Tylna wycieraczka

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mój escorcik ma taki objaw, że jak włączę tylną wycieraczkę i następnie ją wyłączę to się zatrzymuje w pół szyby, a nie zjeżdża na sam dół, tak jak to mam z wycieraczkami przednimi. Co może być problemem?
  
 
Jakby przekażnik ale........hmmm
  
 
a mi w ogole nie chodzi tylna wycieraczka... (no kilka razy udalo jej sie zadzialac, ale nie wtedy co trzeba...)
  
 
Cytat:
a mi w ogole nie chodzi tylna wycieraczka

...sprawdz styki na klapie....to po pierwsze......jeśli to nie to to trzeba pogrzebać dalej.....uda się
  
 
yhym, trzeba poprosić tatusia zeby tam zajrzał hehe
  
 
Monissia, przeczyść styki w tylnej klapie, to podstawowy problem z tylną wycieraczką. Stara śpiewka.

Ropusz - najwyraźniej masz uszkodzony tzw wyłącznik krańcowy - trzeba rozebrać mechanizm.

Wątek leci do technicznego.
  
 
Cytat:
Monissia, przeczyść styki w tylnej klapie, to podstawowy problem z tylną wycieraczką. Stara śpiewka.



przeczyścimy i zobaczymy
  
 
... mi czasami tez sie zatrzymywała wycieraczka w połowie ..... wina styków była ewidentna ...... juz troche są wyrobione .....
  
 
ja mialem podobny problem.... wycieraczka tylnia czasami dzialal, a czasami nie... zauwazylem ze jak przejade chwile i samochodem pomacha to zaczyna dzialac.

dzisiaj odkrecilem tylnia oslone i dorwalem sie do stykow... faktycznie byly lekko pokryte jakims nalotem (tak jakby od wilgoci)... przeczyscilem i nie ma problemu...

pozdrawiam
  
 
moja tylna wycieraczka zatrzymywala sie w polowie ... czasami zaskakiwala ... a teraz stoi w pol szyby i nawet nie chce ruszyc z miejsca przekaznik jest oki (jak wlacze wycieraczke to slysze zalaczanie), styki przeczyscilem od zewnatrz tam gdzie sie stykaja , nie wiem co jeszcze zrobic procz tego by odkrecic caly silniczek i pogrzebac w nim
  
 
u mnie tez sie nie rusza juz ale wiem co jej jest
Juz ja kiedys robilem i okazalo sie ze szczotki byly popekane - teraz narazie nie chce mi sie tego rozkrecac ale przed zima chyba bede musial
  
 
Też miałem problem z wycieraczką. Styki były bez żadnego nalotu, ale były dość mocno wbite i bolce do nich nie dostawały po zamknięciu bagażnika. Wyjąłem styki razem z ich obudową i zamontowałem ją poprosu wyżej
  
 
Wilk: a gdzie się ten wyłącznik krańcowy mieści. Styki już czyściłem i nic?
  
 
A mnie kiedyś przestała działać, jak się bawiłem deską rozdzielczą, tzn, jak ją wykręciłem i potem założyłem. Włączam wycieraczki, a tu zero reakcji, a przekaźnik sobie pstyka, no to wziąłem się za czyszczenie styków od klapy, nawet porozkręcałem osłny z tyłu w klapie, żeby zobaczyć czy się kiakiś kabelek nie urwał, i nic nie pomogło. Więc myślałemże już po wyceraczce.
Ale wykręciłem jeszcze raz zegary i wsadziłem od nowa, a tu dział.
No i do tej pory nie wiem o co chodzi, co wspólnego mogą mieć zegary z wycieraczką tylną??
  
 
Co do tylnych wycieraczek. Qde, ostatnio widze na miescie duzo samochodow ktora maja wycieraczke tylna wlasnie zatrzymana w polowie szyby. To jakas moda weszla na takie ustawienie, czy az tyle ma wady ??
PS To nie tylko essiki, chociaz one tez sie zdarzaja
  
 
No cóż ja też tak miałem, ale nie wiem jak to zostało rozwiązane, bo to było na gwarancji - wyminili podobno cały mechanizm....
  
 
Witam ,
najczęstrzą przyczyną skokowej pracy wycieraczki jest brak styku pomiędzy bolcami klapy a stykami w pasie tylnym.Przedewszystkim trzeba wypolerować styki po drógie najczęściej jest brak masy , ja w swoim musiałem podprowadzić dodatkową mase do klapy i poszło najprostrzym sposobem sprawdzenia dobrej masy jest poprostu dołożenie kabla do masy (gdzieś do śruby ) i do bolca na (-)
Pozdrawiam
  
 
Hmm. Nie zagladalem do swojego escorta, ale w 125p powodem dziwnej pracy wycieraczek byl mechanizm odpowiadajacy za ich zatrzymywanie. Pracowalo to na tej zasadzie, ze os, ktora napewdzala ramiona wycieraczek miala 2 albo 3 styki (nie pamietam) a po drugiej stronie byla taka tarczka z naniesionymi po obwodzie sciezkami z metalu. te 2 elementy (styki i tarczka) powodowaly wyłaczenie w odpowiednim miejscu silnika wycieraczek. (paski przewodzace na tarczce nie byly pelne - w penym momencie styki robily zwarcie pomiedzy nimi i to w zaleznosci od tego jakie bylo polozenie przelacznika wycieraczek powodowalo wylaczenie silnika lub powrot wycieraczek i pomagalo podgiecie stykow i przeczyszcznie wszystkich miejsc ruchomych polaczen elektrycznych "kontaktem" w sprayu).
Jesli w escorcie to jest inaczej rozwiazane to sorki za zamieszanie..

btw moja tylna wycieraczka w escorcie chodzi potwornie wolno - to normalne? da sie jakos regulowac predkosc?