[OGÓLNE] Zakładam alarm MagiCar 440 - fotorelacja - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
wiec i ja mam pytanie - jak zabrać sie za skrzynke bezpieczników ???
pomocy
na dniach bedzie paczka a ja aż boje sie jak to ugryść
  
 
Założyłem sobie magicara ale mam problem. Wszystko jest podłączone według schematu ale przy wyłączaniu alarmu nie otwiera mi centralny zamek. Jak włączam alarm centralny zamek zamyka. Prosze o jakąś pomoc
  
 
sprawdź czy na przewodach pojawiaja sie impulsy ( +) do zamykania - kurde teraz nie pamietam kolorów ale na pewno nie potzrebny jest biały i czarny
natomiasr pomarańczowy i rózowy muszą mieć podane na stałe ( cały czas) +12 v i zaposrednictwem przekaźników przekazywane są odpowiedni do zamykania/ otwierania na pozostałe czyli zielony niebieski ( kolejnoiści nie jestem pewien)
  
 
no to chyba już wiem gdzie popełniłem błąd. Niebieski i zielony podłączyłem do +12 a pomarańczowy i rózowy do otwierania/zamykania
  
 
Cytat:
2006-04-16 12:32:24, spajki79 pisze:
no to chyba już wiem gdzie popełniłem błąd. Niebieski i zielony podłączyłem do +12 a pomarańczowy i rózowy do otwierania/zamykania



no to własnie tak ma być

tylko ważne żeby czarnego i białego wogóle nie tykać!!

"17. Centralny zamek:

Czarny i biały– zostawiany nie podłączone

Zielony i niebieski – podłączamy pod +12V może być prosto z aku.

Różowy i pomarańczowy – podłączany do przewodów idących w wiązce ukrytej pod plastikiem obok lewej nogi kierowcy (obok skrzynki przekaźników). Kabel pomarańczowy podłączamy do białego w wiązce, natomiast różowy do żółtego w wiązce.
"
pytanie skąd wziąłeś to +12?
  
 
+12v Wziąłem ze skrzynki bezpiecznikowej (miejsce niedaleko podłączenia elektrycznych szyb)i tam odrazu podpiąłem alarm i domykanie szyb


[ wiadomość edytowana przez: spajki79 dnia 2006-04-16 14:15:34 ]
  
 
Cytat:
2006-04-16 14:13:14, spajki79 pisze:
+12v Wziąłem ze skrzynki bezpiecznikowej (miejsce niedaleko podłączenia elektrycznych szyb)i tam odrazu podpiąłem alarm i domykanie szyb [ wiadomość edytowana przez: spajki79 dnia 2006-04-16 14:15:34 ]



aha ni edoczytałem że ci nie działa tylko otwieranie. ale jak działa zamykanie to raczej powinno być ok. i wygląda na to że gdzies po prostu nie ma styku (jak to masz płączone lutowane czy szybkozłaczki?) wewntualnie w wiązce są 2 kable o takim samym kolorze(tego nie jestem pewien) i wybrałes nie ten co trzeba. ale tez w drzwiach są kable któreś zamienione.
moze tez być jakaś wada alarmu.
pmomierz sobie co pojawia się na tych kabelkach Różowym i pomarańczowym. w czasie przyciskania przycisków pilota.
  
 
Wszystkie łączenia mam lutowane. Ściągałem nawet tapicerke żeby się upewnić czy to jest ten przewód (jest na nim przepływ prądu).
  
 
Eeeeee, niezły bałagan miałes z przewodami Ja zakładałem MAGICAR FAI 820 i wszystko mam w drzwiach od kierowcy + do tego układ na bazie 5 przekaźników do domykania szyb (układ mojego pomysłu którego koszt to tylko koszt 5 przekaźników)
  
 
Cytat:
2006-04-16 14:24:43, spajki79 pisze:
Wszystkie łączenia mam lutowane. Ściągałem nawet tapicerke żeby się upewnić czy to jest ten przewód (jest na nim przepływ prądu).



no ja prąd dochodzi do zamka to już nie wiem co to moze być...
  
 
Dzisiaj pomieżyłem centralke alarmu i nie podaje impulsu napięcia do otworzenia centralnego zamka. Czyli by wynikało że centralka jest uwalona
  
 
a na "wejściach" jest napiecie ??
  
 
napięcie jest pociągnięte z tego samego kabelka co zasilanie centralki. Centralka cała działa czyli napięcie musi być
  
 
Czasami jest tak, że centralka nie podaje napięcia, tylko łączy jakis obwód i w tym wypadku należy pod jeden przewód podać napięcie, centralka będzie go podawała pod drugi. Sprawdź dokładnie jakie są przejścia na wyjściu z centralki
  
 
Gdy włączam alarm pojawia się napięcie na kabelku który idzie z centralki alarmu do otwarcia centralnego zamka. Gdy wyłączam alarm niema napięcia (miernik nic niie wskazał) na kabelku który odpowiada za otwarcie centralnego zamka
  
 
Cytat:
2006-04-19 23:58:37, spajki79 pisze:
Gdy włączam alarm pojawia się napięcie na kabelku który idzie z centralki alarmu do otwarcia centralnego zamka. Gdy wyłączam alarm niema napięcia (miernik nic niie wskazał) na kabelku który odpowiada za otwarcie centralnego zamka



"Zielony i niebieski – podłączamy pod +12V może być prosto z aku. "

czy te obydwa kabelki są na 100% zasilone?
pomierz czy jest na nich napewno napięcie...

"Czarny i biały– zostawiany nie podłączone"

jeśli który kolwiek z nich chociaż przez przypadek podłączyłeś pod napięcie to mogło się conieco popalić w centralce... Jedna koleżanka z forum tak właśnie zrobiła i w centralce były ścieżki popalone...
  
 
poniewaz nie podoba mi sie zamykanie auta automatycznie po kilkunastu sekundach w przypadku gdy drzwi nie zostaly otwarte, dzisiaj to zmienilem, mianowicie:
kabelek koloru fioletowego (DRZWI +) zostal podpiety do kabelka niebieskiego ktory otwiera centralny przy wylaczeniu alarmu.

i smiga tak jak chcialem

jesli kogos tez denerwuje ta funkcja to polecam taki sposob

pozdro
  
 
Cytat:
2006-04-29 00:52:02, Kamil_M pisze:
poniewaz nie podoba mi sie zamykanie auta automatycznie po kilkunastu sekundach w przypadku gdy drzwi nie zostaly otwarte, dzisiaj to zmienilem, mianowicie: kabelek koloru fioletowego (DRZWI +) zostal podpiety do kabelka niebieskiego ktory otwiera centralny przy wylaczeniu alarmu. i smiga tak jak chcialem jesli kogos tez denerwuje ta funkcja to polecam taki sposob pozdro



Przecież ta funkcja jest programowalna nie trzeba nic zmieniać w instalacji, a poza tym, wg mnie oczywiście, to jest bardzo ważna funkcja każdego alarmu. Chyba wiadomo po co ją wymyślono!
  
 
Cytat:
2006-04-29 10:40:32, jerico pisze:
Przecież ta funkcja jest programowalna nie trzeba nic zmieniać w instalacji, a poza tym, wg mnie oczywiście, to jest bardzo ważna funkcja każdego alarmu. Chyba wiadomo po co ją wymyślono!



Wiem po co wymyslono ta funkcje, ale mi ona nie pasuje, podejmuje to ryzyko

W moim alarmie nie jest ona programowalna, jest "samouzbrajanie" jesli dobrze pamietam ale to jest cos calkiem innego, wg opisu jest to funkcja ktora sama uruchomi alarm gdy: silnik zostanie zgaszony + drzwi zostana otwarte i zamkniete. Wtedy alarm "mysli" ze kierowca zgasil auto i wysiadl i trzeba uruchomic alarm

mozliwe ze ja mam jakis inny model alarmu, sam nie wiem, a moze zle zrozumialem instrukcje
  
 
sa dwi wunkcja - auto uzbrajanie - samo uzbrajanie
auto - polega na tym ze jesli wcisniesz guzik pilota na otwieranie , a nie otworzysz drzwi to po 30 sek zamknie ponownie - otwarcie dzrwi powoduje skasowanie odlicznia i przejscie w stan uspienia
samo uzbrajanie to opcja która ZAWSZE po 30 sek po zamnknięciu drzwi uzbraja alarm ....