Ratujcie kubisia :)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Przejeżdzałem wczoraj koło skupu złomu i coś ciekawego wypatrzyłem. Między starą pralką, dachem od malucha a zwojem drutu kolczastego wypatrzyłem biały dach. Oczywiście podjechałem sobie na ten skup, i poszedłem zobaczyć cóż ciekawego kryje sie pomiędzy tymi rupieciami. I wiecie co wypatrzyłem??? Mercedesa!!!!
To jest model tzw. kubiś chyba. Nie znam się zabardzo na merolach, a pozatym on jest rozkręcony i trudno się dopatrzyć co to za model dokładnie, ale napewno jakieś lata 50te-60te. Jeśli ktoś z was, lub ktoś z waszych znajomych remontuje takowe auto to chętnie podam namiary bo szkoda mi się tego zabytku zrobiło. Nadwozie nie jest już raczej do odbudowy, ale jako dawca części może posłużyć. Ma dzrwi, maski, kawałki zawieszeń....... Ciekawa sprawa, a mało już ich zostało
  
 
Też sie zbytnio nie znam, ale czy to może coś takiego:



BTW - jakbyś znalazł coś z takim dachem jak to w tle to biorę
  
 
To jest tzw. KUBUŚ, mercedes w którym montowano pierwsze diesle. FANTASTYCZNE autko, klasyk którego można używać nawet na codzień. Nie psuje się podobno kompletnie jak jest wyremontowany na oryginalnych częściach. U nas w Łodzi jeżdżą dwa. Piękne auta. Jak każdy Mercedes zresztą .
  
 
to po co go remontowac jak sie nie psuje?
  
 
Tak race-D to takie cudo. Może i się nie psuje. Ale zgniło kompletnie. Do odbudowy sie nie nadaje, ale jako dawca paru elementów moze psołużyć.