TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Everlast wszystko się da zrobić choć kwestia wzmacniania napędu 4x4 w RS to już kosmiczna bajka
co do spekulacji trzeba by nieć wykresy KM i NM z rs przy jakimś małym doładowaniu
  
 
Przy kosztach turbienia i wzmacniania napędu w rs2000 4x4 można by pomyśleć o cossie
  
 
Cytat:
2010-05-26 16:28:52, Maylo pisze:
Przy kosztach turbienia i wzmacniania napędu w rs2000 4x4 można by pomyśleć o cossie


Tylko To by był Escort turbo 4x4 a nie Cosworth
  
 
a co niby jest takie drogie w subaru? uturbienie padaki jest znacznie droższe niż zrobienie 350KM w starym GTku..


o trakcji Panowie chyba zresztą zapomnieli... jedna ośka i ponad 200KM kończy się na mokrym raz dwa... zresztą na suchym rewelacji też nie ma..., fakt że awd na torze suchym bardziej przeszkadza czasem niż pomaga... ale więcej wybacza

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 10:51:44 ]
  
 
Mazda robi seryjnie 230 koni z silnika 1,3 np w modelu RX-8 :] Wystarczy zastosowac silnik wankla ;]
  
 
Cytat:
2010-07-03 10:49:28, piotr_RST pisze:
a co niby jest takie drogie w subaru? uturbienie padaki jest znacznie droższe niż zrobienie 350KM w starym GTku.. o trakcji Panowie chyba zresztą zapomnieli... jedna ośka i ponad 200KM kończy się na mokrym raz dwa... zresztą na suchym rewelacji też nie ma..., fakt że awd na torze suchym bardziej przeszkadza czasem niż pomaga... ale więcej wybacza [ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 10:51:44 ]



Subaru jest ogólnie drogie w utrzymaniu , a markowe części do subaru też nie należą do tanich . A na Racingu czytałem ze subaru przy 400 KM trzeba już kuć więc koszty też są ogromne


Ps. A RS2000 mówimy też o 4x4 więc takiej padaki z przyczepnością nie ma
  
 
Diviz, jak kupie drugiego 4x4 to obiecuje ci że sprawdze ten patent z boxem od jaga. skoro seryjnie znosi prawie 300 niutków, to spokojnie można liczyć że i 350 - 380 zniesie. wtedy bedzie można dmuchać czterołapa
  
 
Cytat:
2010-07-03 13:51:25, Venom_4x4 pisze:
Diviz, jak kupie drugiego 4x4 to obiecuje ci że sprawdze ten patent z boxem od jaga. skoro seryjnie znosi prawie 300 niutków, to spokojnie można liczyć że i 350 - 380 zniesie. wtedy bedzie można dmuchać czterołapa



Żebym ja nie sprawdził oryginalnego tbox'a ile wytrzyma xD
  
 
tyle że w serii GT robi setkę w 5.5s (zmierzone, sprawdzone i potwierdzone..)

a np. oryginalna chłodnica kosztuje.. 240 PLN, samo auto.. się nie psuje.. w zasadzie wcale...

dobra.. już nie spamuje wątku...

[ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 23:04:26 ]
  
 
a RS robi w około 8 sek a 4x4 też coś w tych granicach

Markowe części to nie oryginały np HKS oryginałem nie można nazwać bo to lepszy zamiennik XD
A co do niepsujących sie GT to chyba ze kupisz od kogoś kto dbał a takich mało jest . Reszta jest już masakryczne zajeżdżona przez młodych Gniewnych :p
  
 
Coz.. z opisu fajnego esiego zrobila sie dyskusja o wyzszosci swiat wielkanocy nad swietami bozego narodzenia...


Zakladam ze essi rs2000 turbo nie stawiamy jednak na szali z subarynka ...

Wg mnie to chore..
Co do 200 koni na ośce.. No coz mialem przyjemnosc przejechac sie astra G 220 kuca szykowana do rally cross i nie jest tak zle
ladnie sie kreci do 9 tysia i przyspiesza tez calkiem niezle..
fakt ze przejazdzka na torze.. bo do tego tylko to auto sluzy...

Czy lepiej kupic subaru ? Wg mnie ciekawszym projektem jest essi.
Subaru ? hmm 15-17 tys zl i ma je kazdy dreso-user...
A dobrze zrobionego essiego ? No panowie tu juz trzeba sie wykazac
tak wiec jako przeciwnik subarynek i pojemnikow na buraki (e36)
stwierdzam co nastepuje :
Warto w essiego wsadzic nawet i te 30 tysiecy
O ile pamietam dobrze to moja zona ganiala sie starym mk5 z LJF 1.6 8v z bejcami 2.0 i dawala im rade...
tak wiec... Escort .. escort i jeszcze raz escort.


----
Prezentowana wypowiedz jest moja wlasna prywatna opinia
dotyczaca pojemnikow na buraki i samochodow (esscort)
  
 
jak Farow pisze masz wankla 1.3 i 200 kucykow swoje schleje

wedlog mnie to juz naprawde trzeba byc pasjonatem zeby wpakowac taka kase w uturbienie Esa, trzeba tym zyc

jak wszyscy tak porownuja silniki to seryjne Hondy 1.6 DOHC VTI ma 160km ,SOHC 130km a TypeR 2.0 wolnosace 202km wszystko dzieki zmiennym fazom rozrzadu

u nas w bdg Garazowcy do Rexa - Crx 1 gen. zapakowali 1.8 vti z modami osiagneli 251km z wolnosacego a z Turbo nie pamietam bo nie sluchalem

Rex 1.8 wolnossace

[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-08-24 15:35:06 ]
  
 
jest fiesta która ma 104km i zostawia w tyle civica która ma 145km powiedzcie dlaczego waga tych aut zbliżona
  
 
Cytat:
2010-08-27 21:16:55, rafalekpsychofans pisze:
jest fiesta która ma 104km i zostawia w tyle civica która ma 145km powiedzcie dlaczego waga tych aut zbliżona



Moment obrotowy ?, przełożenie skrzyni ? a może "łącznik"
  
 
1.8td
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i297.photobucket.com/albums/mm207/KamilWolski/DSC02906.jpg&imgrefurl=http://www.racingforum.pl/index.php%3Fshowtopic%3D62775&usg=__bXIERZIw7V8DVs4U5IHCTisfPYo=&h=669&w=1000&sz=227&hl=pl&start=3&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=0RKfRpSfWgyBxM:&tbnh=100&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3Dford%2Bfiesta%2Btd%26um%3D1%26hl%3Dpl%26tbs%3Disch:1
  
 
Cytat:
jest fiesta która ma 104km i zostawia w tyle civica która ma 145km powiedzcie dlaczego waga tych aut zbliżona



kierowca

na starcie tak a dalej to watpie fiesta ma inny moment duzo nizszy w serii, nie ma takiej mocy civic'a, widac ze koles nie wie co ma za silnik i nie umie go krecic vtec ma max moment przy 7800 - 8000rpm a odcinke na ok. 9000

aaa i nie myl z wersjami bez zmiennych faz rozrzadu bo to dla mnie nie sa silniki Hondy, chociaz tez sie przyjemnie wkrecaja.
  
 
może i hondy maja moc ale Nm im gdzieś się zapodziały !
  
 
a ja zrobilem ostatnio cinquecento 1.2 z silnikiem punta 75koni samochodzik odchudzony wazy cos ok500-600kg i naprawde bardzo ladnie chodzi.na swiatlach robi wrazenie.wole jezdzic takim cinkim w ktore wlozylem ok5 tys niz zjezdzonym zmęczonym subaru
  
 
Każdy bawi się jak chce.
Ja też myślałem czy nie uturbinić sobie Essa, potem myślałem, żeby kupić CC lub SC i tam wsadzić turbo (niestety w cc i sc jest duży problem z trakcją i strach tym jechać więcej jak 150 ), no i ostatecznie kupiłem "burakowóz E36" . Jak na razie nie spotykam zbyt często na światłach samochodów, które są szybsze ode mnie i mnie to cieszy. W razie czego wiem, że po zrobieniu dolotu i kolektora mogę wycisnąć niewielkim kosztem koło 230KM, ale na razie nie chce mi się w to bawić. Auto ma być szybkie i ma się nie psuć, żeby w nim nic nie grzebać .
  
 
uklad dolotowy i wydechowy ci auta nie uszkodzi a warto sprobowac a co do trakcji w cc to masz racje bo juz wyjąl moj kumpel czołowke i nic z jego srebrnego mordercy asfaltu nie zostalo