Maglownica i jej regeneracja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1. mam cieknącą maglownice (ze wspomaganiem) w warsztacie powiedzieli mi, że koszt regeneracji to 800zł (z dwuletnią gwarancją) czy to jest normalna cena??
2. czytając jednak archiwum zauważyłem, że są dwa rodzaje rozbieralna i nierozbieralna , ciekaw jestem, jak je mozna rozróżnic (oczywiscie bez demontażu)?
  
 
TRW - można dokupić zestaw naprawczy
WUELFRATH - nie ma zestawu naprawczego, zaprasowana, nierozbieralna

W serwisie powinni wiedzieć jaką masz
  
 
okolicznego serwisu nie dotkne za zadne skarby - potrafia zepsuc wszystko
  
 
istotne co CI cieknie czy od strony kolumny czy drazkow wymiana camych symeingow to nie problem gorzej jak trzeba powymieniac lozysko tam od strony kolumny ....

  
 
czy dobrze rozumiem, ze symeringi są od strony drążków?
  
 
czy to z allegro
www.allegro.pl/show_item.php?item=32563442
bedzie pasowac do mojego autka ('97 1.6 zetec) i czy to jest TRW czy to cos na WU....
  
 
Cytat:
2004-10-07 14:10:37, RBproof pisze:
czy to z allegro www.allegro.pl/show_item.php?item=32563442 bedzie pasowac do mojego autka ('97 1.6 zetec) i czy to jest TRW czy to cos na WU....



Będzie pasować, najlepiej to wysłać do nich pytanie jakiej firmy jest ta przekładnia
  
 
no i napisałem i czekam, czekam..... jutro ruszam w "szroty" może coś się uda znaleźć
  
 
JA znalazlem i razem z kosztem renowacji wynioslo mnie to 550zl


Pozdrawiam
  
 
ja znalazlem na szrocie z gwarancją (na odpalenie bez wyciekow ) za 450
  
 
Ja k patrzę na te ceny , to ja naprawdę miałem fuksa kupiłem TRW za 300zł i jeszcze się z gościem targowałem
  
 
Znalazłem w Gdańsku warsztat specjalizujący się w regeneracji zawieszeń i ukladów kierowniczych (istnieje od chyba kilkunastu już lat). Za regenerację u mnie chcieli 500zl (koszt razem z demontażem i montażem w aucie - myślę ze to niedrogo) gwarancja pół roku/30tkm.
  
 
juz mam zamówioną razem z montażem i zbieżnością zaplacę ok 600 czyli też nie jest żle... (a starą chyba oddam do regeneracji? - bedzie na później)

ps. gdzie ten warsztacik w Gdansku jest?? (ciekaw jestem poza tym ile kosztowała by sama regeneracja?)
  
 
.... jak masz wkręcane przewody ciśnieniowe to masz przekładnie TRW ..... jeżeli masz tyciek od strony kolumny kierowniczej to w warsztacie bez wyciągania przekładni można wymienić siemering ..... koszt samego simeringu to coś koło 30 do 50 zł + robota ..... ja tak zrobiłem w poprzedniej przejkładni i pomogło ..... póżniej zaczęła lać koło drążków ...... nioopp i poszła na szrot .......
  
 
Cytat:
ps. gdzie ten warsztacik w Gdansku jest?? (ciekaw jestem poza tym ile kosztowała by sama regeneracja?)


Za samą regenerację 300zł.
Warsztacik jest w garażach przy ulicy bodjże Prusa (w pobliżu ETC - skrzyżowanie Rzeczpospolitej i Kościuszki) w głębi pomiędzy bokami - wiem jak tam trafić, ale adresu nie pamiętam
  
 
Carfix & Lubut. Zawieszenia i układy kierownicze. Regeneracja

(0-5 520 36 57
80-447 Gdańsk, Prusa 24/26
pow.m. Gdańsk, woj.pomorskie
Samochody - amortyzatory i inne elementy podwozia

- godziny otwarcia:
poniedziałek - piątek: 8-16
  
 
dzieki za szczegóły