TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
A ja stwierdze tak: Da sie uturbić RSa, da się to nawet z 4x4 zgrać. da się temu nawet śmigło na dachu zamontować!! Jest tylko jeden czynnik od którego to zależy: KASA.

Żeby całkowity offtop nie był: jest możliwość zrobić RS 4x4 z dużą ilością niutków (podchodzącą pod 300) i wtedy bedzie grało z dmuchniętym N7A.
Nie bede wyjaśniał co i jak, bo to nie temat o 4x4. Zaznaczam: potrzebna jest kasa i to całkiem konkretna jak na kieszeń przeciętnego użytkownika escorta oraz sporo rzeźby.




[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-09-18 23:39:56 ]
  
 
Cytat:
2010-09-18 23:30:34, Venom_4x4 pisze:
A ja stwierdze tak: Da sie uturbić RSa, da się to nawet z 4x4 zgrać. da się temu nawet śmigło na dachu zamontować!! Jest tylko jeden czynnik od którego to zależy: KASA. Żeby całkowity offtop nie był: jest możliwość zrobić RS 4x4 z dużą ilością niutków (podchodzącą pod 300) i wtedy bedzie grało z dmuchniętym N7A. Nie bede wyjaśniał co i jak, bo to nie temat o 4x4. Zaznaczam: potrzebna jest kasa i to całkiem konkretna jak na kieszeń przeciętnego użytkownika escorta oraz sporo rzeźby. [ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2010-09-18 23:39:56 ]



Zapomniałeś o opcji Tbox z mondeo która jest tania
  
 
wbrew pozorom nie jest taka tania, bo też P&P nie podchodzi. pozatym tbox z mondka to nie to.
  
 
Cytat:
2010-09-18 23:52:24, Venom_4x4 pisze:
wbrew pozorom nie jest taka tania, bo też P&P nie podchodzi. pozatym tbox z mondka to nie to.



przeca wiem
  
 
a ja fiatem CC 700 zamknąłem licznik na chwile w 4 osoby na pokładzie. Fakt że spora górka była na autostradzie
  
 
Dobra Pany a ja może zacznę inny temat by nie zaśmiecać forum nowymi zbędnymi wątkami. Co prawa RS'a nigdy nie miałem ale obecnie pakuje kompresor do swojej H. i tak pomyślałem wszyscy się rzucają na Turbo a może zrobić coś KONKRETNEGO bez turbo czyt.

Kompresora Eaton M65 ja taki poszukuje obecnie
do tego IC powiedzmy ze sprintera
Rurki z kwasówki
kilka złączek
Power stożek
Blow off

Jedyny problem się pojawia w tym gdzie go umieścić oraz jak pociągnąć pasek

mamy stale liniowe doładowanie bez turbo dziury co prawda słabsze ale nie wymaga pie... i modzianek by wysterować a cena przyjemna a satysfakcja ogromna myślę ze moje ustrojstwo wypluje tak z 180 km a mam 4-2-1 2,25" na pełnym przelocie

dlatego pisze to bardziej jako myśl bo w hondzie jest to rzecz normalna jako przeróbka ponieważ kolo pasowe posiadamy orginalnie na 3 paski (jeden wolny) oraz wiele miejsca miedzy kolektorem wylt. a pasem przednim

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-20 23:01:58 ]
  
 
kolega Yez chyba się zapatrywał na kompresor
  
 
kompresor, nie taka głupia sprawa. ale takie proste jak mówisz toto nie jest kolego dobku. wysterować trzeba to tak samo jak turbinę, też musisz ogarnąć paliwo, zapłon i też ciśnienie doładowania bo kompresor zamiast ebc/mbc regulujesz elektrycznie lub kółkiem. zamontować do auta jest trudniej bo trzeba dorobić łapę a nie tylko wyspawać kolektor z flanszą. no i najgorsze to przerobienie zespołu przepustnicy, chyba że chcesz zamontować blow off i będziesz wydawał dźwięki gorsze niż autobus. turbina po odjęciu gazu przez chwilkę jeszcze robi ciśnienie które upuszcza blow off, a potem już nie. kompresor natomiast cały czas będzie pompował..
  
 
no wiadomo ze nie jest, ale dla mnie jest to prostsze jeżeli nigdy nie miałem do czynienia z doładowaniem, tak łapę muszę dorobić do bloku, głowicy, to jest w miarę proste bo mam z przodu pompę wspomagania, oraz wolne miejsce + mogę dorobić mocowanie do pasa na moje wyjdzie to taniej ni dawać robić kolektor i robić turbo,
, co do strojenia to jest mój ból jak na razie, w obecnym czasie muszę wszystko skompletować później zamontować, i jeżeli nie odważę się sam poproszę znajomego o wystrojenie co już montował u siebie, bo sam nie mam takiej wiedzy na ten temat bo nigdy tego jeszcze nie robiłem.
  
 
nie możesz dorobić łapy do pasa przedniego bo jak wiesz silnik pracuje w komorze (dlatego jest na poduszkach gumowych a nie na stałe). jeśli pociągniesz pasek do niego a kompresor będzie z budą to albo to wszystko się rozpadnie albo w najlepszym wypadku będzie zrywać pasek lub tracić jego napiecie przez co nie wysterujesz doładowania bo będzie się ślizgać.
  
 
Cytat:
2010-09-21 08:18:51, DobekBdg pisze:
no wiadomo ze nie jest, ale dla mnie jest to prostsze jeżeli nigdy nie miałem do czynienia z doładowaniem, tak łapę muszę dorobić do bloku, głowicy, to jest w miarę proste bo mam z przodu pompę wspomagania, oraz wolne miejsce + mogę dorobić mocowanie do pasa na moje wyjdzie to taniej ni dawać robić kolektor i robić turbo, , co do strojenia to jest mój ból jak na razie, w obecnym czasie muszę wszystko skompletować później zamontować, i jeżeli nie odważę się sam poproszę znajomego o wystrojenie co już montował u siebie, bo sam nie mam takiej wiedzy na ten temat bo nigdy tego jeszcze nie robiłem.



eaton m65 do silniczka z kosiarki o mikromalej pojemnosci 1.6? prosze cie kompresor wiekszy od bloku silnika, hehe.
jesli montaz kompresora jest dla ciebie prostszy niz turbo to faktycznie niewiele wiesz. a zamocowanie kompresora do przedniego pasa to juz wogole pojechales. masz wolne kolo bo zapewne nie posiadasz klimy, nie traktuj tego jako fabrycznej sciezki do doladowania ble, ble, ble kolejna gadka szmatka i stek fantazji, zakonczy sie zapewne tak ze zalozysz jak toi ladnie ujales 'power stozek' i bedzie po tuningu
  
 
no ale oczywiście jesteś kolejna osoba co wie WSZYSTKO NAJLEPIEJ jak PEPE ze jego civic jedzie 130 na dwójce

masz i się tnij kumpla z klubu ;] nick szczepan możesz nawet sprawdzić na HTB a jak nie przyjedz do Bdg na spota





ludzie montują na Civic klub nawet do 1.5 eatona 62 i wypluwa im 170km z 1.6 212 wykresow hamowni nie chce mi się szukać ;]

a tu masz film jak to sie odpycha ;] z tej kosiareczki mozesz wyciagnać tanim nakładem taka moc o jakiej przecietny posiadacz FORDA MARZY

Kompresor Szczepan

Kompresor od 0

jak nie wierzysz wejdz na 1 lepsze forum hondy chociażby Civic CLUB i takie przeróbki sa na takim stopniu jak danie do escorta 1.8 kolektora 4-2-1 bo są tam naprawde rozwiniete dzialy technicze ;] i nie robi na kims wrazenia ze ma turbo czy kompresor ;]



[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-21 15:59:48 ]
  
 
łojej, toż to drut straszny jest, miało to prawo jeździć? pierwszy raz widzę wykorzystanie zawiasów z szafy do montażu kompresora
  
 
Idzie ???? wiec idzie to jest prowizorka by sprawdzic jak dziala i wystroic obecnie dal do zrobienia łape pod wymiar

ale chodzi o fakt jak to Jozwa nazwal gadka szmatka jak nie widziales to nie pie... ze sie nie da i ze wieksze od silnika jak ktos chce wszystko zrobi ;]

właśnie przez takie pi.. przestałem się udzielać na forum Forda gdzie wszyscy łoooo jooo jasneee



[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-21 16:05:54 ]
  
 
ten kompresor to nie eaton m62. A ze zrobic sie da to ja wiem doskonale... ale poki co to pokazujesz nam tu jakies auto kolegi a sam wypisujesz jakies glupoty, wiec czekamy na jakies dzialanie.
  
 
ten kompresor to wlasnie Eaton 62 no to niebawem sie doczekasz i w moim wydaniu

to nie ja wypisuje glupoty ze kompresor jest wiekszy od silnika ;] i ze to nie jest to co na obrazku nizej pokazanym xD

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-21 16:08:24 ]
  
 


tu masz zdjecie m62, porownaj sobie z tym u Twojego kolegi, chyba nie jest to jednak to samo
  
 
za przeproszeniem GADAJ z D... to cie osra

jak się madrujesz to to model 62 nie tylko wygladal tak jak pokazales lecz byly tez takie jak ma Marcin


Klik

drugi

nie chce mi sie wiecej szukac sprawdz sobie w katalogu mercedesa ;] ze byly 2 rodzaje



[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-21 16:23:35 ]
  
 
DobekBdg zacznij dokładnie czytać !

Pisze wyraźnie mp62
  
 
zapomniałem przedrostka dać :/ więc zwracam Honory m62 jest taki jak pokazałeś mP62. taki jak widnieje w H.

P.S

w wypowiedzi nie urzywalem nazwy Eaton M62 lecz Eaton 62

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-21 16:47:31 ]