Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2005-04-25 22:08:09
Czyli jednak jak w niej cos lata...to "kuleczka" out... No to zobacze moze jutro kupie gdzies ta "kuleczke" a nastepnie...zabawa w dewastacje wnetrza auta... |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-04-25 22:11:49 ale zanim kupisz to połącz bezpośrednio wężyk do kolektora bo jak dalej będzie tak samo i bez zmian to jednak nie będzie to kulka |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2005-04-25 22:17:17
Jutro jeszcze raz podlacze na "krotko" a na dodatek oblepie tasma zobaczymy...moze cos to da...a moze zatkac inne wezyki od kolektora jeden idzie gdzies w dol...inny idzie do serva...a jeszcze inny idzie "nijak" ( silnik GSI ) |
-DLUGI- Miłośnik FSO Polonez C+ 1.6 GSI Białuń | 2005-04-25 22:26:02
wiesz ja jeździłem bez tej kuli prawie pół roku i miałem tylko bezpośrednio podłączone i działało OK A jak się później dowiedziałem, że ta kula kosztuje tylko 11 zł to zaraz ją zakupiłem |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2005-04-25 22:31:09 Ale Ty -DLUGI- masz GLI (z galerii wnioskuje)...a iquest ma GSI...
Moze w GSI trzeba miec sprawna ta kule...no kij wie... Pokombinuje jeszcze jutro... THX za zainteresowanie i pomoc |
BartekN Miłośnik FSO FSO Atu/VW Passat St-ce/Lublin | 2005-04-26 00:33:02 w tej kuli nie powinno nic "latac".jesli cos w niej stuka tzn ze odpadla taka cienka rureczka,a pod nia znajduje sie taka cienka uszczelka.
mozna probowac to sklejac,ale nie polecam.najlepiej kupic nowa |
iquest Miłośnik FSO PAPlus GSI Kraków | 2005-04-27 20:58:56 No i jak efekty daj znac gdzie przyczyna ? |
Bolo_928 Miłośnik FSO PN C+ GSI 2000r Gotenhafen | 2005-04-28 10:10:21 Przyczyna...to jednak ta kula...
Kupilem juz nowa (w ktorej nic nie lata) i teraz ladnie trzyma podcisnienie...a co za tym idzie "wieje" tam gdzie chce...a nie tam gdzie mu sie podoba THX za pomoc [ wiadomość edytowana przez: Bolo_928 dnia 2005-04-28 10:10:46 ] |
Mgacek Miłośnik FSO Polonez Caro+ GSI Częstochowa | 2006-08-01 11:26:57 Hej! Otwórz maskę i poszukaj takiej czarnej kuli. W GSI jest po lewej stronie u góry stojąc przodem do silnika. Tak jak inni pisali podącz wężyk na krótko do silnika i sprawdź co się dzieje. Jak coś to wymień, ja roku temu zapłaciłem za nią 10,50 zł. |
Mgacek Miłośnik FSO Polonez Caro+ GSI Częstochowa | 2006-08-01 22:43:24 Nie wiem, czy do końca zrobiłeś to o czym pisał Długi. Odłącz wężyk nr 2 od kuli, teraz odłącz wężyk nr 3 z silnika. Na silnik nałóż wężyk nr 2 i sprawdź czy nawiew hula. Jeśli nie zadziała, to musisz szukac dalej. W mojej kuli nic nie brzeczało, a była pęknięta z boku. podobno można kleiś, ale za 10 zeta się nie opłaca. Powodzenia!!! |
PUTEKM Miłośnik FSO kąbiiiiiiiii kuj-pom | 2006-08-02 20:32:35 NO i miałem podejście do PODLKA dzis zdjałem wężyk 2 i 3 i połączyłem jej wsuwając mocno... no niby raz działo, raz nie, przy przekręcaniu nawiewu (było słychać psss i zmiana nawiewu całkowita, albo częsciowo)... po chwili nie od razu albo ustępowało całkowicie "wianie na nogi" albo po chwili to następowało... a co ciekawe jak mnie ciężarówka minęła wnetylator usatwiony był na 3 wiało częsciowo na nogi... ciężarówa przejechała i od razu cały nawiew szedł na przód... no a przy włączony,m silniku jak zdjąłem wężyk 2 - to słychać było jak cisnienie się wyrównuje, także nie wiem czy winna jest kulka czy wężyk nr 3 który może jak się silnik rozgrzej on się roższerza i nie trzyma tak podcisnienia?? Jutro wymiana węża, jak to nie pomoże chyba kule też wymienie... |
Xenon Polonez Caro plus Przemyśl | 2006-08-11 20:42:22 Witam!
przyłącze się do tematu nawiewu... W moim C+ GLI wszystko sie przełącza i robi pssss... ale gdy włącze nawiew na szybe to nic nie ducha na szybe tylko na nogi, nawet gdy włącze na 4 stopień to są słyszalne wysokie obroty silniczka ale nic nie dmucha na szybe. Po uruchomieniu silnika i ruszaniu slyszalne jest przełączanie sie tego siłowniczka od regulacji. Czy może mi kto powiedzieć co moge z tym zrobic?? Z góry bardzo dziękuje!!! |
MichalSW Miłośnik FSO FSO Polonez Caro Plu ... Kielce | 2006-08-12 05:57:34
Spadło cięgno z siłownika klapy nadmuchu na szybę. Zanurkuj pod deskę i załóż je z powrotem. Jak będzie spadało, zabezpiecz je czymś. Ja mam na drut miedziany i działa. |
Xenon Polonez Caro plus Przemyśl | 2006-08-12 09:07:54 Witam!
dziś z rana zabrałem się do głębokiego nurkowania pod deską i znalazłem usterke jak opisywal MichalSW- wystarczylo założyć ten plastik- tylko że on znajduje się tam głęboko pod deską a ja go szukałem tu przy pierwszym siłowniczku i wydawało się być wsszystko ok więc jak ktoś bedzie miał podobną awarie to niech sprawdzi ten silowniczek głębiej pod deską. DZIĘKUJE BARDZO ZA POMOC W USUNIĘCIU USTERKI!!! |
PUTEKM Miłośnik FSO kąbiiiiiiiii kuj-pom | 2006-09-06 22:53:17 Witajcie u mnie trza było wymienić wężyk oznaczony 3
kupiłem fi 3i1/4 długości 0,6m, męczyłem się z nałożeniem ale jak założyłem jak ręką odjął wieje tam gdzie chce, a po drugie mechanior powiedział abym nie manipulował kierunkiem nawiewów na wyłaczonym silniku, bo to właśnie wtedy najczęściej spada to cięgiełko (może się myli może nie... ale manpuluje już nawiewem na włączonym silniku) |