MotoNews.pl
4 Parownik, reduktor i kilka pytan:) (83425/0)
  

Parownik, reduktor i kilka pytan:)

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy parownik i reduktor to to samo? Mam instalacje od ponad roku, wydaje mi sie, ze moj golf 1.3 troche za duzo pali mimo regulacji, przy bardzo oszczednej i delikatnej jezdzie okolo 11l w miescie. Jest tez dosc slaby na gazie. Moze warto wymienic reduktor/parownik (nie wiem czy to to samo), albo mixer? Instalacja I generacji Tartarini
  
 
Parownik i reduktor to to samo. Nie jestem autorytetem w dziedzinie LPG, ale sam mialem problem z reduktorm. Pojedz do gazownikow, niech Ci wszystko wyreguluja. Pozniej niech z wolnych obrotow wejda na wysokie i wroca znow na wolne. Sprawdzcie czy parownik trzyma ustawienia. Poza tym podczas jazdy samochod powienien Ci sie plynnie wkrecac na obroty bez zadnych "dziur". Jak wciskasz pedal gazu do oporu to samochod sie dlawi czy idzie plynnie? Na benzynie jest wszystko ok? Spalanie w normie? Moze powinienes wyregulowac zaplon/zawory?

Pozdrawiam
Matys
  
 
Zawory sa samoregulujace, nie ma problemow z dlawieniem sie, plynnie wchodzi na wysokie obroty. Wydaje mi sie, ze jest za slaby na gazie, moze wystarczy przeczyscic instalacje (wymiana filtrow itp. i reulacja)? Jesli bylby tez slaby na benzynie (dawno nie sprawdzalem) to co moze byc przyczyna? Gaznik? Filtr powietrza jest nowy.
  
 
Sprawdzilem go na benzynie, jest chyba slabszy niz na gazie ale na pewno nie jest mocniejszy. Ogolnie wydaje mi sie slaby nie wiem czy to wina instalacji czy silnika. Sprawdzalem kompresje- niecale 12, filtr powietrza nowy, zawory samoregulujace. Na ostatniej regulacji gazownik zalozyl na wlot powietrza zatyczke i zrobil w niej mniejsza dziure, chyba zeby mniej palil, moze to jest przyczyna?