TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-12-15 16:54:40, daras84 pisze:
auto do wystrojenia, czeka na pogode to ten sam silnik ktory w N/A wypluł +/- 190hp wiec tu ma byc "grubiej"


no to ładnie daj znac jak wystroisz i bedzie pogoda, moze tez sie napale
  
 
ale to auto kolegi
  
 
i co i co ? dzieje się coś ?
  
 
darek, miałeś na myśli przypała zdajesie czyż nie? a ja mówiłem o escorcie, nie fofi.
  
 
I dzis wkoncu Fiesta doczekala sie Hamowni i moc nie jest jak to w niektorych przypadkach bywa "szacowna" , a hamownia byla obciazeniowa i okazalo sie ze najbardziej wybuchowy silnik jaki jest rs-a N7A da sie uturbic i bezpiecznie wystroic , na moim przykladzie bo juz obalilem wszystkie mity z tym zwiazane.
Oto wykres



Wiec jak ktos powie ze rs nie ma potecjalu to zabije hihihihihhi
Pozdrwiam
  
 
gratki Pryzpał mnie też podobny efekt czeka
  
 
Cytat:
2011-07-25 21:37:58, Przypal pisze:
I dzis wkoncu Fiesta doczekala sie Hamowni i moc nie jest jak to w niektorych przypadkach bywa "szacowna" , a hamownia byla obciazeniowa i okazalo sie ze najbardziej wybuchowy silnik jaki jest rs-a N7A da sie uturbic i bezpiecznie wystroic , na moim przykladzie bo juz obalilem wszystkie mity z tym zwiazane. Oto wykres Wiec jak ktos powie ze rs nie ma potecjalu to zabije hihihihihhi Pozdrwiam



Rozumiem, że wpakowałeś worek siana, wiele godzin pracy i sprzedajesz? Allegro. Lekko zastanawiające
  
 
Tak jak napisałem na forum Fiesty iz sprawy u mnie nabrły innego obrotu i wyjezdzam za granice na dosc długo a chciałem skonczyć projekt.
Auto juz pół roku jezdzi na tym setapie i nic mu sie nie dzieje i na nocne wypady tez uczestnicze tu masz linka z malej potyczki z punto 300hp
Pojedynek z Punto
I na zawodach zjolem 2 miejsce w klasie FWD TURBO z czasem 13,2 a bylo strasznie pod gure i miejsze doładowanie.
Fotka

A tu przejazdy
SDC Sosnowiec
SDC Sosnowiec
SDC Sosnowiec

Wiec powiem tak program jest napisny bardzo bezpieczny pod to doladowanie i nic nie wybucha ani nie stuka , bo najwazniejsza zecza jest to poskładac z głowa a nie na silnik który ma przejechne 200,000 km i niby ładnie wyglada po sciagnieciu czapki
A na codzien smigam nim do pracy i nie mam zadnych problemow nawet z wyprzedaniem
pozdrwiam
Ps: Worek piemiedzy wcale nie trzeba aby uturbic auto tylko wiedze jak sie robi samemu to duzo przyoszczedzisz.

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-07-26 21:14:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-07-26 21:16:24 ]
  
 
brawo tez tak chce
  
 
No szacun jak z trakcją??tak jak ktoś już wczesniej napisał,mit o tym że n7a nie da się tuningować czy zaturbić tak naprawdę nie istniał dla ludzi którzy mają większe pojęcie.studiowanie i kopiowanie postów z racingforum nie wystarczy szkoda że na sprzedaż,sporo serca włożone w tego kilera...
  
 
Trakcjia na zwyklej oponie pojawia sie dopiero w polowie 3-ki czyli jakies 120 kmh ,a na slicku juz na 3-ce jest.
Ale jak jade np na 3-ce 80kmh i klepne ful to kola miela troszke.
Owszem sam zaluje ze sprzedaje ale takie mam plany i napewno jeszcze kiedys zrobie jeszcze leprzego kilerra jak narazie i tak 90% aut kiluje
Moze teraz zeteca ale ich jakos nie lubie


[ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-07-27 21:17:57 ]
  
 
Przypał. byłbym bardzo wdzięczny (zresztą nie tylko ja) gdybyś zechciał szerzej omówić ten temat. jakieś foty, opis co z czym, ewentualne problemy itp.

Podziel sie wiedzą
  
 
fiesta rs2000t

Od tad zaczeła sie zabawa z turbem jest duzo rzeczy do ogarniecia ale tak po krutce;
1.Sprzeglo , akurat mialem spieka ale nie uciagnol i jest organniczne na wzmocnionym docisku , sam go zrobilem.
2.Poprawienie glowicy w pewnych miejscch aby uniknac stukowe spalanie.
3. Strojenie i Map sensor bo malo ktory komunikuje sie z ecu jak i ecumasterem.
I chyba tyle
  
 
Cytat:
2011-07-27 21:17:27, Przypal pisze:
Trakcjia na zwyklej oponie pojawia sie dopiero w polowie 3-ki czyli jakies 120 kmh ,a na slicku juz na 3-ce jest. Ale jak jade np na 3-ce 80kmh i klepne ful to kola miela troszke. Owszem sam zaluje ze sprzedaje ale takie mam plany i napewno jeszcze kiedys zrobie jeszcze leprzego kilerra jak narazie i tak 90% aut kiluje Moze teraz zeteca ale ich jakos nie lubie [ wiadomość edytowana przez: Przypal dnia 2011-07-27 21:17:57 ]


Szpera by się przydała.z tą mocą i masa nie przesadzaj że 90% kilujesz bo na pewno 100% musiałoby jakieś EVO albo Impreza i to też nie seria podjechać żeby dać rade 90% to zdrowy RS kiluje
  
 
lukirs z tym ze 90% aut kiluje rs to przesadziles polowa nowych diesli go wycharata
  
 
ostatnio miałem potyczke z golfem 5 2.0 tdi i nie dał rady bercik widział
  
 
Oj chłopaki, chłopaki...
Przecież zupełnie o co innego chodzi w dłubaniu...
Nie sztuką jest kupić sobie TDI, załadować wirusa i siem bujać...
  
 
Cytat:
2011-07-28 15:52:59, surec pisze:
Oj chłopaki, chłopaki... Przecież zupełnie o co innego chodzi w dłubaniu... Nie sztuką jest kupić sobie TDI, załadować wirusa i siem bujać...


  
 
Cytat:
2011-07-28 15:52:59, surec pisze:
Nie sztuką jest kupić sobie TDI, załadować wirusa i siem bujać...



Dokładnie
  
 
Powiem inaczej z EVO X 400hp juz sie scigalem po obwodnicy od 80kmh do 220kmh i dostaje lomot.
Punto 300hp tak samo z tylu
Colt 300hp 4x4 tak samo z tylu tu byl tylko pojedynek ze startu.
M3 e36 320hp bardzo dostaje
335i BMW 300 hp bardzo dostaje
Moglbym tak wymieniac w nieskonczonocs poprostu mam kilera jakich malo i w KRK jest jedno z najszybszy fur i to mi wystarcza a w polsce to jest najmocniejsza jak i naszybsza fiesta.