Stożek - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
renifergt trzeba by zalozyc obudowe od vectry albo astr 1.4 8v-1.6 hehe i zaszalec
  
 
zgodze sie tutaj z Kamilem bo fakt faktem dla "oka" to jest ładnie ,nie powiem ale dla użyteczności to nic nie wnosi ten stozek ale jeśli dalsze prace będą wygladły jak zamontowanie tego stozka to coś z tego będzie --udanych dalszych prac
  
 
Cytat:
2005-01-26 15:32:43, renifergt pisze:
panowie pozwolę się włączyc w temat stożka i mam pytanie dotyczące montazu stożka w 1.4 na jednopunktowym ,otóz w moim samochodzie( mozna to zobaczyć w galeri)i jest ten duży filtr przykręcony do modułu tam gdzie przepływomierz i jak tam zamontowac sozek jest jakas przejściówka lub cos co moze pozwolic na adaptację filtra????????????


Do tego piecyka trzeba by wykonać "power rurę" (to o czym pisze noxx) zakończoną stożkiem, jednak żeby przyniosła ona jakiekolwiek efekty musi mieć dokladnie wyliczoną długość i przekrój, ze względu na zjawiska falowe. Żle obliczony dolot może nawet pogorszyć osiągi silnika w pewnych zakresach obrotów.

  
 
znalażłem fotke tak to wygląda w instalacji gaźnikowej sądze ze można by coś podobnego dać do twojego wtrysku


  
 
hehe moj moj kolektor.. najszybsza fiestaw Polsce
  
 
Jezdziłeś po zimę? ? ? Minus 5 stopni ? ? ? ?
Eh, nie pomaga i spodował uszkodzenia silnika.

Firma stozek masz, hmm to calkiem zwykly i malo wzrost mocy.
Tylko stozek pokazał modne niż seryjny flitr.

Dla mnie flitr to K&N czyli drogie. Ja mam swoim motoru VFR.

Wiec najlepsze to seryjny flitr.
Stozek - krótki prędkosci i wieksza przyspieszenie.
Seryjny - długa prędkości i mniej przyspieszenie.

  
 
no wiec gorąco - tutaj sie zgodze z Kamil007 stozek faktycznie wizualnie ok ale zamontowany ciulnia jakich malo - przydalaby sie izolacja termiczna od promieniowania cieplnego silnika bezposredni dolot zimniego powietrza najlepiej dwa niezalezne - tak ja mam, i power rura ale faktycznie idealnie odwzorowanie pierwowzoru bo moze sie okazac ze silnik zamiast lepiej krecic bardziej muli - i jescze jedno ja po zalozeniu zauwazylem tak (dodam ze mam uklad wydechowy przelotowy tylko z tlumikiem srodkowym 58 mm), lepiej wchodzi na obroty, jest silniejszy na wyzszych obrotach tzn ciegnie jescze w momencie w ktorym seria juz mowila dosc a predkosc max jest taka sama - tzn przed i po zalozeniu na tym samym odcinku drogi osiagnalem 203 km/h - nic sie nie zmienilo, jeszce zdjatko

  
 
sprostowanie tlumik srodkowy seria a caly uklad wydechowy srednicy 58 mm
  
 
" najszybsza fiestaw Polsce " juz nieługo hahah
  
 
Dzięki wszystkim za wskazówki co do montażu stożka,zrobiłem mu małą izolację od komory silnika i zostało mi jeszcze doprowadzenie rury z dolotem powietrza ale to w tygodniu się zrobi,wiem że nie ma porównanie z firmowym stożkiem np K&N (katanka ) ale zawsze to coś...
jak skończe wszystko to na pewno nie będzie źle
Pozdrawiam




  
 
BRAVO, BRAVoo, BravOO, jeszcze tylko dolot bo to bardzo wazne, zimne powietrze zawiera wiecej tlenu niz rozgrzane, ci co skonczyli biol-chem wiedzia i nie tylko... a to bardzo wazne w mieszance wybuchowej...