DZIAŁ ---- OMEGA - Strona 35

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
mam pytanko czy ktoś na 100% wie czy maska z omegi C pasuje do B
  
 
NIE będzie pasowała inne lampy przedni pas jest inny
  
 
http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=194853&c=72&f=9
tu sobie troszke poczytaj dowiesz sie wszystkiego
  
 
dzięki tak myślałem że pas i reszta ale jest to do zrobienia a maska z C to jesyny elemeny który mi się podoba w niej iorginalne alki 16 "
  
 
prawie bez przerabiania psuja lampy od c jesli komus sie podobaja
  
 
lampy pasuja bez problemu.
Zeby zalozyc maske od Omegi C do be musiz wymienic wzmocnienie gorne (jest inaczej wyprofilowane) i oczywiscie listwy podrefloktorowe .
  
 
Wlasnie sprawilem sobie takowy lifting. Co musialem wymienic, przerobic:
-nowa belka przedniego zderzaka, tylnia pasuje,trzeba bylo dac troche wiecej pianki na usztywnienie.
-przerobic nosnik maski,czyli to gorne wzmocnienie,podniesc w miejscu zamka o okolo 2 cm.
-lampy te same,przy okazji przerobilem je na xenon. listwy pod lampami sa te same, wystarczy tylko troche podciac zabki wchodzace w derzak.
-trzeba wymienic podnosniki maski,gdyz ta od C,jest ciezsza i przy wietrze potrafia opuscic maske na glowe
-Listwy boczne przykrecalem delikatnymi wkretami od srodka drzwi,po zdjeciu tapicerki oczywiscie,dodatkowo przykleilem na "czarny" klej do szyb. Listwy tylnie przy blotnikach maja juz ten sam system montazu co te z B,wiec tylko przkladka.
-Dla dodania smaczku przerobki,domontowalem nakladki na progi,obnizajace wizulanie,niewiele,ale i tak ladniejsze od fabrycznych czarnych matowych. Lotka na tylnia klape,nie wierzcie w opisy na allegro,ze wystarczy tylko klej, musza byc sruby i koniec Dodatkowo obnizylem przedni zderzak i zmienilem calkowicie dolny wlot,halogeny itp. Teraz jeszcze tylni wydech z obu stron.

  
 
czyli bez tragedji tylko troche chęci a już mnie zniechęcili i przerobiłem orginalne zderzaki , ale jeszcze pomyśle o tej masce
  
 
Witam
Kupiłem sobie du.owóz Omege tds'a. I mam pytanie. Niedziała mi wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej. A pytanie. Gdzie w tym silniku znajduje sie dokładnie czujnik temperatury do wskaźnika na desce ? Może ktos ma zdjęcie gdzie on sie znajduje ?
Drugie pytanie.
Gdzie regenerujaturbiny i dobrze i w jakiej cenie ?
Trzecie
Podobno mozan zwiekszyc moc w tym 130 konej jednostce ?
Do ilu mocy, czy zwieksza sie czy zmniejsza spalanie, czy niewpływa to na pogorszenie niezawodniści jednostki ?
Z góry wielkie dzieki


[ wiadomość edytowana przez: maly-opelfan dnia 2007-10-15 20:24:20 ]

[ wiadomość edytowana przez: maly-opelfan dnia 2007-10-15 20:24:42 ]
  
 
Ja mam u siebie chipa moc niewiadoma ale tak spokojnie bez problemu mozna dojsc do 160km i 300 nm spalanie przy spokoniej jezdzie troszke spadlo a przy kopaniu naturalnie wzroslo. Narazie po tym zabiegu nie bylo problemow za autem. U mnie reg turbiny ksztaltuje sie ok 800-1000 zl
  
 
Cytat:
2007-10-15 20:23:33, maly-opelfan pisze:
Witam Kupiłem sobie du.owóz Omege tds'a. I mam pytanie. Niedziała mi wskaźnik temperatury cieczy chłodzącej. A pytanie. Gdzie w tym silniku znajduje sie dokładnie czujnik temperatury do wskaźnika na desce ? Może ktos ma zdjęcie gdzie on sie znajduje ?
Drugie pytanie. Gdzie regenerujaturbiny i dobrze i w jakiej cenie ?
Trzecie Podobno mozan zwiekszyc moc w tym 130 konej jednostce ? Do ilu mocy, czy zwieksza sie czy zmniejsza spalanie, czy niewpływa to na pogorszenie niezawodniści jednostki ? Z góry wielkie dzieki



Gratuluje zakupu.Dobry wybór.
Ad1.Nie mam pojęcia gdzie jest czujnik.
Ad2.Szczerze polecam TUR-MAR .
Najkorzystniej jest wybrać opcję zamiany zepsutej (plus dopłata) na zregenerowaną . Nie ma problemów z gwarancją, serwisem itd.
Ad3.GM podobno celowo obniżył moc tej jednostki by wyeliminować problem pęknięć po przegrzaniu, więc chyba lepiej nie ryzykować.
  
 
no chyba,że sobie na dachu zamontuje chłodnice od Jelcza

-----------------
Jeżeli coś może się popsuć, to z pewnością się popsuje - prowizorka zawsze okazuje się najtrwalsza.
  
 
Witam ma pytanko czy jest możliwość dołożenia komputera pokładowego do omegi B mam w tej chwili tylko godzina data i temp. ale kostka która wchodzi jest peła pinów żaden nie jest wolny jest ich tam z 20-30 czy wystarczy dołożyć wyświetlacz i przełącznik kierynkowskazów?? czy trzeba coś więcej??
  
 
zależy od rocznika aha i najważniejsze licz się z tym ze wyświetlacz wymienisz ale będą się wszystkie możliwe błędy na nim wyświetlać ponieważ NIE masz czujników np. oleju w silniku skrzyni lecąc dalej poziomu płynu do spryskiwaczy czujnika zużycia klocków hamulcowych poziomu płynu chłodniczego i wielu innych a to wszystko będzie wyświetlać na wyświetlaczu więc po co zakładać większy wyświetlacz jak pozostanie albo dokupienie wszystkich czujników (droga zabawa) albo zmostkowanie wszystkich wtyczek ale to bez sensu bo niczego wtedy się nie dowiesz od wyświetlacza