Glosne brum...brum

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no wiec juz nie uwierze jak ktos mi powie ze wyciecie tlumika nic nie daje!!! kiedy wymienilem ostatni tlumik na sportowy, nie bylo zadnych roznic po za glosnym brum.... po wyciagnieciu pierwszego tlumika, autko zyskalo na elastycznosci przy zmianie biegow.... ale jak wczoraj wyciagnalem srodkowy, miodzio!!!!
jest glosne brum, brum i autko zyskalo na przyspieszeniu
ZNACZNIE
  
 
No gratuluje głośniejszego brum brum i oczywiscie przyspieszenia
  
 
Mi denerwująco brzęczy środkowy tłumik chyba go wywale ale nie jest za głośno w środku nie jestem amatorem hałasu w kabinie bo jak miałem mk3 z całym sportowym wydechem to przy 120 km/godz pasażerowie z tyłu głuchli na jakiś czas
  
 
Cytat:
2004-10-20 11:10:23, liked pisze:
no wiec juz nie uwierze jak ktos mi powie ze wyciecie tlumika nic nie daje!!! kiedy wymienilem ostatni tlumik na sportowy, nie bylo zadnych roznic po za glosnym brum.... po wyciagnieciu pierwszego tlumika, autko zyskalo na elastycznosci przy zmianie biegow.... ale jak wczoraj wyciagnalem srodkowy, miodzio!!!! jest glosne brum, brum i autko zyskalo na przyspieszeniu ZNACZNIE



Co Wy wiecie o Chomikach...
  
 
Cytat:
2004-10-20 21:37:04, WilK pisze:
Co Wy wiecie o Chomikach...



i wydeszku by Pan Wladek i marchewkach
  
 
Po wycięciu kata tez miałem brum ...brum...
ale tak szczerze mówiąc było to troszke wnerwiające zwłaszcza jadąc w trase. Byłem dzisiaj w Bosalu chcąc zamontować jakiś tłumik w miejsce kata... i tu zaczeły sie schody.
Ten duży... ten raczej nic nieda ...i w końcu mądry pan wymyslił ze załozy mi strumiennice łuskową zabudowaną. Zabudowa polega na tym ze wygląda to niczym katalizator.
A teraz powiem tak ze jest duzo ciszej i słychać delikatny
basik.....brum....brum...

  
 
Wydech ma spełniac trzy podstawowe zadania: Wyciszyć, obnizyć temp. spalin i poprawić płukanie cylindrów. Wycinanie na tzw. oślep nic nie daje, a nawet może zaszkodzić.