Fetyszyzacja poloneza - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
SCHIL widać, że jesteś amatorem takich ulepszeń

Nie wiesz, że napompowana kieronica się odbija i samochód się źle prowadzi
  
 
szill jestes genialny, kierownica musi miec 5 atmosfer!!!!
Biały żarniki wezme i dla Ciebie
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:06:12, Momik pisze:
szill jestes genialny, kierownica musi miec 5 atmosfer!!!!
Biały żarniki wezme i dla Ciebie


No tak 5 atmosfer to optimum, ale nie zapomnij po tym wszystkim jej wyważyć, bo może się nieciekawie prowadzić

Co do żarników to na tym mi tak nie zależy jak na chęci zakupu wyrobu czekoladopodobnego
  
 
taaaa przy napompowanej kierownicy trzeba wyważyć laskę
  
 
No i podstawa sprawdzenie ciśnienia powietrza w układzie wodnym, a jak złe to odpowietrzyć należy układ elektryczny w zbiorniku paliwa.
  
 
A czy nie nalezaloby jeszcze odprężyć bagażnika ??



pozdr
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:11:13, thaniel pisze:
A czy nie nalezaloby jeszcze odprężyć bagażnika ??



pozdr


No fakt o tym zapomniałem. Należy tam wstawić bagaże z płaskim denkiem.
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:11:13, thaniel pisze:
A czy nie nalezaloby jeszcze odprężyć bagażnika ??



pozdr



Można, zakładasz grubą, stalową uszczelkę pod klapę i już
  
 
Witam.A j a polecam zalanie betonem wnetrza opon dla uzyskania lepszej przyczepnosci .
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:14:42, Mugen pisze:
Witam.A j a polecam zalanie betonem wnetrza opon dla uzyskania lepszej przyczepnosci .



A zdajesz sobie sprawę z możliwosci pękniecia opon w skutek siły odśrokowej ?
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:14:42, Mugen pisze:
Witam.A j a polecam zalanie betonem wnetrza opon dla uzyskania lepszej przyczepnosci .


Lepiej napełnić je propanem-butanem
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:15:34, -Wilu- pisze:
Cytat:
2004-07-01 15:14:42, Mugen pisze:
Witam.A j a polecam zalanie betonem wnetrza opon dla uzyskania lepszej przyczepnosci .



A zdajesz sobie sprawę z możliwosci pękniecia opon w skutek siły odśrokowej ?


pogubi beto , proponuję zamiast betonu uzyć spinaczy biurowych połączonych ze sobą
  
 
A może cos z bioenergetyki - grochowa lub fasolowa.
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:18:04, korek pisze:
A może cos z bioenergetyki - grochowa lub fasolowa.


to do kolektora ssącego tylko żeby go nie rozwaliło trzeba wlewać ostrożnie od strony wlewu paliwa
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:18:04, Momik pisze:
pogubi beto , proponuję zamiast betonu uzyć spinaczy biurowych połączonych ze sobą




Pogubi ?? Jak mu to wszystko strzeli, to będzie miał pierwszego Poloneza bez nadwozia pontonowego
  
 
Ja sobie założę chłodnicę z wetylatorem na dach, będę miał helikopter z doturbieniem. Tylko nie wiem skąd wziąć śmigło ogonowe, chyba muszę tłumik w prawo wykręcić, będę miał oporoodrzut.
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:20:12, -Wilu- pisze:
Cytat:
2004-07-01 15:18:04, Momik pisze:
pogubi beto , proponuję zamiast betonu uzyć spinaczy biurowych połączonych ze sobą




Pogubi ?? Jak mu to wszystko strzeli, to będzie miał pierwszego Poloneza bez nadwozia pontonowego


to zupełnie jak prototyp
  
 
Ta grochowa lub fasolowa proponowalbym do baku lac.W koncu daja niezlego kopa
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:21:23, Hubiszon pisze:
Ja sobie założę chłodnicę z wetylatorem na dach, będę miał helikopter z doturbieniem. Tylko nie wiem skąd wziąć śmigło ogonowe, chyba muszę tłumik w prawo wykręcić, będę miał oporoodrzut.


ale musisz jeszcze odpowietrzyć koła
  
 
Cytat:
2004-07-01 15:20:12, -Wilu- pisze:
Cytat:
2004-07-01 15:18:04, Momik pisze:
pogubi beto , proponuję zamiast betonu uzyć spinaczy biurowych połączonych ze sobą




Pogubi ?? Jak mu to wszystko strzeli, to będzie miał pierwszego Poloneza bez nadwozia pontonowego


Ja ostatnio założyłem płozy, aby móc lądować w niekorzystnym terenie. Prosty bajery a jak ułatwia życię, szczególnie w górach. Jako dopełnienie muszę założyć piorunochron podłączony do akusia, żeby przy okazji był dobrze naładowany.