TOTAL SZOK ESCORT RS 2000 TURBO - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2010-09-05 15:00:29, krzysiek22122 pisze:
uklad dolotowy i wydechowy ci auta nie uszkodzi a warto sprobowac a co do trakcji w cc to masz racje bo juz wyjąl moj kumpel czołowke i nic z jego srebrnego mordercy asfaltu nie zostalo



W M52B28 trzeba wymienić kolektor dolotowy na ten z M50B25 i dobrze jest włożyć kolektor wydechowy z M3. Minus tej operacji to zmiana charakterystyki motoru na bardziej wysokoobrotową przez co rośnie spalanie, dlatego na razie nie planuje nic z tym robić .
  
 
wiadomo cos za cos
  
 
jeszcze trzeba regulator ciśnienia paliwa wrzucić inny, nie pamiętam już jaki.. a charakterystyka sie zabardzo nie zmienia.. z resztą pogadaj z maćkiem on to w swojej robił
  
 
a nie myślał ktoś o włożeniu silnika z volvo?
volvo ma dużo uturbionych silników np taki 2,4 turbo ma już 260KM niewielkim nakładem pieniężnym można podnieśc moc do 300KM a będzie jeszcze bezpieczne dla silnika,
nawet się rozglądałem to całe volvo z tym silnikiem można kupic za około 5 tys zł więc koszt byłby naprawde niski jak na taką przeróbke

co do cintka 1,2 75KM to przereklamowane, kolega ma seja z tym silnikiem + sportowy dolot i wydech, przewiózł mnie i widziłem że był podniecony a ja myślałem że zasne, mam civica z 98r 1,4 90KM jak go przewiozłem to myslałem że się za przeproszeniem zesra mi w aucie a to tylko 90KM.

jednak porównywanie hondy forda i subaru to pomyłka, są to zupełnie inne bajki, napewno do japończyków części są o wiele droższe ale samochody o wiele wytrzymalsze ale też nikt (tym bardziej młody) nie kupuje takiego auta żeby tylko do pracy i kościoła jeździc, np ja wiem że moja civica jedzie 130 na 2-gim biegu skąd to wiem, a no stąd że dostaje ona w dupe i robi to praktycznie kazdy jej użytkownik i to samo tyczy się subaru.
natomiast essiego można kupic prawie 20letniego bezwypadkowego co jest świetną bazą do budowy takiego monstera a cena essiego jest naprawde niska.
sam się skusiłem i kupiłem essiego z 91 roku, aktualnie przerabiam go na replike cossa fwd
ale siedzi mi w głowie 4x4 własnie z tym silnikiem volva
wyszedłby prawie coss za 50% ceny
  
 
Do Escorta trudno wsadzić silnik powyżej 2l. Ma po prostu małą komorę, dlatego lepiej celować w mniejsze pojemności.
Poza tym do silników Zetec jest sporo gratów i jak masz kasę bez problemu zrobisz go tak, żeby miał 300-350KM.
  
 
ale ja myślałem o wsadzeniu silnika w zdłuż auta
podłoga z napędami od sierry 4x4 wtedy wchodzą dużo większe gabarytowo silniki bo skrzynia jest w tunelu
  
 
a po za tym z tego co pamietam 2,0 turbo też jest w volvo
  
 
żeby nie było 2.3 też wejdzie bez problemu
  
 
no to zaczęły się historie ...

 
 
Cytat:
2010-09-13 00:43:33, Diviz pisze:
żeby nie było 2.3 też wejdzie bez problemu



jeżeli zmiana miski olejowej, wywalenie wałków wyrównoważających to pikuś to oczywiście zgadzam się
  
 
za przeproszeniem Pepe ale pieprz... glupoty

Cytat:
np ja wiem że moja civica jedzie 130 na 2-gim biegu skąd to wiem, a no stąd że dostaje ona w dupe i robi to praktycznie kazdy



po pierwsze Twoja Civica nie jedzie na 2 biegu 130 xD

jak sam piszesz masz 1.4 98r czyli masz 6gen albo D14A2 albo A4 90KM maxymalne mogles go dokrecic do 95 przy odcieciu na 2 biegu chyba ze masz piekne przeklamania licznika

a to dlatego ze sam teraz obecnie posiadam D16Y2 Vtec 126km a wczesniej D15Z6 VtecE 114km i posiadamy ta sama skrzynie tylko ze ja mam odciecie ok. 8200 a Ty 6700-900

Silnik Hondy to silnik wysoko obrotowy a szczegolnie ze zmiennymi fazami rozrzadu i moc ma dopiero od 2500 a kopa od 4500

i trzeba go krecic, cale jego piekno na tym polega

czesci sa w prawie takiej samej cenie jak i do forda

P.S 1.4 6 GEN NIE JEDZIE bo ma ciezsza bude o 150kg od łezki



[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-13 11:40:40 ]
  
 
za przeproszeniem DobekBdg ale też .....

moja hondzia kręci ponad 8tys, sprowadziłem ją z austrii od młodego kolesia, może coś pogrzebał - nie wiem, ale nie zamierzam tu opowiadac historii wyssanych z palca, mówie jak było, jechałem na 14-kach (stalowych) z oponą na pełnym profilu, oczywiści jeśli bym założył 17-calowe alumy gdzie felga z opona waży 16-17kg to pewnie nawet do 100km/h bym nie dokręcił bo braknie momentu obr.
po 2 kolega ma civica Vgen 1,3 i na stalówkach też wyciska 130km/h i tylko przez niego sam spróbowałem

a po 3 to jest forum Forda Escorta więc nie rozczulajmy sie na Hondą

yezXR3i
Cytat:
Cytat:
--------------------------------------------------------------------------------


2010-09-13 00:43:33, Diviz pisze:
żeby nie było 2.3 też wejdzie bez problemu


--------------------------------------------------------------------------------


jeżeli zmiana miski olejowej, wywalenie wałków wyrównoważających to pikuś to oczywiście zgadzam się


bo nie jestem w temacie, czemu trzeba zmieniac miske itd?
  
 
eres - mam pytanie, ze skrzynia i półosiami coś robileś? ewentualnie orientowałeś się jakie są koszty wzmocnienia?
ile seryjna skrzynia zniesie?
  
 
Cytat:
2010-09-15 12:48:22, pepe_85 pisze:
eres - mam pytanie, ze skrzynia i półosiami coś robileś? ewentualnie orientowałeś się jakie są koszty wzmocnienia? ile seryjna skrzynia zniesie?



pepe, dziecko... ochłoń najpierw wypisujesz tu jakies bajki o swojej hondzie i zaleznosci pomiedzy predkosciami max na poszczegolnych biegach a wielkoscia kol, pozniej jakies spazmatyczne wizje o escorcie rwd a teraz adresujesz post do czlowieka, ktory lata temu dal sobie spokoj z tym forum, a projekt RS 2000turbo nie nalezal do niego.
  
 
Cytat:
a civica Vgen 1,3 i na stalówkach też wyciska 130km/h i tylko przez niego sam spróbowałem

a po 3 to jest forum Forda Escorta więc nie rozczulajmy sie na Hondą




Buahahahahaha xD umarelm moja dziewyna ma 1.3 wiec wiem jak to jedzie po odblokowaniu na 85km a nawet siedzi obok i leje z Ciebie

no wlasnie jak bys napisal na forum Hondy ze twoja H jedzie na 2 biegu 130 to by Cie odrazu wysmiali xD bys musial miec hybrydowa skrzynie z zalozona 3 od CRX na 2 a co za tym idzie by byla bardzoooo dluga i bez przyspieszenia ;]

Tak to jest Forum FORDA ale nie pisz tu HISTORII Z PALCA WYSSANYCH xD bo nie tylko posadacze marki F. tu sie znaduja xD lecz rozni ludzie. to tak samo jak bys napisal na tym forum ze escort 1.6 16V jedzie na 2 150 i wdusza w fotel ze idzie sie obsr...

P.S moj na 2 biegu 100 i odcina xD (1.6 vtec) ;] a zebys sie nie osmieszal poogladaj sobie chociaz filmy na youtube


specjalnie dla Ciebie filmik przytrzymujac na odcince

KLIK

aha i nie widze sensu krecic silnika twojego wiecej niz 5800 bo tylko tracisz na mocy a niestety zmiennej fazy rozrzadu nie posiadasz





[ wiadomość edytowana przez: DobekBdg dnia 2010-09-15 17:04:52 ]
  
 
A pamiętacie TO ?
 
 
takkkk

no ale Pepe ma podkrecona pompe paliwa, ze mu wiecej zapodaje jak u Wichury, dlatego jedzie 130km/h 90km Civic o masie wlasnej 1050 - 1100kg podobnej jak escort i wdusza w fotel bo ma stalowki

Nie wdaje sie juz wiecej w dyskusje w tym temacie, poniewaz znowu Bana dozywotniego otrzymam
  
 
Cytat:
Nie wdaje sie juz wiecej w dyskusje w tym temacie


Są ludzie na świecie,którzy są święcie przekonani,że to co robią,albo mówią,że to jest prawda i jest słuszne i nie chcą słuchać tych co im tłumaczą,że jest inaczej.Tak więc Dobek,choć na piwo.
 
 
jeśli chodzi o silnik 2.3 litra to posiada on wałki wyrównoważające w misce olejowej. pamiętaj że seryjnie siedzi w dużo większych samochodach (galaxy, scorpio) i silnik może być wyższy bo się zmieści. w escorcie położysz go na ziemi miską to może się uda, tylko aluminium ma słabą odporność na ścieranie i miska się przetrze o asfalt zaraz. więc zalecam zmianę miski na taką z 2.0. element bliźniaczy silników to blok choć i tak nie do końca bo z racji innej miski trzeba go troszkę "dorobić" żeby miska 2.0 ładnie siedziała. generalnie, podsumowując - najlepszy przepis na upakowanie 2.3 do esa to: zmiana miski olejowej na 2.0, założenie kompletnego osprzętu z 2.0 wraz z wałkami rozrządu i nie ruszanie głowicy. wzrost będzie a praktycznie bez żadnych cudów niewidów wynikających z zaawansowanych, nie przewidzianych przez nikogo przeróbek.
  
 
Cytat:
volvo ma dużo uturbionych silników np taki 2,4 turbo ma już 260KM niewielkim nakładem pieniężnym można podnieśc moc do 300KM a będzie jeszcze bezpieczne dla silnika,



Pepe nie zapominaj tylko, że te silniki w Volvo to rzędowe pięciocylindrówki