Instalacja gazowa - pytania i odpowiedzi - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podczas hamowania przy cofaniu silnik mi gaśnie więc myślę że jest to wina prostopadłego ustawienia parownika, (autko to Seicento 900). Muszę pogadać z gazownikiem żeby mi ten parownik obrócił i zobaczymy, spostrzeżeniami się podzielę.
  
 
Nie radziłbym zakładać instalacji gazowej do nowoczesnych samochodów, jeżeli firma nie ma dużego doświadczenia w konkretnych modelach. Moją Hondę CR-V wykończyli po 20tyś / wtrysk Landi Renzo IGS / w Car-Gazie w Poznaniu. Musiałem wymieniać zawory, mimo, że samochód ma 80tyś przegiegu. Później dopiero dowiedziałem sią w innym zakładzie, że do Hondy nie należy instalować gazu.
  
 
Cytat:
2003-02-13 20:39:30, KrzyH80 pisze:
Trzeba dostosowac instalacje do silnika i tyle. Jak jest gaznikowy, to mozna wsadzic instalacje "na srube", do monowtrysku mieszalnikowa z kompem, a do wielopunktowego wtrysku paliwa wypadaloby zalozyc wtrysk gazu (4000PLN), ale podstawa to dobry fachowiec



Ja mam wielopunkt EFI i instalke na "kran" i jakos dziala. Wlasciwie wszystko jest ok oprocz spalania 11-15l/100km

-----------------
Escort MVII GT 1,8
E90, E46, D40, FMX 650
  
 
Cytat:
2004-02-20 21:06:10, Kaneus pisze:
Nie radziłbym zakładać instalacji gazowej do nowoczesnych samochodów, jeżeli firma nie ma dużego doświadczenia w konkretnych modelach. Moją Hondę CR-V wykończyli po 20tyś / wtrysk Landi Renzo IGS / w Car-Gazie w Poznaniu. Musiałem wymieniać zawory, mimo, że samochód ma 80tyś przegiegu. Później dopiero dowiedziałem sią w innym zakładzie, że do Hondy nie należy instalować gazu.



Każdy silnik można wykończyć ubogą mieszanką. I nie ma znaczenia czy benzynową czy gazową. Uboga mieszanka gazowa bezproblemowo się zapala, silnik pracuje normalnie, tylko zaworki dostają po d... (znaczy się po grzybkach)
  
 
Cytat:
2003-12-09 21:57:17, Maciek-Andrzej pisze:
nie moge ustawic instalacji gazowej. jesli ustawie wszystko na diegnostyce(CO i td) to podczas jazdy powyzej 80 silnik gasnie. a do tego caly czas sie przestawia. nie utrzymuje zadnych wartosci. co moze byc powodem??
ach mam silnik z gaznikiem



Gaśnie ci powyżej 80/h na luzie czy podczas jazdy? Bo jak na luzie to pewnie ,,standardowe" wdmuchiwanie powietrza do dolotu podczas jazdy. W instalacjach I i II generacji wlot powietrza nie powinien być skierowany do przodu auta. Może to właśnie to?

Co do pływania parametrów to przychodzą mi do głowy: nieszczelności w gumowych przewodach gazowych i podciśnieniowych oraz słabe połączenia elektryczne instalacji LPG (zasilanie, masa, kabelki)
  
 
Jak to mówią doświadczeni mechanicy: silnik spala albo paliwo albo zawory.
  
 
Cytat:

Nie radziłbym zakładać instalacji gazowej do nowoczesnych samochodów, jeżeli firma nie ma dużego doświadczenia w konkretnych modelach. Moją Hondę CR-V wykończyli po 20tyś / wtrysk Landi Renzo IGS / w Car-Gazie w Poznaniu. Musiałem wymieniać zawory, mimo, że samochód ma 80tyś przegiegu. Później dopiero dowiedziałem sią w innym zakładzie, że do Hondy nie należy instalować gazu.


Nie ma znaczenia do jakiego samochodu montujesz gaz,starego czy nowego.W Twoim przypadku trafiles na partaczy u ktorych ja tez zalozylem gaz i zaluje tego.Jezeli nie ustawili prawidlowej dawki gazu to faktycznie zawory moze sa do wymiany ale za takie cos obciazylbym tych cymbalow.
  
 
Cytat:

Carinus ja miałem możliwoś rozebrania reduktora firmy VIALLE TYPE D to o czym piszesz to jest w tym reduktorze niemożliwe, bo membrana dozującą naciska na iglice a ta na dźwignie zamykającą dopływ gazu, ale ta dźwignia miała bardzo silną sprężyne do naciśnięcia i ciężko było ją palcem wcisnąć poprzez tą iglice a co dopiero siły działające miały by zmienić tego położenie.


Jezeli dobrze pomyslisz to dojdziesz do tego ze membrana musi byc w sytuacji rownowagi,inaczej gaz nie moglby sie wydostac spod tego zaworu.Wtedy wystarczy maly nacisk sily odsrodkowej zeby membrana zareagowala.
  
 
A ja mam takie pytanie:

Czy istniejącą instalację o przełączaniu manualnym da się przrobić (oczywiście niskim kosztem) na taką z przełączaniem automatycznym?

może ktoś zna odpowiedź

---
w.
  
 
Cytat:
2004-02-25 09:29:46, wojT pisze:
A ja mam takie pytanie:

Czy istniejącą instalację o przełączaniu manualnym da się przrobić (oczywiście niskim kosztem) na taką z przełączaniem automatycznym?

może ktoś zna odpowiedź

---
w.



Jeśli masz gaźnik to zapomnij, jeśli wtrysk to chyba tak (choć pewności nie mam).