Atu 1.6 GLI ABIMEX krztusi się POMOCY!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Mam Poldka ATU 1.6 GLI z 1996 roku na ABIMEXie gdy jade nim tak przy obrotach około 2000 i więcej ale to nie norma krztusi się i strasznie szarpie obroty spadają i nawet redukcja biegu nie pomaga. Tak samo też się dzieje gdy jade i zatrzymam się na światłach jak chce ruszyć to też szarpie traci obroty nawet jak pedał wciskam w podłogę muszę wziąśc sprzęgło kilka razy powciskać gaz naszarpie się i dopiero jakoś chce jechać no chyba że zgaśnie...:/ Co to może być z nim???? Pomocy!!!

Wymieniłem już wtryskiwacz, pompę paliwa, filtr paliwa, filtr powietrza, przewody zapłonowe, wyczyściłem świece i ustawiłem odpowiednie przerwy dla nich, silniczek krokowy też przeszedł regeneracje i nic nie pomaga... a tu dziewczyna mi suszy głowę że chce gdzieś jechać i nie mogę się ruszyć nigdzie przez to cholerstwo POMOCY!!!

Dodam że odpalany jest teraz na benzynie tylko i tylko na tym teraz jeździ przed tem jeździł na gazie ale wielozawór w butli padł
  
 
A próbowałeś zresetować komputer?
  
 
Odczytaj kody usterek z kontroli check engine, może któryś z czujników ...
  
 
Komp resetowałem i nic ciągle to samo a kodów to bez kompa i tak nie z czytam raczej??? A nie chce wywalać 200zł bo tyle u mnie koleś krzyknął za diagnoze samą
  
 
Zmierz napęcie na sondzie lambda. Powinno jeździć od 0-0,8V.Najlepiej sprawdzać na kompie.
  
 
Cytat:
2009-05-10 21:32:49, Tajmir pisze:
Komp resetowałem i nic ciągle to samo a kodów to bez kompa i tak nie z czytam raczej???



A niby czemu nie ?
  
 
Cytat:
2009-05-10 21:32:49, Tajmir pisze:
Komp resetowałem i nic ciągle to samo a kodów to bez kompa i tak nie z czytam raczej??? A nie chce wywalać 200zł bo tyle u mnie koleś krzyknął za diagnoze samą


Kod błędów to się odczytuje licząc mignięcia lampki po zwarciu dwóch styków we wtyczce. Opisane to jest z detalami w książce o naprawie Poloneza.
  
 
sprwdź kostkę złączeniową od czujnika prędkości samochodu
Czujnik na reduktorze przy skrzyni biegów