Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-05-26 15:29:46 Everlast wszystko się da zrobić choć kwestia wzmacniania napędu 4x4 w RS to już kosmiczna bajka
co do spekulacji trzeba by nieć wykresy KM i NM z rs przy jakimś małym doładowaniu |
Maylo Sympatyk FEFK 2speed.pl Gołdap | 2010-05-26 16:28:52 Przy kosztach turbienia i wzmacniania napędu w rs2000 4x4 można by pomyśleć o cossie |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-05-26 16:31:23
Tylko To by był Escort turbo 4x4 a nie Cosworth |
piotr_RST Ford Escort RSi Turb ... Poznań | 2010-07-03 10:49:28 a co niby jest takie drogie w subaru? uturbienie padaki jest znacznie droższe niż zrobienie 350KM w starym GTku..
o trakcji Panowie chyba zresztą zapomnieli... jedna ośka i ponad 200KM kończy się na mokrym raz dwa... zresztą na suchym rewelacji też nie ma..., fakt że awd na torze suchym bardziej przeszkadza czasem niż pomaga... ale więcej wybacza [ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 10:51:44 ] |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2010-07-03 13:08:29 Mazda robi seryjnie 230 koni z silnika 1,3 np w modelu RX-8 :] Wystarczy zastosowac silnik wankla ;] |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-07-03 13:45:07
Subaru jest ogólnie drogie w utrzymaniu , a markowe części do subaru też nie należą do tanich . A na Racingu czytałem ze subaru przy 400 KM trzeba już kuć więc koszty też są ogromne Ps. A RS2000 mówimy też o 4x4 więc takiej padaki z przyczepnością nie ma |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-07-03 15:44:04
Żebym ja nie sprawdził oryginalnego tbox'a ile wytrzyma xD |
piotr_RST Ford Escort RSi Turb ... Poznań | 2010-07-03 23:03:48 tyle że w serii GT robi setkę w 5.5s (zmierzone, sprawdzone i potwierdzone..)
a np. oryginalna chłodnica kosztuje.. 240 PLN, samo auto.. się nie psuje.. w zasadzie wcale... dobra.. już nie spamuje wątku... [ wiadomość edytowana przez: piotr_RST dnia 2010-07-03 23:04:26 ] |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-07-05 16:22:56 a RS robi w około 8 sek a 4x4 też coś w tych granicach
Markowe części to nie oryginały np HKS oryginałem nie można nazwać bo to lepszy zamiennik XD A co do niepsujących sie GT to chyba ze kupisz od kogoś kto dbał a takich mało jest . Reszta jest już masakryczne zajeżdżona przez młodych Gniewnych :p |
DobekBdg Sympatyk FEFK Toyota MR2 sw20 Bydgoszcz | 2010-08-24 15:17:04 jak Farow pisze masz wankla 1.3 i 200 kucykow swoje schleje
wedlog mnie to juz naprawde trzeba byc pasjonatem zeby wpakowac taka kase w uturbienie Esa, trzeba tym zyc jak wszyscy tak porownuja silniki to seryjne Hondy 1.6 DOHC VTI ma 160km ,SOHC 130km a TypeR 2.0 wolnosace 202km wszystko dzieki zmiennym fazom rozrzadu u nas w bdg Garazowcy do Rexa - Crx 1 gen. zapakowali 1.8 vti z modami osiagneli 251km z wolnosacego a z Turbo nie pamietam bo nie sluchalem Rex 1.8 wolnossace [ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-08-24 15:35:06 ] |
rafalekpsychofans escort poligon (pszczyna) | 2010-08-27 21:16:55 jest fiesta która ma 104km i zostawia w tyle civica która ma 145km powiedzcie dlaczego waga tych aut zbliżona |
rafalekpsychofans escort poligon (pszczyna) | 2010-08-27 21:44:20 1.8td
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://i297.photobucket.com/albums/mm207/KamilWolski/DSC02906.jpg&imgrefurl=http://www.racingforum.pl/index.php%3Fshowtopic%3D62775&usg=__bXIERZIw7V8DVs4U5IHCTisfPYo=&h=669&w=1000&sz=227&hl=pl&start=3&zoom=1&um=1&itbs=1&tbnid=0RKfRpSfWgyBxM:&tbnh=100&tbnw=149&prev=/images%3Fq%3Dford%2Bfiesta%2Btd%26um%3D1%26hl%3Dpl%26tbs%3Disch:1 |
DobekBdg Sympatyk FEFK Toyota MR2 sw20 Bydgoszcz | 2010-08-27 21:55:55
kierowca na starcie tak a dalej to watpie fiesta ma inny moment duzo nizszy w serii, nie ma takiej mocy civic'a, widac ze koles nie wie co ma za silnik i nie umie go krecic vtec ma max moment przy 7800 - 8000rpm a odcinke na ok. 9000 aaa i nie myl z wersjami bez zmiennych faz rozrzadu bo to dla mnie nie sa silniki Hondy, chociaz tez sie przyjemnie wkrecaja. |
Diviz Sympatyk FEFK Rs2000 AWD / 200Sx R ... Lubliniec | 2010-08-28 00:40:09 może i hondy maja moc ale Nm im gdzieś się zapodziały ! |
krzysiek22122 kielce | 2010-09-05 14:39:43 a ja zrobilem ostatnio cinquecento 1.2 z silnikiem punta 75koni samochodzik odchudzony wazy cos ok500-600kg i naprawde bardzo ladnie chodzi.na swiatlach robi wrazenie.wole jezdzic takim cinkim w ktore wlozylem ok5 tys niz zjezdzonym zmęczonym subaru |
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2010-09-05 14:51:48 Każdy bawi się jak chce.
Ja też myślałem czy nie uturbinić sobie Essa, potem myślałem, żeby kupić CC lub SC i tam wsadzić turbo (niestety w cc i sc jest duży problem z trakcją i strach tym jechać więcej jak 150 ), no i ostatecznie kupiłem "burakowóz E36" . Jak na razie nie spotykam zbyt często na światłach samochodów, które są szybsze ode mnie i mnie to cieszy. W razie czego wiem, że po zrobieniu dolotu i kolektora mogę wycisnąć niewielkim kosztem koło 230KM, ale na razie nie chce mi się w to bawić. Auto ma być szybkie i ma się nie psuć, żeby w nim nic nie grzebać . |
krzysiek22122 kielce | 2010-09-05 15:00:29 uklad dolotowy i wydechowy ci auta nie uszkodzi a warto sprobowac a co do trakcji w cc to masz racje bo juz wyjąl moj kumpel czołowke i nic z jego srebrnego mordercy asfaltu nie zostalo |