Zapalanie na gazie - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Zobacze czy bede mogl to u mnie zastosowac.
  
 
Moja wypowiedź tyczy się wyłącznie pracy na benzynie. Jeśli podczas pracy na benzynie najpierw chodzi Ci normalnie, a potem zaczyna przygasać ( zakładam że gaźnik jest na 100% sprawny), to spróbuj zdjąć na krótko ten przewód podciśnieniowy, o którym pisałem (podczas pracy na benzynie) i jeśli obroty się zwiększą to to jest właśnie przyczyną (za dużo benzyny i za mało powietrza czyli silnik się zalewa). Zanim zaczniesz coś robić sprawdź czy na pewno masz to tak połączone jak wcześniej pisałem.
  
 
OK.Z samego rana z tym powalcze.Ale mysle ze to wlasnie o to chodzi..
  
 
Prośba do wszystkich co znają się na instalacjach z komputerem. Mam 1.6 GLI z instalacją firmy BEDINI z komputerkiem. Auto muszę odpalać na gazie ponieważ mam czujnik temperatury umieszczony na parowniku. Czujnik wygląda tak że jest podłużny i przykręcony do parownika, wychodzą z niego 2 przewody - biały i zółto-zielony. Biały idzie w kierunku komputera (bądź centralki ale tego nie wiem ale napweno w strone kabiny) a drugi czyli zółto-zielony wychodząc z czujnika przymocowany jest do parownika za pomocą czujnika. Jak mam przerobić by oszukać komputer że parownik ma tą odpowiednią temperaturę do przejścia na gaz. Co mam zrobić zewrzeć jakoś te przewody, jakmiś opornik zastosować czy coś bo nie wiem.


Co jest nikt nie wie?

[ wiadomość edytowana przez: Mebig_489_PTK dnia 2003-02-16 20:16:42 ]