Od czego zacząć wizualny T-g?? - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2004-10-10 10:58:08, druidek pisze:
jeśli już 15 to wrzuć coś szerszego niż 195, wiem ze to idzie potem w profil i moze przeklamywać ale bedzie zupelnie inna jazda kto ma juz conajmniej 205 to wie o czym mowie


oj wieksze niz 195 nie da rady za mało miejsca po bokach łobciera jak cholera próbowałem
  
 
ja mam 215 i tylko ty podginaem ranty, przód nie obciera....
  
 
Cytat:
2004-10-10 14:07:16, VinCe pisze:
ja mam 215 i tylko ty podginaem ranty, przód nie obciera....


a tył???
  
 
tam pisze tył tyle że literka się zjadła
  
 
no właśnie.. tam jest napisane tył . . . tylko literke mi zjadło
  
 
Cytat:
2004-10-10 10:10:09, ricardo_w pisze:
seba a jak twoje sliczne 17 wytrzymuja polskie piekne drogi???



Ok ,nie nazekam - to sa mocne felgi bo byly oferowane do Scorpio wiec jesli musialy wytrzymac mase Scorupy to z Escortem tez musza sobie radzic.
  
 
Cytat:
2004-10-10 10:58:08, druidek pisze:
jeśli już 15 to wrzuć coś szerszego niż 195, wiem ze to idzie potem w profil i moze przeklamywać ale bedzie zupelnie inna jazda kto ma juz conajmniej 205 to wie o czym mowie



A ja znowu bede upierdliwy
205... zakrety SUPER... ale wez pod uwage plywanie autka na drodze (koleiny itd)
  
 
205 to jest nic... jakie koleiny bez przesady
  
 
ma 15 nie szersza niz 7.5 cala nie wsadzal bym nic innego niz Ni to potem wyglada a tym bardziej nie jezdzi...
  
 
A ja zacząłbym od wentylków
  
 
No i jakas plyt Cd na lusterku kilka choinek zapachowych i naklejki
  
 
I koniecznie piesio na tylnej półce z dyndającą główką
  
 
haha no Wilku musisz mi wybaczyc o tym ze zapomnialem o takiej klasyce... ale jako mlode pokolenie dopowiem ze piesek musi miec podswietlane podwozie i niebieskie Led 5mm zamiast oczek
  
 
I jeszcze pasek na przednią szybę, z napisem "My Trabant is fantastic"

A tak serio, polecam troszkę więcej samokrytyki i przemyślenia przy stylingu własnego autka, bo jeden durny detal potrafi zniszczyć cały zamysł. O tuningu się nie wypowiadam, bo dla mnie akurat tuning, to to czego nie widać. BTW, czekam na kogoś w FEFK, kto się pochwali dłuższymi marchewkami od "Chomikowych", tych chociażby ze Żnina
  
 
Wilku wlasnie szykuj sie nowy projekt przewiduje naprawde dlugasneee marchewki A co do tuningu to racja... jesli chodzi o poszczegolne modele to wszedzie gleba i kolka... a jesli chodzi o styling... to
mk7- zderzak przod ghia, progi od Rs'a, lotka i moze zderzak pelen od Rs.
Mk6- zderzak od Rs podstawa... najlepiej maska reflektory od rs i gril... progi prost lotka i nic wiecej...
mk5- kopia pelna Rs plus gleba i kolka... albo zderzaki od coswortha moze jeszcze przejda...
mk4- Auto jest cudowne samo w sobie... Tylko ciemne lampy na tyl i biale kierunki przod gleba koolka i dokladka przod i tyl ta fordowska... zadnych lotek i fajnie wyglada oryginalnamaska od rst ale prosze zadnych naklejanych nakladek...
mk3- Najlepszy tuning tego auta to pelna restauracja... plus fajne kolka gleba zadnych lotek z tylu przzednia dokladka seryjna i przerobienie grila zeby usunac zderzak
mk1 i 2; klasyka motoryzacji... jak ktos by popusl ten samochod to bym zastrzelil... Autko po calkowitym malowaniu i blacharce do tego felgi 13 od rs... i gleba ii jestem w niebie
  
 
Cytat:
2004-10-12 20:59:24, Bakster pisze:
205 to jest nic... jakie koleiny bez przesady



Dla Escorta i jego wagi dużo... no nie pisalbym jakis pierdół gdybym sie sam nie przekonal
  
 
ja jeździłem na 215/40 oponach i koleiny nie były jakoś szczególnie uciążliwe....na 205 też jeździłem i naprawdę nie rozumiem czego się obawiać...
  
 
Kolein wypełnionych wodą. Serio.
  
 
co do wody to się zgadza, ale moim zdaniem nie jest to tak uciążliwe zjawisko żeby rezygnować z szerokich kół...
  
 
Nie pisałem, że uciążliwe. Ale bywa niebezpieczne. Tez przeciez jeżdżę na szerokich, a nie narzekam