Chojnacki tuning - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
Rura nie jest poączona szczelnie z puszką , a na puszce zamocowany jest stożek.


To by oznaczało że stożek siedzi w tej ruże.Tak ??

A przy okazji pytanie.Ktoś się orientuje jak się zachowuje stożęk w silnikach gaźnikowych ? Czy silnik nie będzie dostawał za dużo powietrza ?

No bo jak ja wywaliłem termostat z puszki i doprowadziłem tylko zimne powietrze to zaczął mi się dusić na gazie przy gwałtownym dodaniu gazu.Musiałem ograniczyć mu ilość powietrza plastikowym paskiem przy wlocie

No i teraz boję się inwestować w stożek bo nie wiem czy sobie zamiast polepszyć to nie pogorszę.

Proszę "specjalistów" o opinię na ten temat
Pozdrawiam
  
 
A tak przy okazji to poza Chojnackim jakie warsztaty zajmują się jeszcze takimi przeróbkami za rozsądne pieniądze ??

Bo po waszych wypowiedziach lekko zwątpiłem we wstawienie wozu do Chojnackiego.
  
 
Około 30kkm miałem robione GT u Chojnackiego (900PLN). Teraz po oddaniu głowicy do planowania gościu mi mówi że zawory to długo jeszcze nie pociągną (LPG robi swoje) i trzeba będzie robić głowicę kompleksowo. Czy opłaca się robić GT na 30kkm???? Bo ja już drugi raz tego nie zrobię.
  
 
gaz potrzebuje malo zimnego powietrza a przy stozku tego zimnego powietrza jest jeszcze wiecej.wyniki sa rozne.jedni sobie chwala a drudzy mowia ze nie bardzo.ja tez myslalem nad stozkiem.ja mam wklad sportowy kingdragon i czasami zdaza sie ze go przydusi,wiec stozek by go chyba udusił!!!!