Aluski- przeróbka?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Mam do kupienia za śmieszna kwotę 4 szt. felg aluminiowych firmy ATS. Rozmiar 15", tyle że na 5 srub( rozstaw nieznany). Moje pytanko brzmi następująco: czy można otwory śrub zaspawac i nawiercić nowe(czy jest to wogóle opłacalne??), czy też można dorobić dystanse tak, aby najpierw przykręcić je do piasty(się chyba tak to nazywa?) a potem do nich aluski Felunie bardzo mnie sie podobają i mają szeroki rancik (polerowany) a środek w kolorze nadwozia. Jeżeli można to ile mogłoby to kosztować?? Cena za nie to cała STÓFKA!!!!!!!!!!!!
  
 
Mazi, aleś wymyślił Ty chyba nie chcesz mojej kuzynki w aucie z takimi kołami wozić Nawet jeśli to wykonalne to nie odważyłbym się jeździć na takim wynalazku
Daj sobie spokój z takimi kombinacjami
  
 
przeróbka felg nie wchodzi w grę, natomiast dystanse owszem, jest możliwośc zamówienia takowych, aczkolwiek proponuje renomowane wyroby, które jednak nie należą do tanich
  
 
zgadza sie, fela jest fabrycznie projektowana i kazda ingerencja powoduje inny rozklad sil i oczywiscie oslabienie materialu - a kola to jedyny kontakt wehikulu z podlozem - jedynie dystanse przejsciowe!!!!! ale fakt one nie sa tanie, pewnie taniej bedzie poszukac innych fel
  
 
Ta. Też nad tym myslałem, tzn. nad tym stopem i osłabieniem. Rozmawiałem z kolegą co studiował metalurgię czy cóś, stwierdził że wykonalne ale kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupa kaski. Trza będzie rozejrzeć się nad innymi. Dzięki za łodpowiedzi. Shaq, ja Martusi krzywdy nie dałbym zrobić, a jeżeli chodzi o temata to tylko był dla mnie w formie informacyjnej, ale dzięki za słowa krytyki dotarło.
  
 
dysytanse jak najbardziej. Moj znajomek ma w polo chyba ten sam problem i z dystansami jest gites. do tego awto lepiej wyglada. Kosztuja tak ze 150zl za pare z tego co pamietam Pozdrowienia