Nagrzewnica!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
słuchajcie mam pytanie...walnęła mi nagrzewnica i chciałem zapytać czy żeby się do niej dostać trzeba demolować całą deskę? płyn poszedł mi do wewnątrz samochodu...w obudowie nagrzewnicy po prawej stronie odkręciłem dwie śrubki i całe to ustrojstwo się rusza tylko w żaden sposób nie mogę tego wyjąć...da się wyjąć czy nie? tylko nie piszcie mi że jak się da to się zrobi...
escort 1.3 96r
  
 
Cytat:
2004-11-24 18:32:39, freess pisze:
słuchajcie mam pytanie...walnęła mi nagrzewnica i chciałem zapytać czy żeby się do niej dostać trzeba demolować całą deskę? płyn poszedł mi do wewnątrz samochodu...w obudowie nagrzewnicy po prawej stronie odkręciłem dwie śrubki i całe to ustrojstwo się rusza tylko w żaden sposób nie mogę tego wyjąć...da się wyjąć czy nie? tylko nie piszcie mi że jak się da to się zrobi... escort 1.3 96r


no to musze cie zmartwic trzeba cała deska rozbierac
  
 
dokladnie jak kolega rick napisal
a do tego w komorze silnika musisz odkrecic jeszcze 2 srubki i zdjac metalowa podkladke no i oczywiscie przewody doprowadzajace ciecz do nagrzewnicy

nie wiem jak w mk7 ale w mk5 trzeba jeszcze zdemontowac tunel srodkowy zeby latwo zalozyc wsio do kupy
  
 
U mnie jak wymienialem plyn w chlodnicy to polecial jakis syf a do tego nie grzeje za bardzo. Stad wnioskuje ze tez musze sie dobrac do nagrzewnicy. Podpinam sie wiec pod temat z zapytaniami :

1. Czy w MKIV tez trzeba deche rozbierac czy moze jest inaczej??
2. Czy cabrio ma taka sama nagrzewnice jak normalny essi?? (slyszalem ze maja jakas podwojna)
  
 
wilk w mk3 wymienial na jakims zlocie nagrzewnice bez zdejmowania deski ale jak jest w mk4 to nie mam pojecia
  
 
no wlasnie mi tez sie szykuje podworkowa akcja wiec dlatego sie dopytuje bo nie wiem ile warst ubran na siebie zalozyc
  
 
jeeezu nie wiedzialem ze tyle trza wyjebac zeby ta nagrzewnice wyjac!! Mimo szczerych chcei nie udalo sie bo kluczy zabrakalo 22 do fajerki