczej nam majtki spadną . Biały co do zarników , proponuję wyważyć zagłówki i po kłopocie



Ta i może jeszcze napompować kierownicę
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:03:51, SCHIL pisze:
Cytat:
2004-07-01 15:02:01, Momik pisze:
Cytat:
2004-07-01 14:59:06, korek pisze:
Cytat:
2004-07-01 14:55:40, Momik pisze:
Tylko trzeba uważać na laski popychaczy w lusterkach , bo przy MOCNYM hamowaniu czyli zamienie energi kinetycznej na energię cieplną mogą się powyginac żarówki w bagażniku




Ale bez odpowietrzonych lusterek dojdziesz góra do 1,8G


No i tu jak to mówią leży pies w gałęziach trzeba koniecznie odpowietrzyć lusterka bo inaczej nam majtki spadną . Biały co do zarników , proponuję wyważyć zagłówki i po kłopocie



Ta i może jeszcze napompować kierownicę



Tego bym nie radził. Może stawiac zbyt duzy opór i zmieni się charakterystyka aerodynamiczna.
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:02:01, Momik pisze:
Biały co do zarników , proponuję wyważyć zagłówki i po kłopocie


Cholercia, że ja na to wcześniej nie wpadłem

-----------------
--- Biały ---
ten zły admin
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:03:51, SCHIL pisze:
Ta i może jeszcze napompować kierownicę



ha ha ha ! Napompować kierownicę. A to dobre ! Takie wynalazki do były dobre 20 lat temu jak ludzie marzyli o 2G (jak Momik )