[-OMEN-] Styling mojego auta - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
No OMEN, zmiany są jak najbardziej pozytywne. Kolor i felgi rzeczywiście masz śliczne Powiedz mi tylko jak usunąłeś listwy? Też planuję usunąć, ale nie wiem jak będzie z resztkami kleju na karoserii Czym Ty to usuwałeś?



Cioska - bardzo się cieszę że ci się podoba.
Co do listew bocznych to w tym wątku opisałem jak je śiągnąć:
LISTWY

Dodam tylko. Żadnych opalarek do usuwania kleju.
Klej i resztki taśmy najlepiej spolerować.
Potrzebna do tego jest pasta polerska i taki krążek polerski, który jest zrobiony z jakiejś gąbki.
Krążek jest przeznaczony do maszyny tzn. do szlifierki kątowej. Warunek podstawowy to taki że szlifierka kątowa czyli potocznie flex, musi mieć regulowane obroty. Używamy nie za szybkich obrotów przy polerce.
Nie wiem czy są takie krążki na wiertarkę (podejrzewam że tak) bo wiadomo że wiertarkę łatwiej załatwić. Ale podobno wiertatką znacznie mniej wygodnie się poleruje.
Zaletą tego sposobu jest to że operacja jest całkowicie bezpieczna dla auta a w przypadku opalarki nieuważne stosowanie może różnie się skończyć.
Na dodatek lakier w miejscu po listwach po polerce ładnie się świeci.
Uwaga przy odklejaniu listew na malowanych samochodach. Różnie z tym jest.

W razie jakiś niejasności , pytaj .
  
 
Kurcze, szkoda że postów na tym forum nie można edytować. Piszę po dwa pod rząd bo mam sklerozę.

Uwaga. Jeśli ktoś robi to w drugą stronę i np. maluje samochód lub jakiś element i ma zamiar naklejać listwy to nie wolno robić tego wcześniej niż około miesiąca po malowaniu.
  
 
Co do wiertarki czy kątówki to nie polecam...

Zbyt wysokie obroty i można bardzo łatwo przypalic lub całkowicie zerwać lakier (znam to z autopsji)

DO polerowania najlepiej użyc oczywiście polerki oscylacyjnej gdyż na ona ok 800-900 obr/min a jeśli ktoś nie ma dostępu to raczej proponowałbym miękką szmatke i ręke
  
 
Cytat:
2005-04-04 19:31:11, -OMEN- pisze:
Cioska - bardzo się cieszę że ci się podoba. Co do listew bocznych to w tym wątku opisałem jak je śiągnąć: LISTWY Dodam tylko. Żadnych opalarek do usuwania kleju. Klej i resztki taśmy najlepiej spolerować. Potrzebna do tego jest pasta polerska i taki krążek polerski, który jest zrobiony z jakiejś gąbki. Krążek jest przeznaczony do maszyny tzn. do szlifierki kątowej. Warunek podstawowy to taki że szlifierka kątowa czyli potocznie flex, musi mieć regulowane obroty. Używamy nie za szybkich obrotów przy polerce. Nie wiem czy są takie krążki na wiertarkę (podejrzewam że tak) bo wiadomo że wiertarkę łatwiej załatwić. Ale podobno wiertatką znacznie mniej wygodnie się poleruje. Zaletą tego sposobu jest to że operacja jest całkowicie bezpieczna dla auta a w przypadku opalarki nieuważne stosowanie może różnie się skończyć. Na dodatek lakier w miejscu po listwach po polerce ładnie się świeci. Uwaga przy odklejaniu listew na malowanych samochodach. Różnie z tym jest. W razie jakiś niejasności , pytaj .



Dzięki za pomoc W razie czego, będę pytał. A przyklejanie listew... To mi nie grozi, jak już ją odkleję, to na dobre
  
 
Cytat:
Co do wiertarki czy kątówki to nie polecam...

Zbyt wysokie obroty i można bardzo łatwo przypalic lub całkowicie zerwać lakier (znam to z autopsji)



kozik - dlatego napisałem wyraźnie że musi to być szlifierka z regulowanymi obrotami, a obroty należy ustawić nie za wysokie.
Operacja w tym wypadku jest bezpieczna.

Cytat:
a jeśli ktoś nie ma dostępu to raczej proponowałbym miękką szmatke i ręke



A ja nie polecam, można zajechać się na śmierć.

Jeszcze jedno, co do pasty polerskiej to najlepiej jak będzie to taka o konsystencji mleczka a nie taka twarda przypominająca zeschniętą pastę do butów. Bo są różne.
  
 
Cytat:
2005-04-04 19:56:12, -OMEN- pisze:
A ja nie polecam, można zajechać się na śmierć...



No i tej szmatki szkoda
  
 
No można się namachać

A co do obrotów to jeszcze nie widziałem kątówki która by miała obroty regulowane do 800 obr/min ale oczywiście moge się mylić

Ja autko polerowałem polerką do stali nierdzewnej około 900 obr/min i i tak lakier w jednym miejscu zerwałem no i po tym właśnie szmatka, pasta G3 i jazda
  
 
Cytat:
A co do obrotów to jeszcze nie widziałem kątówki która by miała obroty regulowane do 800 obr/min ale oczywiście moge się mylić



Ja miałem tak kątówką polerowany zderzak. Nie wiem jakie dokładnie miała obroty i co to była za firma. Ale nie kręciła się bardzo szybko.

Cytat:
Ja autko polerowałem polerką do stali nierdzewnej około 900 obr/min i i tak lakier w jednym miejscu zerwałem no i po tym właśnie szmatka, pasta G3 i jazda



Tylko wiesz kozik co innego jest spolerować czysty lakier a co innego usunąć polerką resztki taśmy i kleju.
Poprostu jak przy wszystkim trzeba uważać i robić to w miarę delikatnie nie cisnąć w jednym miejscu do bulu tylko równomiernie.

Pozatym wiadomo jak coś się robi pierwszy raz to może nie wyjść idealnie .
  
 
Cytat:
2005-04-04 21:42:09, -OMEN- pisze:
Tylko wiesz kozik co innego jest spolerować czysty lakier a co innego usunąć polerką resztki taśmy i kleju. Poprostu jak przy wszystkim trzeba uważać i robić to w miarę delikatnie nie cisnąć w jednym miejscu do bulu tylko równomiernie. Pozatym wiadomo jak coś się robi pierwszy raz to może nie wyjść idealnie .



Dokładnie

U mnie była jeszcze ta różnica że polerowałem auto po lakierowaniu i lakier miał około tygodnia i może jeszcze miał z tydzień poczekac...
  
 
Fajnie Super zderzaczek i usunięcie listew, to też dobry pomysł. Na pierwszy ogień, jako następne modyfikacje powinien iść przedni zderzak, bo teraz to tak dziwnie: przód i tył z różnych parafii Ale jak mówiłeś po malutku, bo kasiura na ulicy nie leży! Pozdrawiam!
  
 
Cytat:
Fajnie Super zderzaczek i usunięcie listew, to też dobry pomysł. Na pierwszy ogień, jako następne modyfikacje powinien iść przedni zderzak, bo teraz to tak dziwnie: przód i tył z różnych parafii



To prawda. Samemu chce mi się śmiać jak widzę przód i tył naraz .
Zderzak przedni będzie jak tylko uda mi się takowy kupić. Towar chodliwy.
  
 
Baaardzo ładnie, zmainy na duuuuży plus
  
 
witam. wczoraj dostałem strzała w tył MK7 i jest okazja do wymiany zderzaków na koszt PZU. Bardzo mi sie podobi ten zender. czy mają podobny na przód? gdzie można je kupić i jaka jest orientacyjna cena? prosze o namiary, w szczególności Twórce wątku. pzdr
  
 
Cytat:
2005-04-08 14:30:02, pios111 pisze:
witam. wczoraj dostałem strzała w tył MK7 i jest okazja do wymiany zderzaków na koszt PZU. Bardzo mi sie podobi ten zender. czy mają podobny na przód? gdzie można je kupić i jaka jest orientacyjna cena? prosze o namiary, w szczególności Twórce wątku. pzdr


taki zderzak najłatwiej kupić na giełdzie w poznaniu, sam przywiozłem już z tamtąd 3 takie zderzaki (w tym właśnie ten omena) cena 250-350zl oczywiście używany
  
 
pios111 - dokładnie tak jak napisał Micab. Czy istnieje takie coś na przód - niestety nie wiem. Sam byłem ciekaw, poza tym tylna lampka do podświetlania tablicy rejestracyjnej nie pasuje z oryginalnego zderzaka. Zacząłem szukać na necie strony zendera aby tam zobaczyć co jeszcze robią. Udało mi się znaleść niemiecką firmę tuningową ZENDER ale to chyba nie ta firma bo nie ma tam nic o fordzie.

Jeżeli ktoś wie czy ta firma ma swoją stronę w necie to sam bym poprosił o jej namiary.
  
 
owszem OMEN... to ta firma co znalazłeś...a zderzaczek wygląda sto razy lepiej niż orginał...oby tak dalej...
  
 
Cytat:
owszem OMEN... to ta firma co znalazłeś



Ciekawe tylko, że na stronie jest wymienione kilka firm samochodowych ale nie ma nic o fordzie.
  
 
omen....z tą lampką do tablicy to masz coś kombinowane, bo u mnie pasuje idealnie, u baksa też nie było żadnego problemu
co do przedniego zderzaka zender to nigdy się nie spotkałem, ale za to jest fajny zderzak z linii akcesoriów FORD RS, taki na okrągłe halogeny
a wygląda to tak:

zderzak RS-line


[ wiadomość edytowana przez: micab dnia 2005-04-08 22:26:25 ]
  
 
z chęcią bym wciągnął takiego zendera na tył. jakby ktoś miał ... albo jakby ktoś na giełde się wybierał ...
  
 
Cytat:
2005-04-08 22:23:46, micab pisze:
omen....z tą lampką do tablicy to masz coś kombinowane, bo u mnie pasuje idealnie, u baksa też nie było żadnego problemu co do przedniego zderzaka zender to nigdy się nie spotkałem, ale za to jest fajny zderzak z linii akcesoriów FORD RS, taki na okrągłe halogeny a wygląda to tak: zderzak RS-line [ wiadomość edytowana przez: micab dnia 2005-04-08 22:26:25 ]



No taki zderzaczek to jest coś... Wiesz micab...