TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Eaton m62 Miałem takiego w swoim Civicu
Ten kompresor ma sprzegło elektromagnetyczne co pozwala wyłaczyć go i jeździj na"serii" Kolega Pat może cos na ten temat powiedzieć.

W Hankach montuja kompresory m62 i m45 a także jackson racing.
U mnie w na dwójce nie dałem rady 130 na 2 biegu wyciagnać,ale miałem D serie a nie B tak jak na obrazku.

Montaż napewno prosciejszy niż turbo i nie trzeba zakuwać silnika.
Z tego co sie orientuje wystarczy założyć inne koło pasowe i można wiecej dmuchnać.

  
 
Dokładnie

chociaż ktoś idealnie ubrał to w całość

ale są lepsi znawcy przecież...

B seria ma podobne przełożenia skrzyni jak i D
  
 
Cytat:
2010-09-21 16:56:13, Sebov12 pisze:
Eaton m62 Miałem takiego w swoim Civicu Ten kompresor ma sprzegło elektromagnetyczne co pozwala wyłaczyć go i jeździj na"serii" Kolega Pat może cos na ten temat powiedzieć. W Hankach montuja kompresory m62 i m45 a także jackson racing. U mnie w na dwójce nie dałem rady 130 na 2 biegu wyciagnać,ale miałem D serie a nie B tak jak na obrazku. Montaż napewno prosciejszy niż turbo i nie trzeba zakuwać silnika. Z tego co sie orientuje wystarczy założyć inne koło pasowe i można wiecej dmuchnać.



do turbo tez nie trzeba zakuwać
  
 
Cytat:
2010-09-21 18:00:00, Diviz pisze:
do turbo tez nie trzeba zakuwać



Owszem nie musisz zakuwać.
Z tego co Ja wiem na ten temat to silnik długo nie wytrzyma(coś związane z przyrostem mocy).Niech ktoś kto tym sie interesuje dokładniej powie,bo zaraz będzie,że Ja się nie znam,a bzdury wypisuje.
  
 
tak samo do turbo jak i kompresora wypada zakuć jeśli ma to dłużej pojeździć..
  
 
ESCORT 1.816v. - silnik wytrzymuje bez zakucia i na zwykłych uszczelkach 0.6bara. 197 KM. wiem bo kolega ma ten silnik w fiescie od ponad 2lat. Tak zwany TURBO-SOFT.

Co do silników hondy to nie bede sie wypowiadał ile wytrzymuja bo nie wiem. ale myśle że mniej wiecej tak samo. dodatkowe 50-70 km spokojnie seryjny silnik wytrzyma...
  
 
zacznijmy od tego że temat tyczy się N7A i puki co mity mówią ze ten silnik nie wytrzymuje więcej niż 200 KM

Zetec jest bardziej przyjaźnie nastawiony pod zwiększanie mocy .

Zazwyczaj każde auto wytrzyma doładowanie rzędu 0,3-0,5 bara a są takie co mogą znieść więcej a czy to będzie 30 KM czy też 100KM to już loteria

[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2010-10-09 20:06:02 ]
  
 
Zetec 1.8 16v na zwykłych uszczelkach w formie kanapki wytrzymuje doładowanie rzędu 1.2 bara. Trwałość to naprawdę rzecz względna, zależy od użytkowania etc etc.. Doskonale znam możliwości zetec'a 1.8 16v

Co do N7A, mogę wam zdradzić że powstał tu niedaleko Escort RS2k z turbiną pod maską i ogarnięciem jego zajmowali się chłopaki w projectxs. Ale straszny "drut" ponoć.
  
 
widzę że tu dyskusja wolna z jednego końca na drugi hula

słuchajcie ja marzę aby zrobić mały swap na silnik z a4 czy pasata 1.9 TDi

oczywiście dorwać takiego >2003 z skasowanym tyłem, wyciągnąłbym jeszcze skrzynie, sprzęgło i może cosik jeszcze

+ zawieszenie sportowe na gwintach

co o tym myślicie??
  
 
i może do tego obudowa z galaxy 1.9 tdi i po modzić go i będziesz miał jednego z szybszych escortów . Jak to mówią sztuka dla sztuki
już ktoś chciał wsadzić VR6 i też się nie udało ja tobie życzę powodzenia


  
 
pomysł o swapie to nie jest jakaś tam gadanina napalonego 18-latka który dorwał się pierwszy raz do auta, nie mam zamiaru tego robić na siłę.

tak jak pisałem jest kilka warunków które muszę spełnić tym:

- znaleźć TDI który by pasował do mojej budy
- sprawdzić jakie jeszcze podzespoły będzie trzeba zmienić
- najlepiej sprowadzić skasowane autko
- zmieścić się w 5k (robiąc większość samemu)


jeśli będzie zbyt duży koszt lub zbyt dużo problemów (prawie same) to odpuszczę
  
 
wiele juz było tu takich kozaków z podobnymi pomysłami na tym forum , jeden nawet vr6 chciał wkładac do essa , ale było to tylko gadanie , miejmy nadzieje ze w twoim przypadku bedzie inaczej . Pamietaj lepiej zaczac projekt i powoli ujawniac przeprowadzone mody , niz tylko gadac bo usłyszysz tylko słowa krytyki .
  
 
Cytat:
2010-12-05 20:04:09, Polocutor pisze:
pomysł o swapie to nie jest jakaś tam gadanina napalonego 18-latka który dorwał się pierwszy raz do auta, nie mam zamiaru tego robić na siłę. tak jak pisałem jest kilka warunków które muszę spełnić tym: - znaleźć TDI który by pasował do mojej budy - sprawdzić jakie jeszcze podzespoły będzie trzeba zmienić - najlepiej sprowadzić skasowane autko - zmieścić się w 5k (robiąc większość samemu) jeśli będzie zbyt duży koszt lub zbyt dużo problemów (prawie same) to odpuszczę



to Ci opowiem...

1. TDI do essa "pasujacego" nie znajdziesz bo nie pasuje
2. wszystkie podzespoly do wymiany lacznie ze skrzynią, półosiami, amorkami przegubami itd
3. skasowane auto jak najbardziej znajdziesz - zmieścić się z tym projektem w 5 tys to na pewno się nie zmieścisz
  
 
Na palcach jednej ręki można policzyć osoby, które założyły turbo do Essa, a się za swapa z innego auta chcą ludzie zabierać .
Już widzę jak ten swap się pojawi
  
 
Cytat:
2010-12-05 22:38:27, deathrider_85 pisze:
Na palcach jednej ręki można policzyć osoby, które założyły turbo do Essa, a się za swapa z innego auta chcą ludzie zabierać . Już widzę jak ten swap się pojawi



ale fajnie by było jak ktoś by z czymś takim wyskoczył :d
  
 
Cytat:
2010-12-05 22:44:30, Diviz pisze:
ale fajnie by było jak ktoś by z czymś takim wyskoczył :d



Nie było by fajnie. Było by super .
  
 
czyli z tego wynika iż byłbym praktycznie jednym z pierwszych... byłbym bardziej dumny z tego auta niż z lancer evo po tuningu

pasował czyli jak najmniej przeróbek komory

a co do kosztu to znajomy po wypadku (cały przód rozwalony) sprowadził bodajże passata b4 z skasowanym tyłem za 500 euro wiec myślę że trafiłby mi się jakiś ciekawy TDi za ok 1000 euro... może i się mylę ale mam nadzieję ok 90% potrzebnych rzeczy uda się wyciągnąć i wykorzystać


[ wiadomość edytowana przez: Polocutor dnia 2010-12-06 00:12:09 ]
  
 
Cytat:
że powstał tu niedaleko Escort RS2k z turbiną pod maską i ogarnięciem jego zajmowali się chłopaki w projectxs. Ale straszny "drut" ponoć.




"druta" to masz w majtach
  
 
Cytat:
2010-12-15 13:04:06, daras84 pisze:
"druta" to masz w majtach


jak to jezdzi pochwal sie
  
 
auto do wystrojenia, czeka na pogode

to ten sam silnik ktory w N/A wypluł +/- 190hp wiec tu ma byc "grubiej"